Misschien tóch wel een beetje Dennis?Dennis Cavallino schreef: Ik vind het jammer van de 535, maar zal er ook geen nacht wakker van liggen hoor.

Knot schreef:Dusss...Dennis Cavallino schreef:We hebben in ieder geval goed genoten van deze auto en als ik in de gelegenheid ben om hem ooit terug te kopen doe ik dat zeker, mits Martijn, de nieuwe eigenaar, dat wil natuurlijk.
Sper zit er gewoon nog op.Wiebe GT schreef:zou het sper eronder weg zijn.....of weten ze het niet......
Grote woorden Dennis dat ben ik niet van je gewend.Dennis Cavallino schreef:Grappig eerste wat me opvalt hierboven is de naam van Roderic E34t, de vieze vuile DF-oplichter. Hopelijk ligt 'ie ergens in een goot weg te rotten.
Ben benieuwd of het wat wordt. Persoonlijk zou ik dat geld liever in je 328-racer steken, een jaarkaart, wat trackdays of iets dergelijksyorick schreef:Ik heb de verkoper een sms gestuurd. Ik verlang enorm naar E34 drifts. We hadden een 525, dus deze is wel weer een stapje vooruit.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JdvPolo, jvb, MarcelV, Martijn 327i, Peter-Paul en 6 gasten