M3 van M-bitious

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jurriaan
Berichten: 1267
Lid geworden op: 26 jan 2007, 00:25
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jurriaan » 09 mar 2008, 19:51

M-bitious schreef:Haha :lol: Ja dat klopt, had een beetje dorst, auto nog niet. Het lijkt hier wel www.autogespot.com.
Ik ook ;) Kijk maar uit met al die stalkers hoor :twisted: Herkende 'm door de zwarte kleur icm de andere wielen. Smoelt wel fraai in de split-second dat ik 'm voorbij zag rijden. Verder no way nog achteraan kunnen rijden met een Range Rover en een plaspauze nog op de planning.

Gebruikersavatar
dale vito
Berichten: 862
Lid geworden op: 28 feb 2006, 13:45
Locatie: Amersfoort

Bericht door dale vito » 09 mar 2008, 21:14

Macboy schreef:Gefeliciteerd man, super allemaal. Deze foto vind ik geniaal op een of andere manier, gewoon erg STOER !

[img:1632:1224]http:g[/img]
erg indrukwekkend inderdaad. Ik zag er een paar weken terug een in parijs staan. Die powerdome is :shock: :shock:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 09 mar 2008, 23:05

Circle of gold ?

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 09 mar 2008, 23:27

Yep, dat is een in een cirkel opgesteld groepje van de beste Duitse auto's op het evenement.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 09 mar 2008, 23:29

Ah oke..

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 18:46

Vandaag de M3 weer opgehaald. Hoe zal ik dit netjes zeggen? ??

K*lere wat is dat setje t**ing, f**ing mooi zeg! :oops: :oops:
Heel andere auto opeens; lager, voller, krachtiger. Precies zoals ik had bedoeld. Blij 8) 8) 8)

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10872
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Bericht door Joy » 12 mar 2008, 18:52

:D toch altijd even afwachten of het ook daadwerkelijk eruit ziet zoals je hoopte.

Foto's hoef ik niet meer om te vragen denk ik :wink:

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 19:18

Als het weer het toelaat, dan vrijdagmiddag als ie in de swisstec staat, ff wat mooie plaatjes schieten.

Goed, maatwerk uitlaat gaat niet door, is iets fout gegaan, heb nu de Supersprint besteld. Verder staat nog in bestelling de carbon spiegelkappen, de motorkap roostertjes en de kleine achterklepspoiler. Dan is het carbon i.c.m. de carbon nieren en het dak, mooi in balans. Voorts moet nog de met i-drive bedienbare dvd-wisselaar er in, de Hartge voetsteun die net binnen is, en dan de chiptuning. Zou ik rond de 450-460 pk moeten zitten. Is toch alles bij elkaar nog een heel gedoe hoor, maar wel leuk. Wat ook leuk is, is dat ie morgen zijn eerste beurt krijgt (en geen druppel olie heeft verbruikt!). Gas erop!!

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16611
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 mar 2008, 19:55

M-bitious schreef:Gas erop!!
Mijn motto [img:31:28]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... rocker.gif[/img]

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 20:08

Ben ook in gesprek met Racing Dynamics Duitsland. De heren komen later dit jaar met een 4,6 Liter variant voor de M3 E92 met ongeveer 535 paardjes. Eens kijken of dat beter is dan de g-power kompressor variant. Leuke aan de kompressor is natuurlijk het koppel en de mogelijkheid pk's toe te voegen in de toekomst.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 12 mar 2008, 20:11

M-bitious schreef:Ben ook in gesprek met Racing Dynamics Duitsland. De heren komen later dit jaar met een 4,6 Liter variant voor de M3 E92 met ongeveer 535 paardjes. Eens kijken of dat beter is dan de g-power kompressor variant. Leuke aan de kompressor is natuurlijk het koppel en de mogelijkheid pk's toe te voegen in de toekomst.
4.6L en 535pk en dat NA? dat kan wel maar zal wel rete duur zijn en een race karakter krijgen? anyway wel erg interessant, of racen en het geluid, of veel koppel en relax niet alle toeren nodig hebbend...

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 20:16

Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.

Gebruikersavatar
Erik K.
Berichten: 7209
Lid geworden op: 27 mei 2006, 12:16

Bericht door Erik K. » 12 mar 2008, 20:21

535pk N/A das niet misselijk zeg, zou het wel weten. Laat die kompressor maar.
Vanmorgen nog een M3 E92 horen accelereren, de dag weer goed gestart 8)

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16611
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 mar 2008, 20:44

Goed bezig die Frank [img:26:22]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... edance.gif[/img]

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 12 mar 2008, 20:51

M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
Zeg het maar eerlijk Frank...JE ZAL en MOET die Z06-en bijhouden... :lol:

En gelijk heb je...

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 12 mar 2008, 21:22

M-bitious schreef:Las op een Amerikaanse site 40,000 dollar, zou goedkoper zijn de kompressor schat ik zo. Daar moet de motor ook inwendig voor worden aangepast. Oja laten we met zijn allen niet nu een discussie beginnen of het zinvol of financieel verantwoord is. Voor extra DF wil ik best mijn knipje trekken. Zit ie nog niet op M6 prijsniveau.
kompressor techniek is vaak goedkoper, denk voor de helft van dat geld, en denk dat je zonder inwendige ombouw wel 480plus kan halen...

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 21:40

Ja maar ik denk meer aan 580pk Rene :lol:

En zojuist lees ik dat Mosselman (zeg, wie kent hem niet?) met een kompressorkit met 0,4 bar komt. Kan met standaard motor, en zal inderdaad veel minder kosten. Toch even een mailtje gestuurd.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 12 mar 2008, 21:50

M-bitious schreef:Ja maar ik denk meer aan 580pk Rene :lol:
ja dat kan niet hoor :? wat moet ik dan? moet ik die Hartge compressor er op laten zetten wat ze voor dezelfde motor als mij hebben laten maken, dat geeft hem 550pk :twisted: maarja dan ben ik bang dat m'n motorkap het luchtruim kiest :lol:

damn...580pk 8) dan wil ik wel een ritje bietsen :lol: eneuh dan wordt je M3 wel mooier all round 8)

die woont in scheveningen toch? die mosselman :lol:

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 12 mar 2008, 22:41

Deze woont in Harskamp :lol:

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 12 mar 2008, 22:47

M-bitious schreef:Deze woont in Harskamp :lol:
ah, ik kon hem al nergens vinden :wink:

maar euh, 0,4 bar...staat meestal voor een pk of 100 erbij :roll: of ga je aan de bi-mosselsoep :wink:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 12 mar 2008, 23:35

Frank je had toch beter een 135i kunnen nemen, dan was het een kwestie van een chip en voila 600pk :lol:

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 13 mar 2008, 07:37

Ik vind je erg behoudend Rico, BMW zal altijd meer geven dat in de boeken staat vermeld dus 700pk moet in IRL wel halen met chip.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 13 mar 2008, 08:17

Ik wilde eigenlijk een open luchtfilter monteren en een sticker met "speed", dan kom ik ook gauw aan de 480 pk :mrgreen:

Marc R
Berichten: 6859
Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
Locatie: Black Hole

Bericht door Marc R » 13 mar 2008, 08:21

M-bitious schreef:Ik wilde eigenlijk een open luchtfilter monteren en een sticker met "speed", dan kom ik ook gauw aan de 480 pk :mrgreen:
Of zo'n Tribal op de achterruit Frank....zeker goed voor 10pk. :wink:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27066
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 mar 2008, 09:46

No fear sticker doe ook wel PK tje of 25 :wink:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Rogerb en 16 gasten