I wanna be like Mike

Was dit niet 1 van die 2 R8's die voor het circuit met alleen RWD gebouwd was door een Nederlands bedrijf? Deze auto's deden ook mee met de Dubai 24 u.Tommy schreef:als ik afga op wat de pers over de R8 zegt dan moet het aankomen op de vuistregel... whenever you make a foolproof car, there will always be a bigger fool... wist niet dat hij al meerdere keren eraf was gedonderd.
Mooie RS btw Jd, zag er op de baan van afstand ook dik uit.
Nou 190pk/480Nm (zoiets toch?) is ZAT vermogen om aardig hard te gaan hoor.. 8e plaats is toch ook netjes ? Ik vind het jammer dat de organisatie iets teveel (imo dan..) naar pk's / show kijkt en daar de deelnemers op heeft geselecteerd.. er zijn/waren zat aanmeldingen die sneller zijn dan sommige deelnemers die nu hebben meegedaan maar helaas geen skyline/supra/rs4/400pk hebben.. en dan ben je niet zo interessant voor de organisatie en/of het publiek.Tinus_TDI schreef:Helaas is de voormalig 90pk TDI niet zo spectaculair als het geweld waar de meeste van jullie mee rond rijden.
Maar ik heb met (enigste) diesel afgelopen zondag de 8e plaats gehaald op zandvoort.
Als ik het gemiddelde publiek op Zandvoort zag denk ik dat er ook meer behoefte was aan pk's en stickers dan aan snelle rondetijden.Michel Huisman schreef:
Nou 190pk/480Nm (zoiets toch?) is ZAT vermogen om aardig hard te gaan hoor.. 8e plaats is toch ook netjes ? Ik vind het jammer dat de organisatie iets teveel (imo dan..) naar pk's / show kijkt en daar de deelnemers op heeft geselecteerd.. er zijn/waren zat aanmeldingen die sneller zijn dan sommige deelnemers die nu hebben meegedaan maar helaas geen skyline/supra/rs4/400pk hebben.. en dan ben je niet zo interessant voor de organisatie en/of het publiek.
Ik was rond 9 uur op het circuit en toch kwam die Duitse Wiesmann net aanrijden. De twee Wiesmanns stonden rond die tijd direct na de tunnel links.Mark Nauta schreef:Knappe foto's Mike!!
Maar GVD waarom heeft niemand mij gezegd dat er een Wiesmann GT stond. Die heb ik dus echt niet gezien verdorie!!!
Ik ben wel onder de indruk, vooral bocht-uit kan ik me voorstellen dat het koppel van je TDI plezant is! Vlotte wagen en toch de kosten enigszins kunnen drukken, ideaal! Keep it up!Tinus_TDI schreef:Helaas is de voormalig 90pk TDI niet zo spectaculair als het geweld waar de meeste van jullie mee rond rijden.
Maar ik heb met (enigste) diesel afgelopen zondag de 8e plaats gehaald op zandvoort.
Hier twee fimpjes tijdens het trainen.
http://www.youtube.com/watch?v=ZjGgUGll78k
http://www.youtube.com/watch?v=c3hVs0cl ... re=related
Jeroen, je hebt dus ter plekke niets aan de afstelling van het onderstel gedaan. Gewoon zoals je hem 'dagelijks' rijdt?jd schreef:Super mooie foto's Mark !RutgerK schreef:Ik ben eigenlijk benieuwd of Jeroen Dik nog iets kon veranderen aan zijn RS4 qua onderstel. Volgens mij wordt in het filmpje van Metchu over burenruzie Jeroen's Golf op een trailer het terrein op gereden. Helaas voor Jeroen Dik dat de Golf uiteindelijk vervangen moest worden door de RS4.Tristan schreef:Mooie foto's. Die RS4 van JD Engineering / Jeroen Dik is heel DIK.8)
Het onderstel is origineel DRC die ik voor iets heb gemodificeerd en achter met een set andere veren, waardoor de auto nog iets lager ligt, karakter is hetzelfde gebleven. Moet nog wel een beetje "comfortabel" blijven, is ook 'moeders' auto, die ik stiekem als T-car heb ingezetnadat de Golf 's morgens bij de training problemen kreeg met de koppeling van de 1,3 en 5 (DSG).
Dat een quattro niet heilig is, klaar. Maar dat je met een R8 er (meerdere keren?) afgaat vind ik wel byzonder. Ik rijd de RS met alle hulpelektronica uit(op het circuit), en is DAN zeer contoleerbaar met een veel meer overstuurd karakter dan wanneer je de elektronica aan laat..
Ben ik met je eens, Michel. Ik zag mensen voorbij komen tijdens het fotograferen en toen vroeg ik me af of ze nog aan het warmrijden waren. Bleek dat ze al bezig waren met de kwalificatieMichel Huisman schreef:Mwah.. op 't paddock stond inderdaad veel tupperware maar het gaat toch om de rondetijden op het circuit , er zitten een paar serieuze rijders tussen ( met name de DF-ers hier) maar er zaten er ook een paar bij die misschien beter op het paddock konden blijven staan, daar maakten ze misschien meer indruk.
Ik wilde je het wel zeggen maar ik was te druk met praten>>>Mark Nauta schreef:Knappe foto's Mike!!
Maar GVD waarom heeft niemand mij gezegd dat er een Wiesmann GT stond. Die heb ik dus echt niet gezien verdorie!!!
Tuurlijk! Doe je eigen ding op je eigen pace.Mike Spanjersbergh schreef:Hahaha, ja ik moet zeggen dat het me niks tegenviel voor de allereerste keer op het circuit fotograferenMtechnik schreef:Mooi set foto's Mike. 8)
I wanna be like Mike![]()
![]()
Kan nog wat worden
Uhm, inderdaadMark Nauta schreef:De info bij de foto's klopt echter niet geheel
Leuke publicatie verder, kende de site niet. Zo te lezen ook lekker stukje Engelse tekst, if you ask meThis brand new Corvette Z06 belonged to Cor Dame, the car is completely standard except from the color coded wheels.
Kevin came with the car in the morning, not on a trailer but just with the car itself. Driving to an event with a 900bhp car and take the win is quite a achievement if you ask me.
Behoorlijk tricky, vooral met een tailhappy Celica, een flink momentje gehad een paar jaar terug door te laat remmen i.c.m. liften...Tom944 schreef:In de Gerlach gebeurt het inderdaad vaker. Een beetje zoals eerder genoemd : midden in de bocht loopt de baan weer naar beneden waardoor de kont makkelijk een stap opzij wil zetten. Op snelheid is die bocht nog best tricky.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten