Vandaag de 5e dag, weer allerlei passen waaronder twee keer de stelvio

Bij de eerste pas kwamen we vast te staan, vrachtwagen zat vast in een tunneltje, moesten allemaal wachten, sluiten er 4 porsches achter me aan, 3x carrera 4 gts targa en een ddichte gts.
Waren amerikanen, spraken me gelijk aan, waren door een alpine aangehouden in frankrijk, vonden hem erg mooi, ik zeg, ja maar 40 jaar oud, die van jullie sturen beter.
Nadat we verder konden ff flink doorrijden, de 4 porsches achter me aan, verderop weer gestopt, stopten hun ook, duimpjes omhoog, ging toch wel vlot zeiden ze, ik zeg jullie hebben flippers, kan veel harder, moesten ze lachen. Toen ze weer verder gingen lieten ze een drone meevliegen over de stelvio, die beelden zou ik wel willen zien.
Hadden de porsches bij porsche duitsland besteld, zelf opgehaald, tijdje europ rijden en dan gingen de porsches op de boot naar amerika, erg aardige lui, de meeste porscherijders gunnen je geen blik waardig.
Terwijl de ferrari, lambo, mclaren, am rijders allemaal flitsen og hun duimpje opsteken.
Nu zie je met zon trip meer porsches dan gezinswagens hier, lijken wel gratis

Ben overigens in die 5 dagen maar 1 alpine tegengekomen een 130R full carbon, vleugel heel de rim ram erop.

- WhatsApp Image 2026-06-22 at 09.09.27 (3).jpeg (419.18 KiB) 386 keer bekeken

- WhatsApp Image 2026-06-22 at 08.26.40.jpeg (419.8 KiB) 386 keer bekeken

- WhatsApp Image 2026-06-22 at 12.03.44.jpeg (234.32 KiB) 386 keer bekeken

- WhatsApp Image 2026-06-22 at 11.00.51 1.jpeg (551.99 KiB) 386 keer bekeken

- WhatsApp Image 2026-06-22 at 09.09.27 (1).jpeg (377.2 KiB) 386 keer bekeken