Ik speel nog af en toe ets 2 en ats.

Maar ben wel iemand die volop aan t modden is dus eigenlijk is geen enkele auto bij mij stock.
Bijvoorbeeld alle Scanias met V8 hebben ook een soundmod met open pijp met en zonder crackles in t geluid.

Gewoon een soort van werken dus?!TurboPatrick schreef: ↑30 sep 2020, 13:21 Ja zo snel en efficient mogelijk de goederen van A naar B te rijden. Je moet ook tanken en je houden aan de rij en rusttijden. Uitkijken voor verkeersovertredingen.
JA !Opa schreef: ↑30 sep 2020, 15:47Gewoon een soort van werken dus?!TurboPatrick schreef: ↑30 sep 2020, 13:21 Ja zo snel en efficient mogelijk de goederen van A naar B te rijden. Je moet ook tanken en je houden aan de rij en rusttijden. Uitkijken voor verkeersovertredingen.![]()
![]()
![]()
Wreckfest is echt übergaaf! Die heb ik al sinds het vanuit Bugbear zelf(dus nog pre steam) in Early Access ging in 2013(?) en het nog Next Car Game heette. En alleen in het Steam tijdperk zit ik al op 200 uur. En dat is vanaf het moment dat Steam de uren is gaan bijhouden.
Inderdaad. Nu heb ik de shifter voor de G923 nog in de doos te zitten, ik heb m'n handen al vol in de automatic met flippers mode om in een B Class vehicle vs 23 A Class AI auto's in de 'Top 10' te belanden. Het vaak ook gewoon '(on)geluk' hebben:Mari Oh Oh! schreef: ↑18 jan 2021, 12:59Wreckfest is echt übergaaf! Die heb ik al sinds het vanuit Bugbear zelf(dus nog pre steam) in Early Access ging in 2013(?) en het nog Next Car Game heette. En alleen in het Steam tijdperk zit ik al op 200 uur. En dat is vanaf het moment dat Steam de uren is gaan bijhouden.
Het enige wat ik jammer vind is dat ze de physics meer arcade gemaakt hebben ergens rond 2016. Maar het is nog steeds voldoende immersief om vreselijk veel plezier aan te hebben, zéker ook (of: juist) met Fanatec DD1 en h-shifter(manual gears+ clutch hurray). Het is mijn guilty pleasure racer.En nou moet ik eerlijk toegeven dat de FH serie (helaas alleen deel 3 en 4 op de PC) daar ook onder vallen. Soms ben je ff flauw van elke keer hetzelfde rondje rijden waar circuit racen toch wel op neerkomt. Maar 3 minuten later kan ik weer zin hebben in een race in ACC.
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten