Elke keer met verbazing lees ik je nieuwe avondturen..allen schreef:....
Of ik goed bij m'n hoofd ben weet ik niet maar dit blok gaat koste wat het kost z'n werk doen voor me. Wazzaaaaaa....
Je instelling is echt geweldig!

Zeg maar hoe, ik weet het niet...According to “sport auto“, the Z3 2.1 reaches 100 km/h in under
7 seconds and had a top speed of 223 km/h
allen schreef:...
Ik zal zo wel een halve pk extra hebben.
Ga je zomaar naar 1816cc manallen schreef:Vandaag weer even bij Bas geweest. Onderblok en bovenblok stonden nog los op elkaar. De nieuwe zuigers gezien. Autoweek er net op nageslagen.
316i was 84 x 72 = 1596cc
318i was 84 x 81 = 1796cc
en ik zit nu op 84,485 x 81
Kan Niels dan uitrekenen wat ik nu zou moeten hebben in cc's?
Ik zal zo wel een halve pk extra hebben.
Als je hem goed onderhoud moet deze toch nog wel 20 jaar mee gaan?allen schreef:Hm, m'n geduld word nu toch wel serieus op de proef gesteld. Leuk dat we één auto (die van Joy) hebben kunnen oppikken, maar de mijn blok ligt idd nog open aan de bok. Mag hopen dat de koets niet reeds ontbonden is bij de tijd dat ik m'n auto terug heb.
Kawa 1300 is ook een lange slagmotor en die draait tot boven de 11.000 toerenNiels schreef:Ga je zomaar naar 1816cc manallen schreef:Vandaag weer even bij Bas geweest. Onderblok en bovenblok stonden nog los op elkaar. De nieuwe zuigers gezien. Autoweek er net op nageslagen.
316i was 84 x 72 = 1596cc
318i was 84 x 81 = 1796cc
en ik zit nu op 84,485 x 81
Kan Niels dan uitrekenen wat ik nu zou moeten hebben in cc's?
Ik zal zo wel een halve pk extra hebben.Dat ga je vernemen zeg ik je
Zuigersnelheid heeft zo z'n limiet maar die bereik je met een dergelijk motor niet hoor maar het kan zijn dat je er rekening mee moet houden bij de specificaties van de zuigers bijvoorbeeld. Ducati draait met 1000cc 2 cilinders meer dan 10.000rpm en dan wordt het pas een beetje spannend
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten