Die heb ik vaker doormidden zien gaanTom944 schreef:Dat waren Sandtler GT schijven, hittebehandeld. Niet zo positief daarover nu.

We rijden inderdaad voortaan op 17". De randen achter nog niet weggekregen helaas, nog niet de mogelijkheid gehad om er wat aan te doen. Komende tijd weer wat meer tijd als het goed is.Dennis Cavallino schreef:Die remmen van Wilwood schijnen het wel lekker te doen op dit soort BMW's.![]()
Je hebt wel 17 inch nodig lijkt me?
Heb je in de achterspatborden al die rand weggekregen?
[img:640:480]http://img413.imageshack.us/img413/372/dsc02157gm2.jpg[/img]Tom van H. schreef:Die heb ik vaker doormidden zien gaanTom944 schreef:Dat waren Sandtler GT schijven, hittebehandeld. Niet zo positief daarover nu.
Absoluut, Lee is erg goed en concequent met emailen. Ik heb er nog niet mee gereden, alles zit erop maar het moet nog even ontlucht worden. Als het goed is wordt de eerste keer testen 25 april bij de BDC.arjanvanessen schreef:mooie remmen !! (en nette auto!) , heb net de knoop doorgehakt en ook maar wilwood besteld voor en achter , heb jij al gereden met de remmen ? , ben erg benieuwd , lee is in ieder geval wel correct met antwoorden en zo , zal mij benieuwen ,
Arjan
Niet heel moeilijk, al koste het wel wat uitzoekwerk. (er zit overigens een m50 inindobesar schreef:Tom, was de M52 conversie praktisch plug and play? Zelf wat moeten verbouwen, motorsteunen oid?!
t.i.a
Hoi Sammie,sammie schreef:hoi tom
is dat remmen setje van http://www.massivebrakes.com" onclick="window.open(this.href);return false; zo ja, hoe bevalt het en hoe ging de levering.
heb namelijk een bmw 1502 en die remmen van massive leken me wel wat als upgrade later met wat meer vermogen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten