Is maar goed ook Herman.Herman Gast schreef:Zie het somber in met de voortgang van het herstel van mijn auto....![]()
Zou zomaar kunnen dat ie niet op tijd klaar is![]()
Planning was 9 mei, maar laatste bericht uit Dunsfold: "
The car is looking very good and we are making progress but we have been let down rather badly by our subcontractors making the wishbones, centre locks and pedal box.
Without the wishbones the car is not movable and hence this has delayed the cage fitting and pointing.
We will do all we can to meet the May 9th but it is looking unlikely at this point in time."
Zandvoort gaat definitief niet lukken. Auto staat in de bodyshop (spuiterij) maar moet nog voor de rolkooi, remmen/naven, pedal-box, elektrische systemen, reverse-wing, netjes maken, richten, uitlijnen en afstelling, afstelling, afstelling, afstelling, afstelling.gerard lubbe schreef:Is maar goed ook Herman.Herman Gast schreef:Zie het somber in met de voortgang van het herstel van mijn auto....![]()
Zou zomaar kunnen dat ie niet op tijd klaar is![]()
Planning was 9 mei, maar laatste bericht uit Dunsfold: "
The car is looking very good and we are making progress but we have been let down rather badly by our subcontractors making the wishbones, centre locks and pedal box.
Without the wishbones the car is not movable and hence this has delayed the cage fitting and pointing.
We will do all we can to meet the May 9th but it is looking unlikely at this point in time."![]()
Ik kan er niet bij zijnen had hem toch wel erg graag willen zien.
EBC heb ik zelf geen ervaring mee maar van verhalen van anderen begrijp ik ook dat het niet alles is.NSXRS schreef: *remmenverhaal*
Stuur Dick Hoekendijk even een PBtje.Erik de Boer schreef:Is er toevallig iemand in omgeving A'dam die me kan helpen met het vervangen van de remblokjes van mijn E36 Compact? Ik hoor van meerdere mensen dat dit erg makkelijk is, maar aangezien remmen toch vrij essentieel zijn voor de veiligheid kijk ik het de eerste keer toch graag even af
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 1 gast