We hebben 't nu over pk's/Nm's maar voor elke sportieve auto geldt toch dat die pk's buiten borrelpraat ook gewoon interessant zijn? Helemaal anno 2008 waarbij de karren eerder 1500+kg wegen dan 1100/1200 zón 15j geleden...
Dus MOET een M3 V8 wel 420pk hebben om mee te komen en weg te rijden bovenin bij een .35i apparaat, bijvoorbeeld. Wát was een E46 M3 geweest met 250pk? aardig, maar niet meer dan dat, niet M waardig voor dat type auto. Een M rijder(ik was er ook 1)gaat OOK 100% voor het aantal pk's in de boekjes, ontkennen heeft geen zin 8)
Het gaat om:
0-100
top(onbegrenst liever)
hoeveel pk
Het gaat niet om:
Massa
verbruik
kofferruimte
Aantal G's op een baan, want 8 van de 10 M rijders kent Zandvoort alleen van het strand. :twisted:
Het gaat ook om:
prijs/prestatie/wat krijg ik ervoor terug
En bij dat laatste moet ik me bij de M3 V8 nog eens ff achter de oren krabben.
