De beweegreden daaromtrend is dat de rondetijden liggen toch redelijk bijelkaar.

Ok dat bedoelde ik, in het verleden werden er alleen "geknepen" versies afgegeven voor andere raceseries, maar nu niet meer.Scooby Leo schreef:Ik heb het hier over de Meganes van Carworld Motorsport, deze zijn compleet anders tov vorig jaar. Dit zijnde echte Trophy auto's
Ze waren met testen al 4 sec sneller op Zolder tov vorig jaar.
gr Leo
Hielke schreef:Als dat GTR-zelfbouwgebakje ook reglementair zou zijn, ja, dan welDutch schreef:
't Is eigenlijk ongelooflijk dat ik eerder in deze draad nog dacht dat er misschien een manier was om die auto boven de 3,7 te krijgen of dat het een 'grensgevalletje' was. Want rijden ze nou echt zonder ballast?
Tel trouwens die 6 seconden erbij en dan blijkt dat dat GTR-zelfbouwgebakje die twee ton best mag kosten...![]()
Leuk filmpje.....Peter-Paul Haars schreef:Onze vrienden van het Touristenfahrerforum hebben dit weekend geen VLN op de film gezet, maar het DSC. Leuk interview met Cor Euser, en onboard beelden. Zie http://www.ring1.de/video.php?id=63
Helemaal eens!!!HANZ06 schreef:Ondanks dat er een hoop dingen misschien niet kloppen krijg ik er toch een nare smaak van in mijn mond hoe er tegen die Dick te keer wordt gegaan.
Dingen zoals zakken vullen vind ik erg ver gaan.
Menig coureurtje kan nog niet eens een bingo in een klein dorp op de veluwe organiseren.
Commentaar leveren kunnen we allemaal maar voorlopig heeft hij wel deze race serie opgezet iets wat hij denk ik niet voor de financiën heeft gedaan wat geld had/heeft hij zat.
Ik weet er niet het fijne van maar ik kan me niet vinden in de toon waarop dit topic gevoerd wordt.
En nee ik ben geen vriendje van Dick, ik ken de man niet eens........
Grtz,Hanz06
Andre,Andre schreef:Ik wil alleen maar racen hans. Dat van elk een zaak met 125 man en kan stil leven dan heeft die man dat gewoon goed gedaan punt. En al zou ie aan de dsc verdienen ook prima want het kost tijd en moeite. Maar het racen kost mij ook tijd en moeite. En daar wil ik wel waar voor terug dat hoef ik niet in geld maar gewoon en simpel door de regelementen te handhaven. Meer vraag ik niet. Dsc is een prachtige klasse dick van elk een karakter met zijn sigaren. Alles is nu van mijn kant dubbel en dwars gezegd. De reactie moet nu van van elk komen. En als de dsc een optocht wordt omdat de regelementen niet worden gehandhaafd dan stop ik ermee zo simpel als wat. Ik wordt heel goed gesponserd en dat waardeer ik ten zeerste maar ik ga geen weekenden van huis om doeloos rondjes te rijden. Dat kan ik met mijn straatauto ook wel op het industrie terrein.
Racen is competitie. Ik ben geboren voor competitie toen mijn vader me vroeger als 9 jarige knul in een kart heeft gezet is dat gevoel gestart. En ik heb altijd met open vizier gestreden. Mijn vader zorgde voor goed materiaal waar ik kans mee had om te winnen. En ik kan niet leven om a voor me sokken te laten rijden omdat de regels niet kloppen en b met materiaal wat niet competatief is. Dan is dat voor mij verloren energie. En als dat ook nog geld zou kosten zou ik dubbel balen.
Tot zover mijn betoog.
I rest my case ik laat dick nu zijn werk doen. En anders gaan we lekker andere leuke dingen doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten