Hans, no pictures please

. Op de allereerste foto die je van je Clubman poste vond ik hem trouwens het mooist. Zonder stikkers, enkel die zwarte rand om de grill en zwarte wielen. Weet je of een fiets (mountainbike) er nu in past als je het voorwiel er uit haalt? Bij voorkeur met een half achterbankje nog omhoog.
Dennis Cavallino schreef:@Zegmaarboris: Met 3 grote gasten pastte het prima in je Cooper S toen we met Jordy naar 't Loo gingen.

Klopt ja, toen had ik 'm net. Had ik toen al die stikkers er op eigenlijk? In de R53 heb er ook nog met 4 volwassen in gezeten waarbij er één van 2.10m in zat. Als je eenmaal zit ging dat eigenlijk gewoon prima. Maar voor snowboard vervoeren moest heel de bank al plat, de Bugaboo vervoeren was echt super onhandig, enz.
Grote probleem met 3-deurs auto's is als de voorstoelen niet genoeg naar voren kunnen. Het is dan echt onhandig om een kind achterin te zetten. Toen mijn zoon heel klein was en in zo'n Maxicosi bakje was het helemaal niet te doen. Want dat ding kon net niet recht achter de stoel langs dus moest ik die Maxicosi zo kantelen dat hij zo ongeveer in z'n gordels hing. Zag er wel grappig uit maar hij keek dan toch altijd wat bezorgd.
Maar die Clubman zou dus mooie combinatie zijn van redelijk betaalbare (vind ik dan, 1-serie verlanglijstjes pakken bij mij altijd duur uit) driving fun, sympathieke looks en praktisch genoeg voor ritjes langs het kinderdag verblijf. Huur ik wel een SUV voor de wintersport of zo.
Ik ben eruit!
Maar terug on topic. Ik heb mijn huidige auto echt als korte termijn oplossing gekozen maar weet dat ik einde van het jaar iets nieuws ga bestellen. Ik zit nu eenmaal op een omslagpunt qua gezinssamenstelling en budget (hoeveel ik aan een auto wil uitgeven). Dus is het niet helemaal zo gemakkelijk besloten wat ik wil (was met vorige twee auto's wel. Eerste Leon was gewoon Leon, punt. Met Mini twijfelde ik tussen 147GTA en Mini maar dat was na 5 minuten met de Alfa duidelijk). Maar ik vind het eigenlijk echt super storend om er over na te moeten denken. Ik zou liever nu kiezen en dan weer lekker vijf jaar alleen maar in die auto rijden. Het toch een soort van 'ruis' in mijn gedachten zo gedurende de dag. Voldoende budget hebben voor een E92 M3 zou ook wel helpen bedenk ik me.