AV Time Attack 8-6

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Elmar

Bericht door Elmar » 08 jun 2008, 22:29

Luco, zeer mooie prijs die je gekregen hebt. Erg mooi gebaar vanuit de organisatie.

Ben, bedankt voor het aanleveren van de 3e plaats. :wink:

Vele aanwezige DF-ers, bedankt voor de support en het maken van deze gezellige dag.
[img:800:533]http://www.viperheysie.com/index.htm/ta11.jpg[/img]

Metin, versta je dit nu onder netwerken...
[img:533:800]http://www.viperheysie.com/index.htm/ta12.jpg[/img]

Metchu

Bericht door Metchu » 08 jun 2008, 22:32

hej, ik was REUZEtrots op die prijs! :mrgreen:

Wim te Riet
Auto: Saab 9-3

Bericht door Wim te Riet » 08 jun 2008, 22:32

HSR

Bericht door HSR » 08 jun 2008, 22:35

Net terug, helemaal gesloopt :lol:

Het was echt een geweldig leuke dag. Fantastisch gelachen met kees, metin en geert. Hoogtepunt? De rit naar het wokrestaurant en met name de schofterige burnout die Cor op het parkeerterrein legde, natuurlijk volgde Thommy ook met de GTO. Ik heb me rot gelachen, wat moeten de dinerende mensen wel niet gedacht hebben. :lol: :lol:

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 08 jun 2008, 22:36

Wij zijn ook weer thuis. Was echt een geweldige dag, wat heb ik gelachen zeg! Uiteraard weer erg gezellig met alle DFers.

Om wat plussen en minnen te geven;
+ Opkomst van DF, bizar hoe wij als groep hier aanwezig zijn! Hulde!
+ Metin met de camera en het respect voor de Clio
+ Burnout van Kees richting Haarlem
+ Geluid ehm OORLOGSGEWELD!!! van de GTO, ik heb dus serieus nog last van m'n rechter oor van het wok restaurant! :shock: Respect voor die wagen Cor!
+ Joelende Chinezen bij het wok restaurant bij de burnouts van Cor en Thommy!
+ Stickers van de Viper

- Glijpartij van Ben, we zagen al stof vanaf de Audi S tribune
- Pimp my ride opkomst :cry:
- Als gayboy worden betiteld door de grootste gayboy, bedankt voor de kaart nog he :wink:

Wie heeft het geluid van de GTO op film (proberen) te krijgen? :lol:

Thommy

Bericht door Thommy » 08 jun 2008, 22:39

ErikKramer schreef: :mrgreen: Nadat e.e.a. over de auto besproken was mocht Thommy het geweld los laten en dat geweld was er LUID & DUIDELIJK!!!
Wat zeggie?

Metchu

Bericht door Metchu » 08 jun 2008, 22:39

Steven Nauta schreef:
Wie heeft het geluid van de GTO op film (proberen) te krijgen? :lol:

c'est moi :roll: Ben alleen bang dat het speakertje het heeft begeven van me camera :lol:
Thommy schreef:
ErikKramer schreef: :mrgreen: Nadat e.e.a. over de auto besproken was mocht Thommy het geweld los laten en dat geweld was er LUID & DUIDELIJK!!!
Wat zeggie?

HAHAHAHAHHAHAHAAHA :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Metchu op 08 jun 2008, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Ivar

Bericht door Ivar » 08 jun 2008, 22:40

Zo! Ook ik ben weer veilig thuis. Heb mijn kop dubbel dik ingesmeerd met after-sun :? Heb er een goed rood hoofd aan over gehouden, maar heb het prima naar mijn zin gehad! Vreselijk moeten lachen om Thommy met de GTO en Metchu die voor hem de prijs in ontvangst nam. Veel geouwehoerd met bekenden en, voor mij, nieuwe gezichten. Vond het zeer geslaagd! Tot de volgende keer!

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 08 jun 2008, 22:44

HEERLIJK!!!!! Wat heb ik een top dag gehad zeg!

Vanmorgen een beetje mistig, maar het weer werd naar mate de dag vorderde echt super.

Echt genoten van al het moois op de baan en met de perskaart die ik had geregeld kon ik natuurlijk jullie allemaal prima op de plaat zetten. Foto's zullen dus ook zeker nog gaan volgen.

En tuurlijk, ook ik ga het over de GTO hebben. FUCKING HELL wat een geluid! Daar is de Corvette een beetje lief bij Cor ;). Al maakte die burnout bij wokkie wokkie een hoop goed ;). Die Chinezen vonden het prachtig! Zelfs de keuken was uitgelopen aan de achterkant van het restaurant ;).

Elmar gefeliciteerd met je derde plek. Wel jammer dat hij op deze manier ten koste van Ben ging, maar dat maakt je prestatie niet minder natuurlijk. Ben, zuur dat het zo eindigde, maar ja, met die mankementen is het natuurlijk al knap dat je hem zo lang zo op die manier op de baan hield.

Ik wil iedereen dan ook enorm bedanken voor deze geweldige enorm gezellige dag!! Ik heb echt enorm genoten!!

Mikey, bedankt voor het meerijden kerel!

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 08 jun 2008, 22:45

Thommy schreef:
Wat zeggie?
Bal gehakt, bami bal...zak patat :P

HSR

Bericht door HSR » 08 jun 2008, 22:47

Ook kudos voor Lidia. Tijdens de heftige rit naar het wokrestaurant knalde ze gewoon lekker mee met ''the guys'', geweldig!

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 08 jun 2008, 22:49

hugo schreef:Ook kudos voor Lidia. Tijdens de heftige rit naar het wokrestaurant knalde ze gewoon lekker mee met ''the guys'', geweldig!
Niet alleen toen, op de weg terug naar Alkmaar ook!! Het zal me niets verbazen als we Mike niet meer terug zien op DF, die zit nu met een minderwaardigheidscomplex thuis op de bank :P ;).

Tom

Bericht door Tom » 08 jun 2008, 22:50

Verdomme ik heb het moeten missen........ kon kiezen vandaag... ELE rally... Pole Position Eindhoven..... of Time Attack.
Ben dus naar eindhoven geweest met vrienden.
En dit moeten missen :(

Filmpjes!

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 08 jun 2008, 22:53

hugo schreef:Ook kudos voor Lidia. Tijdens de heftige rit naar het wokrestaurant knalde ze gewoon lekker mee met ''the guys'', geweldig!
Die liet zich inderdaad niet kennen, goeie zaak 8)

Shakes

Bericht door Shakes » 08 jun 2008, 22:56

Heb me super vermaakt!

Na het oprijden van het paddock schrok ik behoorlijk van het petjesvolk gehalte.

Heb me zeer vermaakt tijdens het rijden van de Dfers en het driften en de werkelijk "het zou verboden moeten worden" GTO.

Stoplichtsprintjes waag je je niet meer aan Thom?! :wink:

Net al het zand maar weggeveegd, leuk die kids!

N.

Bram

Bericht door Bram » 08 jun 2008, 22:58

Och verrek ja, heb daar nog zat foto's van :mrgreen:

Tommy

Bericht door Tommy » 08 jun 2008, 22:59

ik hoor nog niks :P
was weer mooi weer

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 08 jun 2008, 23:01

Mark Nauta schreef:Wel jammer dat hij op deze manier ten koste van Ben ging, maar dat maakt je prestatie niet minder natuurlijk. Ben, zuur dat het zo eindigde
Nee, nee, nee! Ben vloog er zelf af omdat hij te hard wilde, Elmar heeft die plaats meer dan verdiend. To finish first.... En heb geweldige dag gehad. Ik ben een erge individualist, maar ik kreeg vandaag toch zowaar een echt clubgevoel!

Elmar: heb je idd een geldprijs binnengeharkt? Niet dat dat de brandstofkosten van het rode kanon ook maar enigzins zou kunnen compenseren....
Laatst gewijzigd door Ben_968CS op 08 jun 2008, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Shakes

Bericht door Shakes » 08 jun 2008, 23:02

Hehe gooi maar neer Brambo of stuur ze maar op :)

Terugreis heb je wel gemist hoor ;)

N.

Metchu

Bericht door Metchu » 08 jun 2008, 23:08

Ben_968CS schreef:
Elmar: heb je idd een geldprijs binnengeharkt? Niet dat dat de brandstofkosten van het rode kanon ook maar enigzins zou kunnen compenseren....

jaja, zwart zuurverdiende 250 euries, waar ie lekker van heeft gegeten :mrgreen:

Bram

Bericht door Bram » 08 jun 2008, 23:11

Nandor schreef:Hehe gooi maar neer Brambo of stuur ze maar op :)

Terugreis heb je wel gemist hoor ;)

N.
Ik heb niet eens extreem hard gereden hoor, 130 km p/u ofzo, beetje achter Elmar gehangen. Waarom stopten jullie dan ook :P

