Doodlopend Krediet!Rico v Velzen schreef:DoeKoe natuurlijkallen schreef:En ik verdomme m'n kop breken over wat DK nou weer voor een auto moet zijn...
Michel
Ik heb Leen van Frisia je 06 nummer al gegevenMacboy schreef:En dat is ook zo Alen![]()
Grappig dat DK verhaal. Ik noem het alleen maar DK omdat Michel mij dit probeert aan te smeren hehehe.
Tom: toch overstag ? hehe
Hans Disco doet ook al mee...
Wat betreft overheid: met alle respect, maar dit is toch niet te vergelijken met dat grijs kenteken verhaalaub wel logisch nadenken vereist
Ik spreek net een oud collega van mij die ook een nieuwe auto aan het uitzoeken is. Hij geeft weinig om auto's en heeft nu een Skoda Fabia diesel in de lease. Is ie erg tevreden mee maar ook hij had zitten rekenen over die Civic.Macboy schreef:En als ik dan als dagelijkse auto in een Honda Civic 4-deurs met genoeg ruimte rij, 17" velgen, leder (allemaal BUITEN de bijtelling) en automaat en verder bomvol alle mogelijke opties (alles is al standaard op dat ding) dan is er toch geen andere keus mogelijk?
Zeg nou eens eerlijk: je kunt dan toch niet om de hybride heen?
Wallie | zegt:
eej, net een proefrit in die civic hybrid gemaakt
Tom zegt:
oh, en?
Wallie | zegt:
hmmm, kwee ni..
Wallie | zegt:
acceleren op de snelweg, gaat dat ding naar 6000rpm
Tom zegt:
je voelde je een beetje fred flinstone?
Tom zegt:
ja alle 95 pk's gingen los zeker
Wallie | zegt:
nou, nogal komt walter aan m'n loeiende motor... op gelijke snelheid is ie prima, 2500rpm bij 125 ofzo.. maar ff inhalen
Tom zegt:
Tom zegt:
maat van mij heeft een Audi a3 met >170pk (diesel, lease), veel opties erop.. die heeft zogenaamd ook 'het licht' gezien (na veel rekenen) en wil dus ook zo'n civic...... ik denk dat het niks voor hem is..
Tom zegt:
maar hij ziet het al helemaal voor zich... >40k km/jaar maken in zo'n civic en dan een leuke auto erbij van het geld dat ie bespaard...
Wallie | zegt:
een fabia trekt beter door... zeg dat maar tegen hem![]()
Weet je zeker dat dat de reden is van iemand om een trackday wagen of een 3 liter te halen? Ik heb al eerder geschreven dat je lol kunt hebben in welke auto dan ook. Ongeacht de motorinhoud. Maar dat wil niet zeggen dat je daarmee daadwerkelijk je rondjes moet rijden. Soms hunkert het beestje gewoon naar iets anders ernaast. Jij hebt toch ook een m3 gehad? Was dat bedoeld voor een grote bokaal op een autoforumKnot schreef:Wat ik nou niet snap, waarom moet er persé wat anders naast? Als je geen trackday auto of dikke 3 liter ernaast koopt tel je niet meer mee bij de buren ofzo, wat is dat voor onzin?
Is ook een kwestie van gebrek aan tijd, met een gezin heb je nu eenmaal niet altijd de mogelijkheid om naar de ring te gaan. Of ik moet scheiden, maar dat is ook weer zo'n rigoureuze stap, wat ook gelijk budget technisch een hoop shit geeftMacboy schreef:|Heeft Pol geen plezier met zijn M3 ? Die rijdt er amper in, helemaal niet op trackdays e.d.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JWtje en 1 gast