SEAT Leon FR 2.0 TFSI
- rudie ter hogt
- RutgerK
Ik vind die Carbon airintake wel erg mooi staan onder de motorkap. Is het die van Oettinger?
Ik vind het in ieder geval prachtig om te zien welke mods mogelijk zijn op de 2.0TFSI.
Het brengt mij erg aan het twijfelen over de volgorde van de mods, want ik neem aan dat jij na de twintercooler en airintake je chip weer moet laten aanpassen? Heeft de intercooler zin zonder een aangepaste uitlaat?
Ik zou zelf als volgorde graag willen:
-intercooler +chip
-uitlaat
-airintake
-turbo
Ik vind het in ieder geval prachtig om te zien welke mods mogelijk zijn op de 2.0TFSI.
Het brengt mij erg aan het twijfelen over de volgorde van de mods, want ik neem aan dat jij na de twintercooler en airintake je chip weer moet laten aanpassen? Heeft de intercooler zin zonder een aangepaste uitlaat?
Ik zou zelf als volgorde graag willen:
-intercooler +chip
-uitlaat
-airintake
-turbo
- Tristan
Denk dat ik die lekker standaard laat. Vind de investering net te groot voor die 1 a 1,5 die ik er nog mee ga rijden. Die airbox en IC kan ik binnen een paar uur gedemonteerd hebben en verkopen c.q. overzetten.Marc RS4 schreef:Nogmaals, Mooie upgrades Tris.
Zal strax lekker scheuren! ik zie zo'n S3 turbo dr ook nog wel opkomen bij je..
- Tristan
[img:150:128]http://img340.imageshack.us/img340/7513 ... zs2.th.jpg[/img]
Door veel file nog niet echt verschil kunnen merken, maar motor pakt en reageert wat sneller op. Op hogere snelheid schijn je meer verschil te voelen.
Door veel file nog niet echt verschil kunnen merken, maar motor pakt en reageert wat sneller op. Op hogere snelheid schijn je meer verschil te voelen.
- turboo
Hoor je je filter wat meer? Wat voor filter zit erin?Tristan schreef:[img:150:128]http://img340.imageshack.us/img340/7513 ... zs2.th.jpg[/img]
Grtz,
Amrit
- turboo
Hmmm oke..! Ik hoop niet dat de luchtmassameter problemen gaat krijgen, maar ik zit ook nog zwaar in twijfel om de airbox in te laten bouwen.Tristan schreef:Dit is een airbox van Oettinger en komt samen met een andere inlegfilter. Aanzuiggeluid is iets harder maar daar merk je in de auto niet veel van. Merk wel dat de turbo veel sneller oppakt en wat agressiever is.
Had bij m'n vorige auto wel massameter probs, maar dat ligt gewoon aan het filter 8)
- Tristan
Heb de Forge IC afbesteld. Forge heeft problemen met de leverancier die onderdelen maakt voor de IC. De 1e mogelijkheid dat hij binnen zou komen is Mei en ovb van levering ivm nieuwe leverancier.
Nu zit ik nog 8 weken in het gips, dus heb er niet echt nut van. Plus dat dit waarschijnlijk mijn laatste Seat is. Al met al zonde om nog geld aan de auto uit te geven. In Januari als het goed is nieuwe auto.
Nieuwe auto wordt waarschijnlijk: Diesel
Nu zit ik nog 8 weken in het gips, dus heb er niet echt nut van. Plus dat dit waarschijnlijk mijn laatste Seat is. Al met al zonde om nog geld aan de auto uit te geven. In Januari als het goed is nieuwe auto.
Nieuwe auto wordt waarschijnlijk: Diesel
- Tristan
Liefst de 3.0 TDI natuurlijk. Met JD chip iets van 280pk en 600Nm. Zit je aardig op 335d waardes.
3-coupe vind ik heel gaaf, maar interieur vind ik 'te zakelijk' en 'te saai'. Een A5 doet me gewoon meer, zeker qua interieur. Bijkomend is dat we (op de zaak) bijna allemaal Audi en VW rijden, dus kunnen bij onze huisdealer zeer goeie deals maken.
3-coupe vind ik heel gaaf, maar interieur vind ik 'te zakelijk' en 'te saai'. Een A5 doet me gewoon meer, zeker qua interieur. Bijkomend is dat we (op de zaak) bijna allemaal Audi en VW rijden, dus kunnen bij onze huisdealer zeer goeie deals maken.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik was zelf ook voor de A5 gegaan alhoewel ik de E92 op dit moment nog net iets mooier vind maar dat is op dit moment
Audi vind ik veel tijdlozer qua design en ik ben bang dat ik over 1 of 2 jaar de A5 weer mooier vind dan de E92. Het interieur van de E92 vind ik vanaf de foto's wel mooi maar in RL heb ik het nog niet gezien, het interieur van de A5 vind ik gewoon top zoals bij elke nieuwe Audi eigenlijk. De 3.0 is de absolute top, chip niet nodig maar wel lekker 8) Superwagen heb je dan 

- Macboy