Ik ookM-bitious schreef:HahaJa dat klopt, had een beetje dorst, auto nog niet. Het lijkt hier wel www.autogespot.com.
M3 van M-bitious
- Jurriaan
- Berichten: 1267
- Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
- Locatie: Rotterdam
- dale vito
- Berichten: 862
- Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
- Locatie: Amersfoort
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Als het weer het toelaat, dan vrijdagmiddag als ie in de swisstec staat, ff wat mooie plaatjes schieten.
Goed, maatwerk uitlaat gaat niet door, is iets fout gegaan, heb nu de Supersprint besteld. Verder staat nog in bestelling de carbon spiegelkappen, de motorkap roostertjes en de kleine achterklepspoiler. Dan is het carbon i.c.m. de carbon nieren en het dak, mooi in balans. Voorts moet nog de met i-drive bedienbare dvd-wisselaar er in, de Hartge voetsteun die net binnen is, en dan de chiptuning. Zou ik rond de 450-460 pk moeten zitten. Is toch alles bij elkaar nog een heel gedoe hoor, maar wel leuk. Wat ook leuk is, is dat ie morgen zijn eerste beurt krijgt (en geen druppel olie heeft verbruikt!). Gas erop!!
Goed, maatwerk uitlaat gaat niet door, is iets fout gegaan, heb nu de Supersprint besteld. Verder staat nog in bestelling de carbon spiegelkappen, de motorkap roostertjes en de kleine achterklepspoiler. Dan is het carbon i.c.m. de carbon nieren en het dak, mooi in balans. Voorts moet nog de met i-drive bedienbare dvd-wisselaar er in, de Hartge voetsteun die net binnen is, en dan de chiptuning. Zou ik rond de 450-460 pk moeten zitten. Is toch alles bij elkaar nog een heel gedoe hoor, maar wel leuk. Wat ook leuk is, is dat ie morgen zijn eerste beurt krijgt (en geen druppel olie heeft verbruikt!). Gas erop!!
- Bram
- Berichten: 16830
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Mijn motto [img:31:28]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... rocker.gif[/img]M-bitious schreef:Gas erop!!
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Ben ook in gesprek met Racing Dynamics Duitsland. De heren komen later dit jaar met een 4,6 Liter variant voor de M3 E92 met ongeveer 535 paardjes. Eens kijken of dat beter is dan de g-power kompressor variant. Leuke aan de kompressor is natuurlijk het koppel en de mogelijkheid pk's toe te voegen in de toekomst.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
4.6L en 535pk en dat NA? dat kan wel maar zal wel rete duur zijn en een race karakter krijgen? anyway wel erg interessant, of racen en het geluid, of veel koppel en relax niet alle toeren nodig hebbend...M-bitious schreef:Ben ook in gesprek met Racing Dynamics Duitsland. De heren komen later dit jaar met een 4,6 Liter variant voor de M3 E92 met ongeveer 535 paardjes. Eens kijken of dat beter is dan de g-power kompressor variant. Leuke aan de kompressor is natuurlijk het koppel en de mogelijkheid pk's toe te voegen in de toekomst.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
- Bram
- Berichten: 16830
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Goed bezig die Frank [img:26:22]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... edance.gif[/img]
-
Marc R
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Zeg het maar eerlijk Frank...JE ZAL en MOET die Z06-en bijhouden...M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
En gelijk heb je...
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
kompressor techniek is vaak goedkoper, denk voor de helft van dat geld, en denk dat je zonder inwendige ombouw wel 480plus kan halen...M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
- M-bitious
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
- Locatie: Amsterdam
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
ja dat kan niet hoorM-bitious schreef:Ja maar ik denk meer aan 580pk Rene
damn...580pk 8) dan wil ik wel een ritje bietsen
die woont in scheveningen toch? die mosselman
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: beske, Bokkepoot, Darudevampire, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw, Thomas H en 3 gasten
