Overige simulator games
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
RS50 voldoet prima(icm Pro Pedals=loadcell) en handrem is toch wel fijn.
ACC is een prima sim. AC1 is completer en AC EVO is next gen en gewoon je-van-het anno 2026 vind ik.
ACC is een prima sim. AC1 is completer en AC EVO is next gen en gewoon je-van-het anno 2026 vind ik.
- WJ
- Berichten: 12210
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Overige simulator games
Ik zou ACC skippen en Automobilista 2 nemen. 
Let wel dat je het bij beide extra zal moeten aankopen denk ik.
Let wel dat je het bij beide extra zal moeten aankopen denk ik.
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
AMS2 heeft weer een update:)
Maar ik vermaak me zeker met FH6!
Zojuist hier aan begonnen. Prachtig, moerasserig/hoog water en dan met een rwd V10 mee willen doen 12/12

Iemand deze 'stage' al gedaan?
Maar ik vermaak me zeker met FH6!
Zojuist hier aan begonnen. Prachtig, moerasserig/hoog water en dan met een rwd V10 mee willen doen 12/12

Iemand deze 'stage' al gedaan?
- Fabian
- Berichten: 7429
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: Overige simulator games
Heb je al wel eens gesim-t Bram? Anders kom maar een keer langs, je bent welkom om te proberenBram schreef: 12 jun 2026, 12:14 Ja, ik zit al te denken over maar meteen voor een direct drive stuur te gaan, de Logitech RS50.
Ik heb over een actie/korting gepost in het stuurwielen draadje![]()
I
-
OnlineBram
- Berichten: 17433
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Overige simulator games
Nee nog nooit, misschien wel slim om dat eerst eens te proberen ja 
- Sabberjoch
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
- Auto: 981C S
- Locatie: Ter Apel
Re: Overige simulator games
Hier ook altijd welkom Bram, ben je ook iets langer van huis 
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
RS50 etc wat ik heb is prima, maar Fanatec heeft idd een leuke actie wat WJ in het sturen draadje aangaf.
Ik denk dat je wel verkocht bent Bram als je eenmaal begint:)
Ik denk dat je wel verkocht bent Bram als je eenmaal begint:)
- Mark 320iS
- Berichten: 2995
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Overige simulator games
Ik zou ook meteen voor een DD stuur gaan. Paar jaar geleden al ACC op de PS4 met zo'n Trustmaster stuur gereden, maar dat kon me niet bekoren en vrij snel alles verkocht. Deze winter een gebruikte set gekocht met PC en DD stuur en dat bevalt het super goed. Ik heb de goedkoopste van Fanatec, maar wel met 8nm en met loadcell rempedaal. Ik speel alleen AC Evo en AC Rally. Le Mans Unleashed heb ik ook maar dat speel ik nooit. De originele AC heb ik er ook op, maar dat ziet er zo bedaagd uit in vergelijking met AC Evo dat ik dat nooit speel.Bram schreef: 12 jun 2026, 08:48 Ik ga deze set halen voor m'n verjaardag. En dan de beste simgame om als een bezetene over de Ring te racen![]()
https://tweakers.net/pricewatch/2273930 ... zwart.html
Volgens Gemini is Assetto Corsa Competizione dan de beste game. Zijn jullie het daarmee eens?
Ik zou zeker eerst even proberen voordat je koopt!
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
FH6 is zeer vermakelijk. Sinds gisteren die Horizon(Monthly) Event met de gele 964 3.3 Turbo S Leichtbau blijkbaar. Ik kan eindelijk onder de minuut komen na een attempt of 10 en dan nog die laatste S bocht.
Kijk ik op Leaderboard Global. Is de snelste 10(!) sec sneller dan ik lol. Werk aan de winkel. Ik zit wel bij de beste 26% van de 459000 spelers
EDIT: Kan het zijn dat die 49s laps FLYING LAPS zijn? De mijne van 59,171 is met staande start
MAAR ik rij iig ZONDER ABS, TC, ESP EN NANNIES WHATSOEVER(!) en bots ook niet tegen boardings en andere shit, ook tune ik de auto niet(als in stock setup)

Nu is de vraag, hoe verkrijg ik de gele Elfer in m'n collectie? Iemand?
Kijk ik op Leaderboard Global. Is de snelste 10(!) sec sneller dan ik lol. Werk aan de winkel. Ik zit wel bij de beste 26% van de 459000 spelers
EDIT: Kan het zijn dat die 49s laps FLYING LAPS zijn? De mijne van 59,171 is met staande start
MAAR ik rij iig ZONDER ABS, TC, ESP EN NANNIES WHATSOEVER(!) en bots ook niet tegen boardings en andere shit, ook tune ik de auto niet(als in stock setup)

