Modelauto's

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 25 apr 2026, 08:40

@Opa: E36 GTR van????

Anyway, deze is ook fraai:
https://jagersmaminiaturen.nl/winkel/me ... -118-1990/

Afbeelding

Ik zag 'm ook ergens voor €99 nogwat. Stond bij Limited Edition(maar dat zijn wij ook allemaal)

Maar waarom deze dan weer zo duur moet zijn?
https://livecarmodel.com/products/1-18- ... xUfzgh6bvs


Afbeelding

Dealer Edition met wissers op de koplampen en wat nog meer??? Oh dat hebben ze allemaal... maar die prijsverschillen? :hmmm:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7002
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Modelauto's

Bericht door Opa » 25 apr 2026, 13:13

Robin schreef: 25 apr 2026, 08:40 @Opa: E36 GTR van????
UT Models

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 01 mei 2026, 11:01

Wat is de 'beste' 1:18 555 'L555BAT' qua prijs/kwaliteit? Deze denk ik?

Afbeelding
OEH AAH wat mooi! :P


https://www.bol.com/nl/nl/p/subaru-impr ... YEQAvD_BwE

Deze , met de mistlampen onbedekt, maar géén 555/logo/L 555BAT
https://www.rmtoys.co.uk/products/sun-s ... 7jbX4VrXU8

Afbeelding


Mooiste is:
Mistlampen vóór onbedekt
L 555 BAT licenseplate
'555'of 'censored'logo

En 't liefst Vatanen of McRae als rijders

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1536
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Re: Modelauto's

Bericht door Rivanov » 01 mei 2026, 16:13

De S5 en S6 blijven mijn favoriete modellen.

Gebruikersavatar
Rivanov
Berichten: 1536
Lid geworden op: 15 feb 2008, 13:41
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Re: Modelauto's

Bericht door Rivanov » 01 mei 2026, 16:21


Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36163
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Modelauto's

Bericht door JP » 01 mei 2026, 16:43

Tijdje terug zag ik dat er van de Verstappen GT3 ook een model was, stond toen op verstappen.com. Alleen de uitlevering zou pas zijn rond November? Zie die nu niet meer op de site staan. Zou de familie de copyright hebben voor dit model of zijn er meer fabrikanten die de GT3 uit brengen?

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 02 mei 2026, 08:07

Ah scheelt weer een paar centen. :thumbup:
Ik denk er even over na.

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7002
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Modelauto's

Bericht door Opa » 13 mei 2026, 16:55

Flink maatje, maar voor mij toch wel wat te prijzig voor een 'speelgoed-autootje'. :wink:

https://modelbouwkrikke.nl/product/1-8- ... v6InmO1-ww


Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 29898
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Modelauto's

Bericht door Martijn_bmw » 13 mei 2026, 17:03

Phoe veel geld maar ook wel erg mooi gemaakt :)

Chris van S.
Berichten: 2069
Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
Locatie: Reeuwijk

Re: Modelauto's

Bericht door Chris van S. » 13 mei 2026, 17:12

Erg mooie details zeg... prachtig!

Gebruikersavatar
Opa
Berichten: 7002
Lid geworden op: 29 jan 2007, 00:27
Auto: Ford Fiesta ST
Locatie: Naaldwijk

Re: Modelauto's

Bericht door Opa » 13 mei 2026, 17:36

Martijn_bmw schreef: 13 mei 2026, 17:03 maar ook wel erg mooi gemaakt :)
Chris van S. schreef: 13 mei 2026, 17:12 Erg mooie details zeg... prachtig!
Dat zeker ja, als je alleen al kijkt naar het fotootje waarop een gedeelte van het interieur te zien is. :hot:

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 14 mei 2026, 06:36

Zou niet misstaan op m'n nachtkastje:)
Afbeelding

Online
Gebruikersavatar
EmielS60
Berichten: 1517
Lid geworden op: 13 nov 2010, 17:38
Locatie: Deventer

Re: Modelauto's

Bericht door EmielS60 » 14 mei 2026, 10:48

Nachtkastje? Als ik hiermee thuis kom heb maak ik ruimte naast mij in bed (ze ondertekent de scheidingspapieren).

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 2304
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Modelauto's

Bericht door 350 Z » 14 mei 2026, 11:21

:mrgreen:

Chris van S.
Berichten: 2069
Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
Locatie: Reeuwijk

Re: Modelauto's

Bericht door Chris van S. » 14 mei 2026, 12:19

EmielS60 schreef: 14 mei 2026, 10:48 Nachtkastje? Als ik hiermee thuis kom heb maak ik ruimte naast mij in bed (ze ondertekent de scheidingspapieren).
Scheiden? In de slaapkamer is het hoe groter hoe beter toch? Of mis ik iets? :D

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 15 mei 2026, 10:18

;-)

Kijk dit lampje heb ik voor de badkamer besteld:
Afbeelding

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 12 jun 2026, 11:42

Oeh wat mooi!

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 16 jun 2026, 15:31


Online
Gebruikersavatar
MParallel
Berichten: 9252
Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
Auto: BMW

Re: Modelauto's

Bericht door MParallel » 16 jun 2026, 18:15

Eigenlijk alles F1 1:8 Amalgam.

Als je niet beter weet zou je denken dat het om een foto van de echte gaat.
Voor 21k mag je ook wel wat verwachten.

Afbeelding

Afbeelding

https://www.amalgamcollection.com/products/ferrari-f40

Robin
Berichten: 57858
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Ten zuiden van Stavanger

Re: Modelauto's

Bericht door Robin » 17 jun 2026, 10:40

F1 LM is de mooiste van Amalgam. Of een comp 250 GTO imo. Zo van de plaatjes.
Vooral de koplampen/texture is moeilijk te vangen in 'n schaalmodel vind ik(en ook in sims/racegames op de PC etc)
Afbeelding
Afbeelding

Deze heeft de koplampen 't mooiste vind ik
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Of deze... :love:
Afbeelding


McLaren F1 LM heb ik tijdje terug irl in Parijs gezien en valt mij tegen voor die 20 mille....

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: D. Peters, Darudevampire, Google [Bot], Paul76, Semrush [Bot] en 4 gasten