Escalatie? Escalatie (zucht)
Lang geleden toen ik nog een verstandig was kreeg ik een CLK GTR van Maisto, blauw met de enorme sticker van de motor op de motorkap. Geweldig ding en Maisto was toen hartstikke leuk bezig met betaalbare DTM en Le Mans modellen. Dat model staat nu bij m’n zoontje in z’n vitrinekast.
Ik wilde er weer eentje maar dan high end en geen Maisto. Ivy heeft er sinds kort 1 maar die is bijzonder, verkeerde tint zilver en te grote wielen, dus kom je weer uit bij AutoArt. Release van 25 jaar oud denk ik. Zoeken; ook duur maar spot on.
Zit je op zaterdagavond op Facebook, komt er 1 in een flits voorbij. Een online veiling. Side note; schaal 1 op 12. OK.
Wat een ding, heel fraai gedetailleerd voor en model van 25 jaar oud, nieuw in doos met enkel een antenne afwezig. Lastige is dat ik nog steeds geen 1:18 heb.

- IMG_1322.jpeg (94.94 KiB) 322 keer bekeken

- IMG_1312.jpeg (119.07 KiB) 322 keer bekeken
Klaus Ludwig, Bernd Schneider en Alexander Wurz. FIA GT1 kampioenen 1997.

- IMG_1351.jpeg (103.53 KiB) 322 keer bekeken
En dan staat de pakketbezorger vanmorgen tegenover mijn vrouw met nog een doos van Ottomobile; Focus WRC van McRae

Eerder deze afgelopen maand; Skyline R33 Le Mans 1996 en de Macau WTCC E46 ‘Watsons’ van Jorg Müller.