Nu is de vraag, hoe verkrijg ik de gele Elfer in m'n collectie? Iemand?
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
^^^^
EDIT: Kan het zijn dat die 49s laps FLYING LAPS zijn? De mijne van 59,171 is met staande start
Iemand?
EDIT: Kan het zijn dat die 49s laps FLYING LAPS zijn? De mijne van 59,171 is met staande start
Iemand?
- Sabberjoch
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
- Auto: 981C S
- Locatie: Ter Apel
Re: Overige simulator games
Sowieso flying lap Robin.
80 punten in de Festival playlist van dit seizoen en je kan hem toevoegen aan je collectie.
je mag me altijd ff appje sturen als je er niet uit komt. Help ik de boomer zijn weg vinden in de digitale wereld
80 punten in de Festival playlist van dit seizoen en je kan hem toevoegen aan je collectie.
je mag me altijd ff appje sturen als je er niet uit komt. Help ik de boomer zijn weg vinden in de digitale wereld
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
LOL
Wat rijd jij dan voor tijd Bas? Staande start.
Wat rijd jij dan voor tijd Bas? Staande start.
- Sabberjoch
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
- Auto: 981C S
- Locatie: Ter Apel
Re: Overige simulator games
ehhhh geen idee, zal proberen zondag/maandag nog eens er achter te kruipen om wat te proberen
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
Nu vind ik FH6 best meer dan briljant in 't algemeen, maar de Drivatar/AI heeft zo wel z'n flaws inderdaad. Ik rij nu al met drivatars op 'average' en op bepaalde dirt tracks en slippery toestanden is het gewoon te gek voor woorden dat je met je Delta S4 Stradale met wat tuning etc soms moeite hebt(vooral doordraaiers op dirt etc) het ding zelf al onder controle te houden EN de rest naast en achter je te blíjven houden, maar een pittige(cheaty) AI is meer fun dan een lame zootje inderdaad.
Dagelijks téveel videos betr FH6 over hoe & wat, maar deze vond ik wel plausibel achtig:)
EN gisteren m'n nickname (GRATIS, mag éénmalig, anders kost 't een 10US$ per keer ofzo?) boven het autootje veranderd van StrayColt3686 naar gewoon RobinGerhard, mijn twee real life namen, en die was nog vrij, dus géén nummer erachter. Was een euforisch momentje
Dan PMR weer eens:
Aris van Kunos is opgeroepen en 't begint erop te lijken(?) Wie speelt dit nog/weer? Ben nogal fan van die 60s/70s GT prak. Aanschaffen nogmaals?
https://www.overtake.gg/news/project-mo ... able.4606/
Dagelijks téveel videos betr FH6 over hoe & wat, maar deze vond ik wel plausibel achtig:)
EN gisteren m'n nickname (GRATIS, mag éénmalig, anders kost 't een 10US$ per keer ofzo?) boven het autootje veranderd van StrayColt3686 naar gewoon RobinGerhard, mijn twee real life namen, en die was nog vrij, dus géén nummer erachter. Was een euforisch momentje
Dan PMR weer eens:
Aris van Kunos is opgeroepen en 't begint erop te lijken(?) Wie speelt dit nog/weer? Ben nogal fan van die 60s/70s GT prak. Aanschaffen nogmaals?
https://www.overtake.gg/news/project-mo ... able.4606/
- WJ
- Berichten: 12210
- Lid geworden op: 19 mar 2008, 13:17
- Locatie: WeeWeeWee
Re: Overige simulator games
Ik heb PMR nog niet geprobeerd, heel benieuwd ook hoe het draait en eruitziet in VR.
Want die auto's zijn fucking fantastisch
Want die auto's zijn fucking fantastisch
- Sabberjoch
- Berichten: 777
- Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
- Auto: 981C S
- Locatie: Ter Apel
Re: Overige simulator games
Gister even geprobeerd, staande start 57,121. Vliegende start kom ik niet onder de 54 seconden.
Met ABS trouwens, verder niks.
- Opa
- Berichten: 7003
- Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
- Auto: Ford Fiesta ST
- Locatie: Naaldwijk
Re: Overige simulator games
Ja, maar jij hebt een sim-setje dat heel goed ingereden is.
-
Robin
- Berichten: 57870
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Overige simulator games
58.8 staande start, na 1x fout en een week niet gereden. Viel me erg mee. Ik krijg 'm door.
Ik meld me wanneer ik rond de 56 zit:)
Maar dat ben ik ook al. En irl rij ik je wel zoek.

EDIT: Aan de andere kant is het FH6 en geen 'echte sim'; niet dat dat veel uitmaakt, want ik vind FH6 in vele opzichten beter dan bijv ACR qua rijden/feel/physics op onverhard.
EDIT2: Met hoeveel graden stuur rijden jullie? Ik 1080, wat veel is en in drift/skeef werk nogal hoepelen is. Ik hoor dat 540 'makkelijker' gaat? Volgens mij had ik dit al eens gevraagd...
Ik meld me wanneer ik rond de 56 zit:)
Maar dat ben ik ook al. En irl rij ik je wel zoek.
EDIT: Aan de andere kant is het FH6 en geen 'echte sim'; niet dat dat veel uitmaakt, want ik vind FH6 in vele opzichten beter dan bijv ACR qua rijden/feel/physics op onverhard.
EDIT2: Met hoeveel graden stuur rijden jullie? Ik 1080, wat veel is en in drift/skeef werk nogal hoepelen is. Ik hoor dat 540 'makkelijker' gaat? Volgens mij had ik dit al eens gevraagd...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten
