DF Licentiecursus 2008 + nabespreking

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11638
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 11 mar 2008, 22:18

Mmmmmmm, Cor, als ik zo je specificaties lees dan zit de SS1 klasse van de DSC er niet meer in.

Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?

:twisted: :lol:

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 11 mar 2008, 22:46

Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.

Gebruikersavatar
Corvette
Berichten: 984
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19

Bericht door Corvette » 11 mar 2008, 22:51

Hielke schreef:Mmmmmmm, Cor, als ik zo je specificaties lees dan zit de SS1 klasse van de DSC er niet meer in.

Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?

:twisted: :lol:
We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......toch :?:

Het blijft een straatauto die iets meer dan gebruikelijk geschikt wordt gemaakt voor de trackdays.

Racen werd me te tijdrovend, maar nu heb ik wel schitterende trackdays met dat monster. :mrgreen:

Dat ik daar bijzondere prestaties mee wil verrichten had je inmiddels wel door. Dat Cor Euser zich druk zal maken om Cor Dame dat geloof ik niet echt. Cor en de zijnen hebben te maken met beperkingen, o.a. een kleinere luchtinlaat van 75 mm en die van mij wordt iets tussen de 90 en 100 mm.
Dus zijn strot wordt niet afgeknepen, maar er wordt juist alles aan gedaan middels brandstof en lucht tot het maximale er in te gieten. :mrgreen:

Ze hebben zelf schitterende headers gemaakt die er echt wat toe doen.

De top zou die er in zit schat ik veel hoger dan die 322 van de originele, maar ik laat de software niet optimaliseren voor een hoge top, maar voor een sterk middengedeelte, dus eigenlijk zeer geschikt voor het circuit. Wat dan die top is zal me worst wezen. De rondetijd op CPZ zal wellicht op de 1.50 zitten of zelfs lager.
Dat ik dat de eerste de beste keer niet zal halen snap ik ook wel, want het wordt een kompleet andere auto met nog veel meer potentie dan de vorige, dus best spannend dat alles bij elkaar.

We zullen het allemaal zien en beleven...........heb geduld, want ik heb het niet. :lol:

Gr.

Cor

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 11 mar 2008, 23:01

Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee. :)

Gebruikersavatar
Corvette
Berichten: 984
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19

Bericht door Corvette » 11 mar 2008, 23:08

Dennis Cavallino schreef:
Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee. :)
Ik heb het op Zandveurt nog met Hans Deen over jou gehad. Misschien daarom :?:

Enneeeeeeeeh dan heb ik nieuws veur je, want hij had bijzonder prettige herinneringen aan de samenwerking met jou in het verleden.

Ik zeg nog ......we hebben het over Dennis. Je weet wel die lompert.

Jaha die bedoel ik ook. Die kwam altijd graag hier in Zandveurt.

Vr. Gr.

Cor

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16611
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 11 mar 2008, 23:37

Cor, brute plannen!

Ik was laatst al bang toen we samen Chinees gingen halen man, hoe moet dat straks dan :mrgreen:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11638
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 11 mar 2008, 23:42

Cor Dame schreef: We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......toch :?:

De rondetijd op CPZ zal wellicht op de 1.50 zitten of zelfs lager.
Is natuurlijk helemaal niet erg Cor. Is wel jammer, ik moet eerlijk zijn, had het graag zien gebeuren met een race Corvette. Maar het gaat er niet om wat anderen leuk vinden, met een trackday auto kun je ook heel veel lol hebben. Misschien nog wel meer dan met een racer.

Over die 1.50. Pasen en Pinksteren komen er inderdaad aan. Maar ze vallen nog steeds niet op de dezelfde dag :lol: :wink:

Gebruikersavatar
Corvette
Berichten: 984
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19

Bericht door Corvette » 12 mar 2008, 09:44

Hielke schreef: Over die 1.50. Pasen en Pinksteren komen er inderdaad aan. Maar ze vallen nog steeds niet op de dezelfde dag :lol: :wink:
Al moet ik Andre ontvoeren en hem met duck tape achter het stuur plakken, maar die 1.50 komt er. :mrgreen:

Beste Corvette vriend Hielke

met ruim 600 pk en een koppel van meer dan 800 Nm , speciale tuning door APP, slicks, raceremmen, onderstel en nog het 1 en ander moet dat toch te doen zijn :?:

En dan zal dat niet meteen de eerste sessie zijn als ik zelf rij, maar voor een goede coureur zoals bijvoorbeeld Andre is dat goed te doen. Die mannen schrikken niet van vermogen, maar zien dat als een feest. :lol:

Gr.

Cor

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11638
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 12 mar 2008, 09:59

Ik zie het nog wel eens gebeuren Cor.








NOT!







:lol: :lol: :lol: :wink:

Gebruikersavatar
Corvette
Berichten: 984
Lid geworden op: 13 jan 2007, 19:19

Bericht door Corvette » 12 mar 2008, 10:56

Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Luco

Bericht door Luco » 12 mar 2008, 11:55

Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:

m@rco
Berichten: 710
Lid geworden op: 01 feb 2006, 22:18
Locatie: O'haske

Bericht door m@rco » 12 mar 2008, 11:56

wel even 95kg extra downforce dan he.. geen spoiler meer nodig! :D

indobesar
Berichten: 9982
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:19
Auto: M3P, 130i
Locatie: Spaceship in silence

Bericht door indobesar » 12 mar 2008, 11:57

luco hornsveld schreef:
Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:
Haha dat wilde ik zojuist typen! :lol:

Luco

Bericht door Luco » 12 mar 2008, 12:03

indobesar schreef:
luco hornsveld schreef:
Cor Dame schreef:Hielke

jou plakken we met de rest van de ducktape vast op het dak als we die 1.50 proberen te scoren. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
nee joh op de front splitter 2 mm boven het asfalt :shock: :shock: :twisted:
Haha dat wilde ik zojuist typen! :lol:
:P :P :P :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11638
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 12 mar 2008, 12:49

Mij op het dak vastplakken tijdens die recordronde?

Jullie hebben ook zo weinig verstand van auto's en autosport he! :?

Met die massa en die aerodynamica (het gebrek eraan) kun je een snelle ronde helemaal op je buik schrijven.

Stelletje dwazen!

:lol:

Gebruikersavatar
Guiliabc
Berichten: 117
Lid geworden op: 05 apr 2007, 19:58
Locatie: Goirle

Bericht door Guiliabc » 12 mar 2008, 15:43

Mailtje van Hans Deen zijn cijfers is idd goed,
Wij hebben gisteren examen gedaan en bij ons lagen de cijfers iets anders (MG cursus) op zandvoort (zijk en zijknat!)
58 man -
5 gezakt praktijk 8 theorie
43 clublicentie
10 eu-licentie

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2008, 15:48

Dan was die lange maandagavond en het dure kopietje toch nog wel ergens goed voor blijkbaar. :lol:
Wat was jouw uitslag, Patrick?

Gebruikersavatar
@iko
Berichten: 1488
Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56

Bericht door @iko » 12 mar 2008, 16:11

Guiliabc schreef:
Mailtje van Hans Deen zijn cijfers is idd goed,
Wij hebben gisteren examen gedaan en bij ons lagen de cijfers iets anders (MG cursus) op zandvoort (zijk en zijknat!)
58 man -
5 gezakt praktijk 8 theorie
43 clublicentie
10 eu-licentie
Dit zijn vergelijkbare cijfers met die van ons in december-Assen.

Ik heb van horen zeggen dat er bij de DF ploeg sprake was van smeergelden :wink:

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Bericht door Mathieu » 12 mar 2008, 16:18

Volgens mij wou Hans Deen er gewoon vanaf, van dat zooitje ongeregeld.
Eens maar nooit meer............

Gebruikersavatar
Guiliabc
Berichten: 117
Lid geworden op: 05 apr 2007, 19:58
Locatie: Goirle

Bericht door Guiliabc » 12 mar 2008, 16:23

Wat was jouw uitslag, Patrick?
Geslaagd EU :lol:
5 april 1e wedstrijd 8)

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 12 mar 2008, 16:27

Netjes! 8)
Houden we de 100% EU score op DF toch mooi vast. :lol:

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 12 mar 2008, 16:29

Ff serieus. 1.50 met die Corvette-APP op slicks moet toch lukken? Die auto maakt zulke grote stappen op het rechte stuk, hugenholz-slotemaker en het stuk tot de Audi S.

Volgens mij moet je dik de 1.40-ers in knallen met dat ding als je durft.

Gebruikersavatar
Mathieu
Berichten: 5200
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
Locatie: Ergens in brabant

Bericht door Mathieu » 12 mar 2008, 16:46

En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.

Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook :wink:

Luco

Bericht door Luco » 12 mar 2008, 19:19

Mathieu schreef:En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.

Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook :wink:
Je vergist je denk ik erg in de Saker :D

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16611
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 12 mar 2008, 20:17

Snap ik, kijk maar eens goed wat voor blok daar in ligt [img:15:15]http://www.energyflash.nl/forum/images/ ... ghing7.gif[/img]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten