Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Arthursx
Berichten: 1001
Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3

Bericht door Arthursx » 26 jun 2026, 10:44

Heerlijke daily en goede spec met laser lichten.

Online
Eric Z
Berichten: 4341
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door Eric Z » 26 jun 2026, 14:07

G31, heerlijke reisauto.

Ik heb incidenteel bij langzaam tot stilstand komen een piepje. Geen idee welke blokken er onderzitten, zelf nog niet meer dan een beurtje gedaan. Dus is dan nog de dealer er onder schroeft denk ik.

Online
Eric Z
Berichten: 4341
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3

Bericht door Eric Z » 26 jun 2026, 14:08

Arthursx schreef: 26 jun 2026, 10:44 Heerlijke daily en goede spec met laser lichten.
Die heeft hij niet. Laser heeft een blauwige rand in de lamp. Staat ook LED op als je inzoomt.

Arthursx
Berichten: 1001
Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door Arthursx » 26 jun 2026, 14:47

Ooh inderdaad, niet goed gezien. Heb nota bene zelf Lasers op m'n G31 :oops:

FabiandJ
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 mei 2023, 00:01

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door FabiandJ » 26 jun 2026, 22:24

Klopt inderdaad zitten geen lasers erop, maar goed zolang je het niet kent mis je het niet :P

Verder is de M3 vandaag zonder problemen weer door de APK heen.
Wel binnenkort de airco volledig leegtrekken en weer vullen, is vermoed ik sinds die uit de fabriek kwam niet meer gedaan en de riemen plus rollers en spanners binnenkort vernieuwen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door Arthur » 27 jun 2026, 13:55

Je mist er ook niet veel aan hoor. Mss staat het leuker met de blauwe rand, maar dat is smaakgevoelig. Qua lichtopbrengst merken mijn ogen er weing van iig. Ik had LED, Laser, Laser en nu weer LED.

Online
Eric Z
Berichten: 4341
Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door Eric Z » 27 jun 2026, 15:02

Ik vind laser met grootlicht assistent geweldig. Dat heb ik er op zitten maar ik kan dat niet vergelijken met LED.
Alleen vanwege de techniek al, bak licht en nog nooit seinende tegenliggers gehad. Fijne optie, maar missen doe je het niet direct want heel vaak staat het ook weer niet aan als randstedeling.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 44732
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.52
Locatie: Boven Barcelona

Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i

Bericht door Arthur » 27 jun 2026, 16:39

Heb ze dus beide gehad, met ook grootlichtassistent, maar vond het verschil niet oogverblindend :) En de grootlichtassistent is ook niet feilloos. Maar dat komt mss omdat ik veel wegen rijd met lange rechte stukken of flauwe bochten. Dan wordt er nog wel eens geseind. En d’r zitten ook altijd zenuwachtige typetjes tussen die met de grootlichthendel in de hand rijden. Want voor een viaduct beginnen ze al te seinen als ze het grootlicht aan zien komen.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], L5S1 en 15 gasten