En dan wil jij wel ff mee neem ik aan?Paul schreef:Mooi kutje weer vna de stoelen... kun je er niet langs gaan???????

LOL @ Anti aliasing verhaal, daarvoor moet je idd. een Tweaker zijn. 8)
Meestal kiezen ze bij en vervangingsset de klauw zo dat de zuigeroppervlakten ongeveer in de buurt komen van die van de originele klauw. Enkelpots heeft immers een vrij groot oppervlak.Femme schreef:Thanks voor de info.Jan Visser schreef:Ik heb geen flauw idee wat voor remklauwen er standaard op de B10 zitten, maar als er standaard 1 pots klauwen opzitten en je nu bent overgegaan naar 4 pots klauwen ben ik bang dat je hoofdremcilinder nu te weinig remvloeistof verplaatst. Ik denk dat je beter een hoofdremcilinder van een M5 kunt pakken, of in ieder geval een hoofdremcilinder die meer vloeistof verplaatst bij dezelfde slag als de originele hoofdremcilinder.
Ik heb even gekeken naar de onderdeelnummers van de hoofdremcylinder op de E59 528i en M5. Deze zijn helaas gelijk. Een M5 heeft ook gewoon remklauwen met één zuiger, weliswaar met wat grotere remschijven.
Het pedaalgevoel is niet slechter geworden met de Brembo-remmen. Het rempedaal heeft de eerste paar centimeters altijd een nogal sponzig gevoel gehad. Het zou mooi zijn als daar op een of andere manier wat aan gedaan kan worden. De directe reactie van het gaspedaal in mijn E90 330i vind ik een stuk prettiger.
Het is een Versatile van Flevobike.Wouter81 schreef:LOL
Wel een GT3RS kleurtje dit. Hoe heet zoiets?
Je kunt alleen vooruit fietsen. Sturen doe je met de twee stuurhandels aan beide zijde waarvan één handel een gripshift heeft voor het schakelen. Er zit een Rohloff naaf in met 14 versnellingen. Op de handels zitten knopjes voor de knipperlichten, seinen en de claxon (een hoge pieptoon).Joy Jolliffe schreef:Gaaf ding zeg ! Zit er een achteruit op ? Versnellingen ala gripshift ? Accu voor de verlichting ? Wat weegt dat leeg ?
haha, het ding heeft bi-led verlichting (normaal en grootlicht/seinen)Tom schreef:Kijk maar uit want Macboy zal je de doodstraf geven.
Ding heeft geen xenon.
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Google [Bot], jvb, Kasteel, L5S1, MarcF, TurboClouseau en 5 gasten