Nee, zo bedoel ik het niet, Dex.Dexter schreef:Met je eens Peter, maar het komt er voor 'het publiek' dan wel op neer dat zo iemand weer ergens mee weg komt zonder of met een heel lichte straf.
Die zien geen juridisch onderscheid tussen vrijspraak of ontslag van rechtvervolging (sepot) of een vaststelling van de overtreding zonder of met een verminderde sanctie terwijl daar een wereld van verschil tussen zit.
Dat is toch prachtig, vrij vertaald:Peter Tunissen schreef:De enkele vaststelling door de rechter dat het bewijs dat de verdachte achter de tralies zal zetten onrechtmatig verkregen is, zou dan voldoende compensatie voor die verdachte moeten zijn.
Okay, ik had je argumentatie even niet goed begrepen daar.Peter Tunissen schreef:Nee, zo bedoel ik het niet, Dex.Dexter schreef:Met je eens Peter, maar het komt er voor 'het publiek' dan wel op neer dat zo iemand weer ergens mee weg komt zonder of met een heel lichte straf.
Die zien geen juridisch onderscheid tussen vrijspraak of ontslag van rechtvervolging (sepot) of een vaststelling van de overtreding zonder of met een verminderde sanctie terwijl daar een wereld van verschil tussen zit.
Ik bedoel dat de rechter vaststelt dat politie of het OM de regels overtreden heeft (niet de verdachte dus!), maar dat aan die overtreding (door politie of OM) verder geen consequenties verbonden worden.
De enkele vaststelling door de rechter dat het bewijs dat de verdachte achter de tralies zal zetten onrechtmatig verkregen is, zou dan voldoende compensatie voor die verdachte moeten zijn.
En dat is inderdaad niet uit te leggen, is juristenlogica die niemand kan volgen, maar wel de vaste praktijk in Nederland intussen.
En dit is precies wat Dexter en ik bedoelen. U heeft gelogen, u kost geld, u heeft mensen op het verkeerde been gezet, dus u moet zitten.GTRene schreef:Die Joran zou alleen al opgesloten moeten worden door z'n leugens en wat het al heeft gekost en leed dat is gedaan...PUNT, en de rest moet bewezen worden voor zover dat gaat...tis gewoon een lulhannes :twisted:
Uhhhhhhh... michien komt er een highlight clip van op Larry King zijn site.Knot schreef:Ook via internet/streaming ergens te zien??
En hij is niet de enige die Amerika niet in mag......Amy Winehouse is ook niet welkom!Mtechnik schreef:
@ Andere - Het is wat eh! Toen ik het artikel zag verbaasde het me niet helemaal. America doesn't play around at the gate yo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten