Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?
:twisted:

Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......tochHielke schreef:Mmmmmmm, Cor, als ik zo je specificaties lees dan zit de SS1 klasse van de DSC er niet meer in.
Je zult je dan met je verse racelicentie toch echt voor de GT klasse moeten gaan inschrijven! We hebben het toch nog wel steeds over een Corvette racer he? Dat straatgedoe ben ik wat ontgroeid, dat verveelt. Ja toch?
:twisted:
Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee.Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Beste cursus deelnemers, namens alle instructeurs en medewerkers mag ik jullie nogmaals van harte feliciteren, met bet behaalde licentie resultaat j.l. vrijdag 7 maart. Zowel in theorie als in de praktijk hebben jullie een 100 % slagings resutaat geboekt. van de 42 examen kandidaten hebben 22 deelnemers een E.U.licentie gehaald. Bij de theorie waren er zelfs 7 personen met 0 fout. Wij kunnen wederom terug kijken naar een aantal zeer geslaagde, maar vooral ook gezellige inspannige dagen, wij bedanken jullie voor de zeer sportieve bijdrage aan ons programma, sugesties zijn altijd welkom, met vriendelijke groeten Hans Deen, Instructeurs en medewerkers.
Ik heb het op Zandveurt nog met Hans Deen over jou gehad. Misschien daaromDennis Cavallino schreef:Dat mailtje kreeg ik zelfs en ik deed niet eens mee.Peter Tunissen schreef:Geen idee of jullie dit mailtje allemaal gekregen hebben, maar anders geef ik de boodschap graag door.
Is natuurlijk helemaal niet erg Cor. Is wel jammer, ik moet eerlijk zijn, had het graag zien gebeuren met een race Corvette. Maar het gaat er niet om wat anderen leuk vinden, met een trackday auto kun je ook heel veel lol hebben. Misschien nog wel meer dan met een racer.Cor Dame schreef: We hebben het hier niet over een volbloed racer Hielke.............maar dat is niet erg......toch:
De rondetijd op CPZ zal wellicht op de 1.50 zitten of zelfs lager.
Al moet ik Andre ontvoeren en hem met duck tape achter het stuur plakken, maar die 1.50 komt er.Hielke schreef: Over die 1.50. Pasen en Pinksteren komen er inderdaad aan. Maar ze vallen nog steeds niet op de dezelfde dag![]()
Dit zijn vergelijkbare cijfers met die van ons in december-Assen.Mailtje van Hans Deen zijn cijfers is idd goed,
Wij hebben gisteren examen gedaan en bij ons lagen de cijfers iets anders (MG cursus) op zandvoort (zijk en zijknat!)
58 man -
5 gezakt praktijk 8 theorie
43 clublicentie
10 eu-licentie
Je vergist je denk ik erg in de SakerMathieu schreef:En zoals het een topcoureur betaamt, was Bleekemolen direct vlot onderweg. Na zijn feedback, besloot het Jadbalja team om enkele aanpassingen te doen aan de vering en schokbrekers voor een nog betere balans in de Saker. Vervolgens wist de rijder uit Aerdenhout een zeer snelle 1:46:1 neer te zetten: veruit de snelste tijd ooit van een Saker Sportscar op Circuit Park Zandvoort. “De weersomstandigheden waren vandaag erg goed vanwege het koele weer, maar toch geeft dit de potentie van de Saker Sportscar zeer goed weer!”, aldus Jeroen Bleekemolen.
Als een Saker dit kan dan kan een Corvette het toch ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten