Na AC Rally heb ik RBR weer verwijderd das toch wel heel oud.
Ja was top fabian genieten.
Assetto Corsa!!!
-
OnlineMark 320iS
Re: Assetto Corsa!!!
Gisteren ook al ff in de chat gevraagd, maar misschien dat iemand anders hier wel de oplossing weet. Bij AC rally is de aanpassing van de stuurhoek als het ware omgedraaid, dus als ik de sensitivity in de game op 1800 zet heb ik in werkelijkheid 540 graden van volledig links naar rechts nodig, als ik de sensitivity omlaag zet moet ik juist méér draaien. In Fanalab staat de sensitivity nu op 'Auto'.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Zeer vreemd Mark. Nog steeds geen oplossing dus?
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Adviseer je om even de Discord te joinen van Assetto Corsa.Mark 320iS schreef: 06 mei 2026, 14:24 Gisteren ook al ff in de chat gevraagd, maar misschien dat iemand anders hier wel de oplossing weet. Bij AC rally is de aanpassing van de stuurhoek als het ware omgedraaid, dus als ik de sensitivity in de game op 1800 zet heb ik in werkelijkheid 540 graden van volledig links naar rechts nodig, als ik de sensitivity omlaag zet moet ik juist méér draaien. In Fanalab staat de sensitivity nu op 'Auto'.
https://discord.gg/assettocorsa
-
OnlineMark 320iS
Nee niet meer geprobeerd, gisteren maar gewoon op 1800 gereden en dat werkte ook, maar wil het toch graag hebben zoals het hoort