Had hier filmpjes gezien van Rica zodat ik daar niet meer heen durf. Dus een mailtje naar Beek met wat concrete vragen over afstelling en geschatte kosten gestuurd en gevraagd wanneer ze tijd hadden. Ik kreeg in een reply uitgelegd wat een alpha n ongeveer deed maar daar schoot ik dus niets mee op.
Iig zat ik alweer zo krap tegen de deadline aan dat ik maar ben gestopt. Op Zolder even met Bas overleggen of het nu niet handiger is om het maar in NL af te maken. Want van de olie had ik nu onderhand m'n afstelling al kunnen betalen. Project van Michel Pol ging volgens mij van een leien dakje dus Kronenburg staat in overweging.
Resonanties zijn overigens ook nog niet uit de auto en ik zit maar op onderdelen te wachten. Het project is een soort catastrofe geworden.
Mocht je zaterdag steeds het zicht worden ontnomen bij het vlaggen is dat geen mist. Dan kom ik met de olieboot voorbij.
---
edit: iig heb ik inmiddels mogen vernemen dat ik de auto na zolder moet inleveren voor controle en evt. uit elkaar slopen van dat ding. Ben al blij.