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 08 jun 2008, 23:13

Ben_968CS schreef:
Mark Nauta schreef:Wel jammer dat hij op deze manier ten koste van Ben ging, maar dat maakt je prestatie niet minder natuurlijk. Ben, zuur dat het zo eindigde
Nee, nee, nee! Ben vloog er zelf af omdat hij te hard wilde, Elmar heeft die plaats meer dan verdiend. To finish first.... En heb geweldige dag gehad. Ik ben een erge individualist, maar ik kreeg vandaag toch zowaar een echt clubgevoel!
Nee, zo bedoel ik het ook niet. Mijn zin is iets ongelukkig geformuleerd. Wat ik bedoel is dat het sneu voor jou is dat jij er af ging en daardoor geen podium had. Maar TOP voor Elmar dat hij derde werd natuurlijk!!! Dikke prima.

En inderdaad....... , you first have to finish! ;). Next time Ben ;).

Race For Fun

Bericht door Race For Fun » 08 jun 2008, 23:21

Mark Nauta schreef:Next time Ben ;).
dan met een fusee die ECHT vast zit.......

(k heb er gisteravond nog met de momentsleutel aan gehangen)

GTRene

Bericht door GTRene » 08 jun 2008, 23:21

:D wat heb ik veel gelachen vandaag :lol:
mannen, en dames natuurlijk... :P bedankt, een dag vol auto's burning rubber, sprintjes vrouwen kijken :lol: en Jan met de pet zien lopen(massaal) en die auto van Elmar, superb, zag er pro uit met bestikkering en goed uitgedacht qua humor :lol: :twisted:
sommige moest je ff voor denken en sommige als een schot voor open doel maar vol humor, prachtig gedaan 8)

dag begon frisjes...en was veels te vroeg daar, al om 08:30u Kees maar eens gebeld of ze er al waren, die zou Metin wel ff onze kant op sturen :lol: daarbegon de lol al van die dag :lol: vol verwondering zitten kijken naar al het polyester en plastic en special paints dat sommige vleugels gaf, maar der zat ook best leuk spul tussen...heb ik al gezegd dat we lol hadden? hahaha ...en toen de rit met tig wagens naar de wok...hup meteen politie/douane? bij uitgang...ff wat rustig aan toen vol op de plank, immers overal jongelui autoliefhebbers die filmpjes maakten en foto's dus ff spinnen :lol: wat met gejuig en duimpjes op en applaus werd ontvangen 8) daarna knalde ik bijna op Partyondude's impreza :oops: de remmen konden het ff niet aan en vloog in abs lol...maar ging goed, onderweg de nodige spurts getrokken en wat agenten die bezig waren met een flitskast op stang zitten jagen :lol: die keken maar konden weinig, soms ging het best ff vlot 8)
Toen op naar huis na lekker te hebben gegeten bij de wok die we als groep wel ietwat op de kop hadden gezet denk ik? anyway was wel leuk, ik dacht zal ze ff trakteren op wat geluid en weelspin gewoon kort want ze vonden het schijnbaar leuk, tja en de rest was ook helemaal los...toen ook het moment dat Tom de GTo lostrok...niet 1 niet 2 maar wel 5x leek wel, man man wat een herrie :oops: ik schaamde me wel een beetje dacht das wel erg veel van het goede :lol: maar toch ach, we waren net kids met ons allen en dat voelde best goed 8)

Heerlijke dag!

Verder op terugweg met wat jongens op gereden heel braaf (not) die ouwe Cor en broekie :wink: Tom haakten al vroeg af...moest weer tanken :wink: :lol:

Ben Hugo onderweg kwijtgeraakt na een stukje gassen, en toen kwam ik een rood witte Lotus Elise tegen...en die jongens wisten het gas ook wel te vinden ze gingen niet opzij en bleven links 2x de snelheid toen opzij en ik voorbij :lol: later kwamen ze weer langszij na en heel stuk op te gaan en staken de duim op en maakten beweging richting oren zo van, super geluidje 8) ik duimpje terug en weer gaan...was leuk :twisted: hun ook lol.

en natuurlijk Metchu Metin...wat een Turk :lol: humor past goed bij de groep maar pas op hij is gewapend en staat op scherp met z'n camera...pas op waar je over praat :lol: :wink:

eneuh wil nog ff m'n moeder bedanken en m'n vader zonder hen bla bla bla man wat een lol zo hij sprak met de beker van Tom :lol: kwam niet meer bij :wink:

Bram

Bericht door Bram » 08 jun 2008, 23:28

Ik meende je al te zien zweten na je remactie voor die rotonde :mrgreen:

Plaats reactie