Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
-
Arthursx
- Berichten: 1001
- Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3
Heerlijke daily en goede spec met laser lichten.
-
Eric Z
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
G31, heerlijke reisauto.
Ik heb incidenteel bij langzaam tot stilstand komen een piepje. Geen idee welke blokken er onderzitten, zelf nog niet meer dan een beurtje gedaan. Dus is dan nog de dealer er onder schroeft denk ik.
Ik heb incidenteel bij langzaam tot stilstand komen een piepje. Geen idee welke blokken er onderzitten, zelf nog niet meer dan een beurtje gedaan. Dus is dan nog de dealer er onder schroeft denk ik.
-
Eric Z
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3
Die heeft hij niet. Laser heeft een blauwige rand in de lamp. Staat ook LED op als je inzoomt.
-
Arthursx
- Berichten: 1001
- Lid geworden op: 30 jan 2013, 21:12
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
Ooh inderdaad, niet goed gezien. Heb nota bene zelf Lasers op m'n G31 
-
FabiandJ
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 07 mei 2023, 00:01
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
Klopt inderdaad zitten geen lasers erop, maar goed zolang je het niet kent mis je het niet 
Verder is de M3 vandaag zonder problemen weer door de APK heen.
Wel binnenkort de airco volledig leegtrekken en weer vullen, is vermoed ik sinds die uit de fabriek kwam niet meer gedaan en de riemen plus rollers en spanners binnenkort vernieuwen.
Verder is de M3 vandaag zonder problemen weer door de APK heen.
Wel binnenkort de airco volledig leegtrekken en weer vullen, is vermoed ik sinds die uit de fabriek kwam niet meer gedaan en de riemen plus rollers en spanners binnenkort vernieuwen.
- Arthur
- Berichten: 44732
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
Je mist er ook niet veel aan hoor. Mss staat het leuker met de blauwe rand, maar dat is smaakgevoelig. Qua lichtopbrengst merken mijn ogen er weing van iig. Ik had LED, Laser, Laser en nu weer LED.
-
Eric Z
- Berichten: 4341
- Lid geworden op: 28 jan 2009, 23:47
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
Ik vind laser met grootlicht assistent geweldig. Dat heb ik er op zitten maar ik kan dat niet vergelijken met LED.
Alleen vanwege de techniek al, bak licht en nog nooit seinende tegenliggers gehad. Fijne optie, maar missen doe je het niet direct want heel vaak staat het ook weer niet aan als randstedeling.
Alleen vanwege de techniek al, bak licht en nog nooit seinende tegenliggers gehad. Fijne optie, maar missen doe je het niet direct want heel vaak staat het ook weer niet aan als randstedeling.
- Arthur
- Berichten: 44732
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.52
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Fabian stelt zich voor BMW F80 M3 + G31 520i
Heb ze dus beide gehad, met ook grootlichtassistent, maar vond het verschil niet oogverblindend
En de grootlichtassistent is ook niet feilloos. Maar dat komt mss omdat ik veel wegen rijd met lange rechte stukken of flauwe bochten. Dan wordt er nog wel eens geseind. En d’r zitten ook altijd zenuwachtige typetjes tussen die met de grootlichthendel in de hand rijden. Want voor een viaduct beginnen ze al te seinen als ze het grootlicht aan zien komen.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
