Past inderdaad ook wel goed bij het baasje....Nandor schreef:Dit is een beest van een auto en het gaat een monster worden!
Nan
Ben erg benieuwd naar dit "beest"
Jammer inderdaad Cor, dat customizen van motoren gaat echt niet snel.Cor Dame schreef:Marc ik kom wel naar de CBR, maar het is wel erg jammer dat de motor nog niet is aangepast. Nieuwe setup brengt de Vette binnen 3 seconden naar de honderd en ook de tussensprints zijn bar snel.
Zal wel een keer in Germany gaan testen en filmen. Heb er ook een data box inzitten tegenwoordig, dus gegevens zat![]()
Groeten
Cor
En waarom zou dat niet lukken ReneGTRene schreef:binnen 3 sec naar 100km/u? weet niet of je dat voor elkaar krijgt dan moet je echt ideaal van kiet gaan...denk dus niet dat je dat gaat lukken Cormocht het je wel lukken dan wil ik ook wel een keer afgeschoten worden in die bolide 8)
Bert, de standaard Z06 haalt ook al ruim 100km/u in de IBert ///M3 schreef:Beneden 3 geloof ik ook niet echt nee.
Zo'n racer die het in 2,5 doet heeft er meestal ook een hele andere bak in zitten. Veel racewagens met een seq bak of een bak met aangepaste verhoudingen redden vaak al 100 km/u in hun 1e versnelling. Plus mega tractie door een setje dikke slicks achterop.
BertBert ///M3 schreef:Beneden 3 geloof ik ook niet echt nee.
Zo'n racer die het in 2,5 doet heeft er meestal ook een hele andere bak in zitten. Veel racewagens met een seq bak of een bak met aangepaste verhoudingen redden vaak al 100 km/u in hun 1e versnelling. Plus mega tractie door een setje dikke slicks achterop.
Ja, maar met dit soort tijden zie je vaak dat de fabriekswaarden niet gehaald worden, je wilt niet weten hoe de "fabriek" die tijden meetCor Dame schreef:blablablaaaat![]()
Oh ja Mike
standaard zit zo'n ding al op 3,9 sec.
Kijk, dat is een goed voorbeeld van hoe lastig het is om onder de 3s te duiken. Zelfs deze bom krijgt het niet voorelkaar, tenminste, niet onder die omstandigheden.Mathieu schreef:Cor,
En als de <3 seconden op de 100 km/u nou niet lukt dan koop je van je wisselgeld toch zoiets 8)
http://www.youtube.com/watch?v=dYjPF5VkcP4
2,97 sec. op de 100 km/u
Gebruikers op dit forum: lalmineyalman, MatthijsL en 3 gasten