Haha prima hoor. Mocht je tzt opzoek zijn naar een mooie, goede B5 moet je maar vrijblijvend een PB sturen. Je weet maar nooit...Niels schreef: Ik ben bang dat er binnen drie maand wel wat anders voor de deur staatEind mei verwacht ik nog wat kleingeld van de belasting terug dus dat zal de eerste week van juni zijn dat er wat anders staat
Je volgende auto...
-
Maurice Hoekstra
-
zegmaarboris
Op het moment twijfel ik vooral over de criteria voor mijn volgende auto. Vorige auto was een super onpraktische maar enorm fijne Mini Cooper S, nu een enorm verstandige maar oh zo saaie Mondeo Wagon Diesel.
5 deuren is fijn met kind, mogelijkheid mountainbike achterin te knallen zonder drama is enorm praktisch. Diesel wil ik niet meer en prijsverschil is bij zo'n 35.000km veel te klein. Maar veel koppel is met 90% randstad kilometers wel prettig. Ook automaat begint wel te trekken gezien hoe ik tegenwoordig auto rijdt (af en toe nog snel een bocht door, maar verder redelijk kalmpjes; met de Mini heb ik 4,5 jaar ook slechts één circuit dag bezocht).
Rationeel gezien denk ik nu dus aan 3-touring, Merc. C-combi en A4 Avant maar is het afwachten wat de aankomende zomer de facelift BMW brengt en wat Audi nog aan interessante motor / aandrijf combinaties gaat bieden, daar is het eigenlijk ook allemaal nu net niet wat ik zoek. Ik heb geen haast wil in het najaar gaan concreet gaan kijken. Anders zou het nu de Mercedes C worden.
Maar eigenlijk baal ik vooral dat ik foto's van Hans GP zijn Clubman heb gezien, want nou wil ik stiekem ook zo'n witte Clubman S. Bijtelling technisch leuker en zakelijk gezien een zeer geaccepteerde auto dan al het andere wat ik kan bedenken.
5 deuren is fijn met kind, mogelijkheid mountainbike achterin te knallen zonder drama is enorm praktisch. Diesel wil ik niet meer en prijsverschil is bij zo'n 35.000km veel te klein. Maar veel koppel is met 90% randstad kilometers wel prettig. Ook automaat begint wel te trekken gezien hoe ik tegenwoordig auto rijdt (af en toe nog snel een bocht door, maar verder redelijk kalmpjes; met de Mini heb ik 4,5 jaar ook slechts één circuit dag bezocht).
Rationeel gezien denk ik nu dus aan 3-touring, Merc. C-combi en A4 Avant maar is het afwachten wat de aankomende zomer de facelift BMW brengt en wat Audi nog aan interessante motor / aandrijf combinaties gaat bieden, daar is het eigenlijk ook allemaal nu net niet wat ik zoek. Ik heb geen haast wil in het najaar gaan concreet gaan kijken. Anders zou het nu de Mercedes C worden.
Maar eigenlijk baal ik vooral dat ik foto's van Hans GP zijn Clubman heb gezien, want nou wil ik stiekem ook zo'n witte Clubman S. Bijtelling technisch leuker en zakelijk gezien een zeer geaccepteerde auto dan al het andere wat ik kan bedenken.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Juist ja, dat is ook een optie een Clubman. Moet zeggen dat ik er erg aan moet wennen (vind het design van de normale Mini onovertroffen, bij de Clubman lijken de verhoudingen wat uitelkaar gerekt te zijn) maar zoals 'ie hierboven staat is het helemaal top. Ga je er nou echt veel op vooruit qua ruimte?
:
Laatst gewijzigd door Wouter81 op 02 apr 2008, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Ik vind de verhoudingen bij de R55 (clubman) beter dan bij de R56 (coupe new new mini) de mooiste mini blijft de R53 (eerste new mini)
[img:538:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/19/11207.jpg[/img]
en dan vooral deze.. die van Berthil (ook lid hier) met 255pk 8)
maar zakelijk is zo'n clubman top, ik heb standaard mijn achterbank plat liggen en er past echt genoeg in, achterin zit je ook heel ruim (voor een mini dan) probeer de te dure optie lijst te weerstaan en neem alleen het chili pakket. Dan is het best te doen.. schrijven weinig af die Mini's.
[img:538:400]http://www.newminiclub.nl/gallery/albums/19/11207.jpg[/img]
en dan vooral deze.. die van Berthil (ook lid hier) met 255pk 8)
maar zakelijk is zo'n clubman top, ik heb standaard mijn achterbank plat liggen en er past echt genoeg in, achterin zit je ook heel ruim (voor een mini dan) probeer de te dure optie lijst te weerstaan en neem alleen het chili pakket. Dan is het best te doen.. schrijven weinig af die Mini's.
- gerard lubbe
- Kasteel
Ik herken het gevoel, heb sinds 2 maanden een 'nieuwe' auto, een Golf 5 R32 MY06
. Toch kijk ik al wel een beetje uit naar de volgende auto, ben er eigenlijk nog steeds niet uit wat het zou moeten worden, het varieert van nieuw diesel (bijv 123d 3deurs) tot tweedehands benzine fun object (e46 M3). Ik verwacht begin/halverwege 2009 te gaan shoppen
.
Bovengenoemde Porsche wens leeft al jaren, maar voorlopig nog niet te realiseren
.
Bovengenoemde Porsche wens leeft al jaren, maar voorlopig nog niet te realiseren
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
-
leonard
Ben nog dik tevreden met m'n RS4. Blijf er nog minimaal 2 jaar in rijden omdat ik niet weet wat ik anders graag zou willen kopen.
Wil voor 'erbij' nog een Sierra Cosworth en een 190 evo2 aanschaffen maar er zijn van allebei nog geen mooie in de juiste kleur en de juiste km stand op m'n pad gekomen dus wanneer die wens uitkomt weet ik zelf nog niet.
Wil voor 'erbij' nog een Sierra Cosworth en een 190 evo2 aanschaffen maar er zijn van allebei nog geen mooie in de juiste kleur en de juiste km stand op m'n pad gekomen dus wanneer die wens uitkomt weet ik zelf nog niet.
-
zegmaarboris
Hans, no pictures please
. Op de allereerste foto die je van je Clubman poste vond ik hem trouwens het mooist. Zonder stikkers, enkel die zwarte rand om de grill en zwarte wielen. Weet je of een fiets (mountainbike) er nu in past als je het voorwiel er uit haalt? Bij voorkeur met een half achterbankje nog omhoog.
Grote probleem met 3-deurs auto's is als de voorstoelen niet genoeg naar voren kunnen. Het is dan echt onhandig om een kind achterin te zetten. Toen mijn zoon heel klein was en in zo'n Maxicosi bakje was het helemaal niet te doen. Want dat ding kon net niet recht achter de stoel langs dus moest ik die Maxicosi zo kantelen dat hij zo ongeveer in z'n gordels hing. Zag er wel grappig uit maar hij keek dan toch altijd wat bezorgd.
Maar die Clubman zou dus mooie combinatie zijn van redelijk betaalbare (vind ik dan, 1-serie verlanglijstjes pakken bij mij altijd duur uit) driving fun, sympathieke looks en praktisch genoeg voor ritjes langs het kinderdag verblijf. Huur ik wel een SUV voor de wintersport of zo.
Ik ben eruit!
Maar terug on topic. Ik heb mijn huidige auto echt als korte termijn oplossing gekozen maar weet dat ik einde van het jaar iets nieuws ga bestellen. Ik zit nu eenmaal op een omslagpunt qua gezinssamenstelling en budget (hoeveel ik aan een auto wil uitgeven). Dus is het niet helemaal zo gemakkelijk besloten wat ik wil (was met vorige twee auto's wel. Eerste Leon was gewoon Leon, punt. Met Mini twijfelde ik tussen 147GTA en Mini maar dat was na 5 minuten met de Alfa duidelijk). Maar ik vind het eigenlijk echt super storend om er over na te moeten denken. Ik zou liever nu kiezen en dan weer lekker vijf jaar alleen maar in die auto rijden. Het toch een soort van 'ruis' in mijn gedachten zo gedurende de dag. Voldoende budget hebben voor een E92 M3 zou ook wel helpen bedenk ik me.
Klopt ja, toen had ik 'm net. Had ik toen al die stikkers er op eigenlijk? In de R53 heb er ook nog met 4 volwassen in gezeten waarbij er één van 2.10m in zat. Als je eenmaal zit ging dat eigenlijk gewoon prima. Maar voor snowboard vervoeren moest heel de bank al plat, de Bugaboo vervoeren was echt super onhandig, enz.Dennis Cavallino schreef:@Zegmaarboris: Met 3 grote gasten pastte het prima in je Cooper S toen we met Jordy naar 't Loo gingen.
Grote probleem met 3-deurs auto's is als de voorstoelen niet genoeg naar voren kunnen. Het is dan echt onhandig om een kind achterin te zetten. Toen mijn zoon heel klein was en in zo'n Maxicosi bakje was het helemaal niet te doen. Want dat ding kon net niet recht achter de stoel langs dus moest ik die Maxicosi zo kantelen dat hij zo ongeveer in z'n gordels hing. Zag er wel grappig uit maar hij keek dan toch altijd wat bezorgd.
Maar die Clubman zou dus mooie combinatie zijn van redelijk betaalbare (vind ik dan, 1-serie verlanglijstjes pakken bij mij altijd duur uit) driving fun, sympathieke looks en praktisch genoeg voor ritjes langs het kinderdag verblijf. Huur ik wel een SUV voor de wintersport of zo.
Ik ben eruit!
Maar terug on topic. Ik heb mijn huidige auto echt als korte termijn oplossing gekozen maar weet dat ik einde van het jaar iets nieuws ga bestellen. Ik zit nu eenmaal op een omslagpunt qua gezinssamenstelling en budget (hoeveel ik aan een auto wil uitgeven). Dus is het niet helemaal zo gemakkelijk besloten wat ik wil (was met vorige twee auto's wel. Eerste Leon was gewoon Leon, punt. Met Mini twijfelde ik tussen 147GTA en Mini maar dat was na 5 minuten met de Alfa duidelijk). Maar ik vind het eigenlijk echt super storend om er over na te moeten denken. Ik zou liever nu kiezen en dan weer lekker vijf jaar alleen maar in die auto rijden. Het toch een soort van 'ruis' in mijn gedachten zo gedurende de dag. Voldoende budget hebben voor een E92 M3 zou ook wel helpen bedenk ik me.
- Dennis Cavallino
-
Ward
Die van Wannes staat te koop voor 36500€, mooie prijs voor een zéér mooie wagen!Mike schreef:Mijn eventuele volgende hobby auto kan alleen een Porsche 964 Turbo worden in zeer goede staat.
Project:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... sc&start=0
Advertentie:
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/8928 ... _1991.html
- Jurriaan
Ik ga m'n volgende auto zelf bouwen. Is nooit als zodanig gemaakt, dus dan moet het wel. Wordt een combinatie van een '95er en een '72er Range Rover. Tweedeurs, met dubbel airbags, ABS, beige leder en een 3.9/4.2/4.6 V8. Heb `m grotendeels in onderdelen al liggen, dus na de zomer maar eens beginnen met bouwen.
- Elmar
Zoooo, je gaat dus weer werken?GTRene schreef:misschien gaat de R8 ook op mijn nog te doen lijst staan(2d hands hoor)
wat sowieso op mijn lijst staat en er gaat komen binnen 10 jaar zijn:
Donkervoort D8 GT
Wiesmann GT (V8 en of V10)
Artega GT
Ultima GTR
misschien en waar ik ook aan denk zijn:
Lotus Elise met 360+ pk
Ford GT40 replica een goede
FFR GTM
RCR superlite coupe
En de lijst groeit helaas...maar m'n bankrekening nietmaar ze zitten in m'n hoofd en zodra het kan en je 1 van die tegen komt voor het geld dat ik hem kan kopen voor natuurlijk leuke prijzen...sla ik m'n slag 8)
- Dennis Cavallino
Een soort luxe en veilige Bowler Wildcat dus?Jurriaan schreef:Ik ga m'n volgende auto zelf bouwen. Is nooit als zodanig gemaakt, dus dan moet het wel. Wordt een combinatie van een '95er en een '72er Range Rover. Tweedeurs, met dubbel airbags, ABS, beige leder en een 3.9/4.2/4.6 V8. Heb `m grotendeels in onderdelen al liggen, dus na de zomer maar eens beginnen met bouwen.
-
Thommy
[img:600:400]http://www.autoexpress.co.uk/images/fro ... 0224_5.jpg[/img]
een platgeslagen en uitgetrokken Corsa OPC...
alleen als hij dan uitkomt...
of een Audi S3
een platgeslagen en uitgetrokken Corsa OPC...
alleen als hij dan uitkomt...
of een Audi S3
- Adje ///M3