Alpina Roadster S Supercharged (projectsite live! )
-
- MartijnGizmo
- Femme
Met de 35mm adapter erop krijg je deze constructie:
[img:455:291]http://www.philipbloom.co.uk/Philip_Blo ... mage_3.jpg[/img]
Voor handheld is het niet zo handig
.
Ik kwam overigens vandaag bij de plaatselijke pomp één van de monteurs tegen die in de werkplaats werkt en hij wist te melden dat er voor de komende weken een dikke streep door de agenda is getrokken om mijn auto af te kunnen bouwen, dus het lijkt erop dat de daad bij het woord gevoegd gaat worden.
[img:455:291]http://www.philipbloom.co.uk/Philip_Blo ... mage_3.jpg[/img]
Voor handheld is het niet zo handig

Ik kwam overigens vandaag bij de plaatselijke pomp één van de monteurs tegen die in de werkplaats werkt en hij wist te melden dat er voor de komende weken een dikke streep door de agenda is getrokken om mijn auto af te kunnen bouwen, dus het lijkt erop dat de daad bij het woord gevoegd gaat worden.
- Femme
Het werk voor het monteren van de stoelen en gordels in de Z4 is bijna gereed. De onderste bevestigingspunten voor de gordels zijn in de bodem aangebracht. Je ziet er nauwelijks iets van. Ze worden op hun plaats gehouden met een plaatje onder de auto van 10mm dik tussen beide bevestigingspunten. De stoelen kunnen nu naar de leerbekleerder.
[img:600:402]http://tweakers.net/ext/f/KsCiURjM9hoe1 ... Q/full.jpg[/img]
Ik heb ook voor het eerst in de Recaro achter het stuur kunnen zitten. De stoel moest nog een paar centimeter naar het midden verplaatst worden voor een goede uitlijning ten opzichte van het stuur (eenvoudig te doen dankzij de adapterplaten van VAC Motorsports). De Recaro's zitten iets dieper dan de originele stoelen en zijn in de huidige stand perfect voor mijn lengte. Ik ben erg benieuwd hoe comfortabel ze zijn in een rijdende auto. In stilstand zitten ze erg prettig.
Tegen de middentunnel zijn schakelaars aangebracht waarmee de gordel vastgezet kan worden. De bewegingsruimte van de gordels zal overigens erg beperkt zijn omdat er achter de stoelen nauwelijks ruimte is en de gordelspanner zich dicht achter de stoelen bevindt. De werkelijke bewegingsruimte heb ik helaas nog niet kunnen vaststellen omdat de gordels eerst ingekort zullen moeten worden.
Ik heb ook meteen de subwoofer achter de stoel laten upgraden van de standaard 6,5 inch (16,5cm) papieren Philips conussen naar Infinity Kappa's van 6x9 inch. Deze hebben de juiste impedantie (2 ohm) en zijn ook nog eens licht van gewicht volgens Infinity
. Het resultaat heb ik nog niet in vol ornaat mogen aanhoren omdat er door een onduidelijk probleempje alleen geluid uit de subwoofers kwam en niet uit de tweeters en middentoon-speakers.
[img:600:402]http://tweakers.net/ext/f/SxldBOQ6UxIZm ... 3/full.jpg[/img]
De B10 3.2 Touring heb ik maandag bij de dealer opgehaald en daarna ben ik drie dagen mee op weg geweest in Duitsland. De shortshifter schakelt beduidend nauwkeuriger en korter. Hij is wel een beetje notchy. Het probleem met trillingen in het stuur zijn verdwenen zonder dat de remschijven zijn vervangen.
Helaas zijn de geluiden die afkomstig lijken te zijn van de accu alleen maar erger geworden. De dealer beweert de accu opnieuw vastgezet te hebben, maar daar vind ik geen bewijs van. De foam die ik tussen accu en accubak had gepropt is daar nog steeds. Misschien ga ik er zelf maar eens aan sleutelen (waar ik tegenop zie is dat ik de compressor van de luchtvering moet verwijderen om de accu eruit te kunnen halen). Hopelijk gaat het me ooit lukken om de ergste rammel- en kraakgeluiden boven water te helpen (de accu is zeker niet het enige probleem). De E39 Touring is een ramp op dit gebied. Op slechter wegdek heb je het gevoel in een Franzoos op weg te zijn.
De motor had de eerste dag last van inhouden bij het accelereren op hoge snelheden. De versnelling verliep niet mooi lineair maar trapsgewijs (telkens een paar km/h sneller, daarna een dipje en dan weer wat versnelling). Later verdween dit probleem. Wellicht heeft het te maken met de brandstof. Er zat RON95 in de tank waar later 90 procent RON98 aan is toegevoegd en daarna een bijna volle tank V-Power met octaangetal 100. Als hij last heeft van inhouden doe het probleem zich zowel voor op benzine als lpg.
[img:600:402]http://tweakers.net/ext/f/KsCiURjM9hoe1 ... Q/full.jpg[/img]
Ik heb ook voor het eerst in de Recaro achter het stuur kunnen zitten. De stoel moest nog een paar centimeter naar het midden verplaatst worden voor een goede uitlijning ten opzichte van het stuur (eenvoudig te doen dankzij de adapterplaten van VAC Motorsports). De Recaro's zitten iets dieper dan de originele stoelen en zijn in de huidige stand perfect voor mijn lengte. Ik ben erg benieuwd hoe comfortabel ze zijn in een rijdende auto. In stilstand zitten ze erg prettig.
Tegen de middentunnel zijn schakelaars aangebracht waarmee de gordel vastgezet kan worden. De bewegingsruimte van de gordels zal overigens erg beperkt zijn omdat er achter de stoelen nauwelijks ruimte is en de gordelspanner zich dicht achter de stoelen bevindt. De werkelijke bewegingsruimte heb ik helaas nog niet kunnen vaststellen omdat de gordels eerst ingekort zullen moeten worden.
Ik heb ook meteen de subwoofer achter de stoel laten upgraden van de standaard 6,5 inch (16,5cm) papieren Philips conussen naar Infinity Kappa's van 6x9 inch. Deze hebben de juiste impedantie (2 ohm) en zijn ook nog eens licht van gewicht volgens Infinity

[img:600:402]http://tweakers.net/ext/f/SxldBOQ6UxIZm ... 3/full.jpg[/img]
De B10 3.2 Touring heb ik maandag bij de dealer opgehaald en daarna ben ik drie dagen mee op weg geweest in Duitsland. De shortshifter schakelt beduidend nauwkeuriger en korter. Hij is wel een beetje notchy. Het probleem met trillingen in het stuur zijn verdwenen zonder dat de remschijven zijn vervangen.
Helaas zijn de geluiden die afkomstig lijken te zijn van de accu alleen maar erger geworden. De dealer beweert de accu opnieuw vastgezet te hebben, maar daar vind ik geen bewijs van. De foam die ik tussen accu en accubak had gepropt is daar nog steeds. Misschien ga ik er zelf maar eens aan sleutelen (waar ik tegenop zie is dat ik de compressor van de luchtvering moet verwijderen om de accu eruit te kunnen halen). Hopelijk gaat het me ooit lukken om de ergste rammel- en kraakgeluiden boven water te helpen (de accu is zeker niet het enige probleem). De E39 Touring is een ramp op dit gebied. Op slechter wegdek heb je het gevoel in een Franzoos op weg te zijn.
De motor had de eerste dag last van inhouden bij het accelereren op hoge snelheden. De versnelling verliep niet mooi lineair maar trapsgewijs (telkens een paar km/h sneller, daarna een dipje en dan weer wat versnelling). Later verdween dit probleem. Wellicht heeft het te maken met de brandstof. Er zat RON95 in de tank waar later 90 procent RON98 aan is toegevoegd en daarna een bijna volle tank V-Power met octaangetal 100. Als hij last heeft van inhouden doe het probleem zich zowel voor op benzine als lpg.
- Peter Tunissen
Dat klinkt wel bekend, heb ik ook ooit met de E30 gehad; probleem was toen een defect relais van de brandstofpomp.Femme schreef:De motor had de eerste dag last van inhouden bij het accelereren op hoge snelheden. De versnelling verliep niet mooi lineair maar trapsgewijs (telkens een paar km/h sneller, daarna een dipje en dan weer wat versnelling). Later verdween dit probleem. Wellicht heeft het te maken met de brandstof. Er zat RON95 in de tank waar later 90 procent RON98 aan is toegevoegd en daarna een bijna volle tank V-Power met octaangetal 100. Als hij last heeft van inhouden doe het probleem zich zowel voor op benzine als lpg.
Daar zou ik wel even naar laten kijken, want op een gegeven moment stopt hij er helemaal mee en dan kun je op de ANWB man gaan wachten.
-
Jeetje zeg, je laat echt niks aan het toeval over! Mijn complimenten voor het geduld dat je er voor opbrengt 8)Femme schreef:Ik heb ook meteen de subwoofer achter de stoel laten upgraden van de standaard 6,5 inch (16,5cm) papieren Philips conussen naar Infinity Kappa's van 6x9 inch. Deze hebben de juiste impedantie (2 ohm) en zijn ook nog eens licht van gewicht volgens Infinity. Het resultaat heb ik nog niet in vol ornaat mogen aanhoren omdat er door een onduidelijk probleempje alleen geluid uit de subwoofers kwam en niet uit de tweeters en middentoon-speakers.
- Macboy
- Femme
Interessant. De laatste tijd gebeurd het ook wel eens dat de motor op kruissnelheid even hapert, het lijkt dan alsof de brandstoftoevoer voor een seconde wordt afgesloten. Het verschijnsel vindt ook plaats op benzine dus het is niet iets dan enkel naar de lpg-installatie te herleiden is. De brandstofpomp zou dus de schuldige kunnen zijn.Peter Tunissen schreef:Dat klinkt wel bekend, heb ik ook ooit met de E30 gehad; probleem was toen een defect relais van de brandstofpomp.
Daar zou ik wel even naar laten kijken, want op een gegeven moment stopt hij er helemaal mee en dan kun je op de ANWB man gaan wachten.
- Femme
De stoelen gaan morgen naar de leerbekleder. Eind volgende week worden ze weer terug verwacht. Ik ben zeer benieuwd.Steven Nauta schreef:Blijft een mooi project. Ben benieuwd wanneer de totaal foto komt van het interieur. En het fappen kan beginnen.
De stoelen worden dus in zwart leer bekleed met langs de rand stikseltjes in Alpina-kleuren, het Alpina-logo in het leer gestempeld, stoelverwarming, extra vulling met geheugenschuim en de stoelen worden ter hoogte van de schouders wat minder breed gemaakt zodat ze niet zoals nu in aanraking met de deur komen.
In de tussentijd gaan de originele stoelen erin zodat er gereden kan worden en het onderstel afgesteld kan worden bij Reiger. Aan de verlichting moet nog wat gedaan worden. Vervolgens moet het plaatwerk gedemonteerd worden zodat dit gespoten kan worden.
Ik heb vandaag nog eens in de Recaro's gezeten. Het zit geweldig. Op foto's van de Touristenfahrten op de NS zie je vaak Z4-rijders met helm die bijna over de voorruit heenkijken. In de Recaro's kun je echt laag zitten.
Ik vrees alleen dat ik er een module bij moet bestellen om de kap op afstand te kunnen bedienen. Het uitstappen met de kap dicht gaat nogal wat acrobatische oefening vergen (zeker in de parkeergarage van mijn appartement waar de parkeerplekken zo krap zijn dat ik de deur van de auto maar een klein stukje kan openslaan).
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ach, tegen de tijd dat je Z4 klaar is is je boerderij misschien ook wel klaar.Femme schreef: Ik vrees alleen dat ik er een module bij moet bestellen om de kap op afstand te kunnen bedienen. Het uitstappen met de kap dicht gaat nogal wat acrobatische oefening vergen (zeker in de parkeergarage van mijn appartement waar de parkeerplekken zo krap zijn dat ik de deur van de auto maar een klein stukje kan openslaan).

- Femme
Weer een defect aan de E39: alle vier (!) knoppen voor de temperatuurbediening van de climate control unit zijn door midden gescheurd. Ik heb geen idee hoe het is gebeurd (ik ben er niet bij geweest). Ik heb via google al meer gevallen gevonden van E39's met cracked buttons.
Ik ga zo langzamerhand ernstig twijfelen aan de bouwkwaliteit van de E39...
Ik ga zo langzamerhand ernstig twijfelen aan de bouwkwaliteit van de E39...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
Geen idee of het een structureel het is. Mijn moeder rijdt nog altijd in haar 2e E39 530d. De eerste bij iets van 165.000 km ingewisseld voor een frisse die nu op 190.000km staat en werkelijk geen enkel opmerkelijk feit. Vrij recent nog even een kilometer of 50 er mee gereden en de auto rijdt nog echt als een nieuwe. Ook geen kraakjes o.i.d.. Het gebruik zie je enkel wat af aan het lederen stuur wat iets wat meer glanst dan nieuw.
Alleen wat klachten gehoord dat bij de eerste de banden relatief snel op waren (25-30k km). Nu 16" in plaats van 18" en banden gaan iets van 75k mee.
Alleen wat klachten gehoord dat bij de eerste de banden relatief snel op waren (25-30k km). Nu 16" in plaats van 18" en banden gaan iets van 75k mee.
- Femme
Ik zag dat Bloemenkamp in Doetinchem voor 100 euro een bedieningspaneeltje voor de airco aanbiedt. Die ga ik halen als hij er nog is en dan zet ik daar de knoppen van over.
De bandenslijtage is erg hoog. De vorige set achterbanden (vrij prijzige Michelin PS2's in breedte 265) heeft het nog geen 20.000km uitgehouden terwijl er niet sportief wordt gereden in de auto. De wagen is meerdere keren uitgelijnd dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ik heb o.a. het volgende laten repareren of vervangen sinds kilometerstand 104.000 (nu bijna 140K):
- Airco (onder garantie opgelost door een bedieningspaneel/controleunit oid te vervangen)
- Luchtbalgen in luchtvering
- Handrem
- Derde remlicht
- Remblokken en remschijven
- 2x achterbanden, 1x voorbanden
- Afgebroken bekerhouder achterin (was al stuk voor aanschaf)
- Hoogteverstelling xenonverlichting
- Velgen gericht en gespoten
- Diverse loszittende afdekkingspanelen en afdekkingsdopjes
- Trillingen in stuur (2x laten uitlijnen - tweede keer ontstaan na vervangen schokdempers)
- Vilt aangebracht in achterbank om krakend leer te verminderen
Op eigen initiatief vervangen:
- Xenon-verlichting (facelift)
- Achterlichten (facelift)
- Mistlichten (helder glas)
- Schokdempers (Koni FSD)
- Draagarmen (Meyle Heavy Duty)
- Bassie & Adriaan telefoon (gewone armsteun, telefoon was nutteloos en kraakte als je op de armsteun leunde)
- Shifter (UUC EVO3)
- Speakers (Rainbow)
Zelf opgelost:
- Kraakgeluiden uit dorpel achterklep
- Kraakgeluiden in kunstof afdekking achterklep
- kraakgeluiden uit deuren
- Kraakgeluiden uit kunstof panelen achter voorstoelen
- kraakgeluiden uit achterbank
- Kraakgeluiden uit kunstof afdekking ter hoogte van achterste wielkuipen
- Kraakgeluiden uit voorstoelen
- Kraakgeluiden uit kunstof afdekking onder stuur / boven beenruimte
- Kraakgeluiden/rammels door loszittende accu
Lopende issues:
- Uitgescheurde dorpels
- Inhouden/haperen van motor (brandstofpomp?)
- Loszittende stabilisatorstangen?
- Mogelijke olielekkage keerringen versnellingsbak?
- Schraapgeluiden uit (koude) versnellingsbak bij inleggen III
- Sterk variërende slag van koppelingspedaal onder invloed van belasting
- Dode pixels in lcd
- Gebroken knoppen airco-bediening
Een aantal issues wilde ik de vorige keer door Ekris laten oplossen, maar die hebben slechts een deel van de door mij uitgevraagde werkzaamheden uitgevoerd (desondanks was ik 2000 euro kwijt voor o.a. apk, monteren draagarmen, shortshifter en fixen derde remlicht).
Het vordert gestaag. Deze week komen hopelijk de stoelen terug van de leerbekleder en volgende week zou er begonnen kunnen worden met spuiten. Als het mee zit kan ik met deze auto aanwezig zijn op de CBR.Wouter81 schreef:Hoe lijkt het met je Z4 Femme? Volg dit topic altijd trouw, zeer interessant. Moet ook zeggen dat een topic als dit enorm leuk is om te lezen/bekijken door de hoge kwaliteits foto's overal van. Goed bezig.
Mijn auto had in mijn beleving last van een excessieve hoeveelheid rammels en kraakjes. Andere personen die in de auto reden merkten dat echter niet op. Ik heb het probleem inmiddels vrij goed onder controle nadat ik zo'n beetje elke kunstof paneel in de kofferruimte van een laag vilt heb voorzien. In de achterbank is ook vilt aangebracht om het kraken van het leer te verminderen en ik heb wat foam rond om de accu aangebracht.zegmaarboris schreef:Geen idee of het een structureel het is. Mijn moeder rijdt nog altijd in haar 2e E39 530d. De eerste bij iets van 165.000 km ingewisseld voor een frisse die nu op 190.000km staat en werkelijk geen enkel opmerkelijk feit. Vrij recent nog even een kilometer of 50 er mee gereden en de auto rijdt nog echt als een nieuwe. Ook geen kraakjes o.i.d.. Het gebruik zie je enkel wat af aan het lederen stuur wat iets wat meer glanst dan nieuw.
De bandenslijtage is erg hoog. De vorige set achterbanden (vrij prijzige Michelin PS2's in breedte 265) heeft het nog geen 20.000km uitgehouden terwijl er niet sportief wordt gereden in de auto. De wagen is meerdere keren uitgelijnd dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Ik heb o.a. het volgende laten repareren of vervangen sinds kilometerstand 104.000 (nu bijna 140K):
- Airco (onder garantie opgelost door een bedieningspaneel/controleunit oid te vervangen)
- Luchtbalgen in luchtvering
- Handrem
- Derde remlicht
- Remblokken en remschijven
- 2x achterbanden, 1x voorbanden
- Afgebroken bekerhouder achterin (was al stuk voor aanschaf)
- Hoogteverstelling xenonverlichting
- Velgen gericht en gespoten
- Diverse loszittende afdekkingspanelen en afdekkingsdopjes
- Trillingen in stuur (2x laten uitlijnen - tweede keer ontstaan na vervangen schokdempers)
- Vilt aangebracht in achterbank om krakend leer te verminderen
Op eigen initiatief vervangen:
- Xenon-verlichting (facelift)
- Achterlichten (facelift)
- Mistlichten (helder glas)
- Schokdempers (Koni FSD)
- Draagarmen (Meyle Heavy Duty)
- Bassie & Adriaan telefoon (gewone armsteun, telefoon was nutteloos en kraakte als je op de armsteun leunde)
- Shifter (UUC EVO3)
- Speakers (Rainbow)
Zelf opgelost:
- Kraakgeluiden uit dorpel achterklep
- Kraakgeluiden in kunstof afdekking achterklep
- kraakgeluiden uit deuren
- Kraakgeluiden uit kunstof panelen achter voorstoelen
- kraakgeluiden uit achterbank
- Kraakgeluiden uit kunstof afdekking ter hoogte van achterste wielkuipen
- Kraakgeluiden uit voorstoelen
- Kraakgeluiden uit kunstof afdekking onder stuur / boven beenruimte
- Kraakgeluiden/rammels door loszittende accu
Lopende issues:
- Uitgescheurde dorpels
- Inhouden/haperen van motor (brandstofpomp?)
- Loszittende stabilisatorstangen?
- Mogelijke olielekkage keerringen versnellingsbak?
- Schraapgeluiden uit (koude) versnellingsbak bij inleggen III
- Sterk variërende slag van koppelingspedaal onder invloed van belasting
- Dode pixels in lcd
- Gebroken knoppen airco-bediening
Een aantal issues wilde ik de vorige keer door Ekris laten oplossen, maar die hebben slechts een deel van de door mij uitgevraagde werkzaamheden uitgevoerd (desondanks was ik 2000 euro kwijt voor o.a. apk, monteren draagarmen, shortshifter en fixen derde remlicht).
- Femme
Er wordt momenteel behoorlijk wat vooruitgang gemaakt met de Z4. Hij stond er vandaag bij als een buggy, ontdaan van een groot deel van het bodywerk. Vorige week hebben we een mooie grijze Lamborghini-kleur uitgezocht waar een wat groter kleurstaaltje van is gemaakt om de kleur beter te kunnen beoordelen. Er zit veel metallic in waardoor de kleur er erg chique uitziet en het invallende licht een grotere invloed heeft op de helderheid van de kleur.
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/PgdKheFYYvqe6 ... k/full.jpg[/img]
[img=468,700:468:700]http://tweakers.net/ext/f/aQf6snW4xscvU ... 6/full.jpg[/img]
[img=700,462:700:462]http://tweakers.net/ext/f/y3ONscMQJkWD4 ... U/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/kaMGtI5qPL5pQ ... w/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/8ZongdI2ENzRT ... m/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/gABaZwO08N1EC ... 3/full.jpg[/img]
[img=700,465:700:465]http://tweakers.net/ext/f/jDW53Qm0wzgsC ... S/full.jpg[/img]
Het interieur zit weer grotendeels in elkaar. Er is stoftape aangebracht op de achterkant van de plastic panelen om kraakgeluiden te verminderen. De gordel is netjes weggewerkt. De stoelen waren helaas nog niet terug.
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/0rpIa8bBxzJI3 ... M/full.jpg[/img]
De Voltphreaks accu is gemonteerd. Er is deze week met de auto gereden en starten was geen probleem. Er liep ook niets aan, alleen de veren voor zullen door Reiger vervanger worden door langere exemplaren en de links van de stabilisatorstang moeten korter worden.
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/tappAB73eCdcO ... P/full.jpg[/img]
[img=468,700:468:700]http://tweakers.net/ext/f/Cb3Dqthb0cSwd ... I/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/pliq8NG0VdxUd ... j/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/PgdKheFYYvqe6 ... k/full.jpg[/img]
[img=468,700:468:700]http://tweakers.net/ext/f/aQf6snW4xscvU ... 6/full.jpg[/img]
[img=700,462:700:462]http://tweakers.net/ext/f/y3ONscMQJkWD4 ... U/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/kaMGtI5qPL5pQ ... w/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/8ZongdI2ENzRT ... m/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/gABaZwO08N1EC ... 3/full.jpg[/img]
[img=700,465:700:465]http://tweakers.net/ext/f/jDW53Qm0wzgsC ... S/full.jpg[/img]
Het interieur zit weer grotendeels in elkaar. Er is stoftape aangebracht op de achterkant van de plastic panelen om kraakgeluiden te verminderen. De gordel is netjes weggewerkt. De stoelen waren helaas nog niet terug.
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/0rpIa8bBxzJI3 ... M/full.jpg[/img]
De Voltphreaks accu is gemonteerd. Er is deze week met de auto gereden en starten was geen probleem. Er liep ook niets aan, alleen de veren voor zullen door Reiger vervanger worden door langere exemplaren en de links van de stabilisatorstang moeten korter worden.
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/tappAB73eCdcO ... P/full.jpg[/img]
[img=468,700:468:700]http://tweakers.net/ext/f/Cb3Dqthb0cSwd ... I/full.jpg[/img]
[img=700,468:700:468]http://tweakers.net/ext/f/pliq8NG0VdxUd ... j/full.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Femme op 26 mar 2008, 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Femme
Hij wordt inderdaad donkergrijs.
Een beetje dit idee moet het worden:
[img=320,213:320:213]http://tweakers.net/ext/f/JEQzXtWajOYuy ... l/full.jpg[/img]
[img=320,240:320:240]http://tweakers.net/ext/f/5wh8dQwta2sHT ... T/full.jpg[/img]
Een beetje dit idee moet het worden:
[img=320,213:320:213]http://tweakers.net/ext/f/JEQzXtWajOYuy ... l/full.jpg[/img]
[img=320,240:320:240]http://tweakers.net/ext/f/5wh8dQwta2sHT ... T/full.jpg[/img]