Ha die HansHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Romo;
Als er schilderijen hadden gehangen over de holocaust en er was door mensen over geklaagd had niemand daar iets over geroepen.
Het is natuurlijk geen bijster slimme keuze van die gemeente, maar die klagers hebben toch gewoon recht van spreken? Kennelijk waren deze muzelmannen geintegreerd genoeg om van hun recht op inspraak gebruik te maken. Dat is toch goed nieuws?![]()
Overigens zou het natuurlijk niet erg politiek correct zijn om mannen die niet naar blote tieten willen kijken voor heaumeaux uit te maken, dus laat ik dat maar niet doen. :twisted:
Waar het IMHO om gaat; een (zeer) kleine groep ergert zich, en de spelregels worden aangepast. Terwijl overall maatschappelijk gesproken dit in Nederland niet tot commotie zou lijden. Dit lijkt me de omgekeerde vorm van democratie, soort van verlicht despotisme, waarvan we toch dachten verlost te zijn..............................
Als de gemeente "ballen" ( om even in tieten terminologie te blijven) had gehad, dan hadden ze die mensen verstaan te moeten geven dat dit binnen de wettelijke kaders van Nederland blijft en als zodanig geaccepteerd dient te worden.
Overigens wat dan met mooie dames in lingerie die zo ongeveer elke abri in Nederland sieren?...........................................
Ik erger me aan de slurptax en de fiscale bijtelling, er zal nog wel een groepje zijn in Nederland die zich daar aan stoort..........................kan dit nou niet anders..............................