Ik ookM-bitious schreef:HahaJa dat klopt, had een beetje dorst, auto nog niet. Het lijkt hier wel www.autogespot.com.

Ik ookM-bitious schreef:HahaJa dat klopt, had een beetje dorst, auto nog niet. Het lijkt hier wel www.autogespot.com.
Mijn motto [img:31:28]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... rocker.gif[/img]M-bitious schreef:Gas erop!!
4.6L en 535pk en dat NA? dat kan wel maar zal wel rete duur zijn en een race karakter krijgen? anyway wel erg interessant, of racen en het geluid, of veel koppel en relax niet alle toeren nodig hebbend...M-bitious schreef:Ben ook in gesprek met Racing Dynamics Duitsland. De heren komen later dit jaar met een 4,6 Liter variant voor de M3 E92 met ongeveer 535 paardjes. Eens kijken of dat beter is dan de g-power kompressor variant. Leuke aan de kompressor is natuurlijk het koppel en de mogelijkheid pk's toe te voegen in de toekomst.
Zeg het maar eerlijk Frank...JE ZAL en MOET die Z06-en bijhouden...M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
kompressor techniek is vaak goedkoper, denk voor de helft van dat geld, en denk dat je zonder inwendige ombouw wel 480plus kan halen...M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
ja dat kan niet hoorM-bitious schreef:Ja maar ik denk meer aan 580pk Rene
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Rogerb, Semrush [Bot] en 4 gasten