wat heb ik veel gelachen vandaag
mannen, en dames natuurlijk...

bedankt, een dag vol auto's burning rubber, sprintjes vrouwen kijken

en Jan met de pet zien lopen(massaal) en die auto van Elmar, superb, zag er pro uit met bestikkering en goed uitgedacht qua humor

:twisted:
sommige moest je ff voor denken en sommige als een schot voor open doel maar vol humor, prachtig gedaan 8)
dag begon frisjes...en was veels te vroeg daar, al om 08:30u Kees maar eens gebeld of ze er al waren, die zou Metin wel ff onze kant op sturen

daarbegon de lol al van die dag

vol verwondering zitten kijken naar al het polyester en plastic en special paints dat sommige vleugels gaf, maar der zat ook best leuk spul tussen...heb ik al gezegd dat we lol hadden? hahaha ...en toen de rit met tig wagens naar de wok...hup meteen politie/douane? bij uitgang...ff wat rustig aan toen vol op de plank, immers overal jongelui autoliefhebbers die filmpjes maakten en foto's dus ff spinnen

wat met gejuig en duimpjes op en applaus werd ontvangen 8) daarna knalde ik bijna op Partyondude's impreza

de remmen konden het ff niet aan en vloog in abs lol...maar ging goed, onderweg de nodige spurts getrokken en wat agenten die bezig waren met een flitskast op stang zitten jagen

die keken maar konden weinig, soms ging het best ff vlot 8)
Toen op naar huis na lekker te hebben gegeten bij de wok die we als groep wel ietwat op de kop hadden gezet denk ik? anyway was wel leuk, ik dacht zal ze ff trakteren op wat geluid en weelspin gewoon kort want ze vonden het schijnbaar leuk, tja en de rest was ook helemaal los...toen ook het moment dat Tom de GTo lostrok...niet 1 niet 2 maar wel 5x leek wel, man man wat een herrie

ik schaamde me wel een beetje dacht das wel erg veel van het goede

maar toch ach, we waren net kids met ons allen en dat voelde best goed 8)
Heerlijke dag!
Verder op terugweg met wat jongens op gereden heel braaf (not) die ouwe Cor en broekie

Tom haakten al vroeg af...moest weer tanken
Ben Hugo onderweg kwijtgeraakt na een stukje gassen, en toen kwam ik een rood witte Lotus Elise tegen...en die jongens wisten het gas ook wel te vinden ze gingen niet opzij en bleven links 2x de snelheid toen opzij en ik voorbij

later kwamen ze weer langszij na en heel stuk op te gaan en staken de duim op en maakten beweging richting oren zo van, super geluidje 8) ik duimpje terug en weer gaan...was leuk :twisted: hun ook lol.
en natuurlijk Metchu Metin...wat een Turk

humor past goed bij de groep maar pas op hij is gewapend en staat op scherp met z'n camera...pas op waar je over praat
eneuh wil nog ff m'n moeder bedanken en m'n vader zonder hen bla bla bla man wat een lol zo hij sprak met de beker van Tom

kwam niet meer bij