Horloge / Horloges topic
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
Er zijn 3 Swatch X FF online te bestellen en heb de blauwe Atlantic zojuist besteld. Hoef ik niet naar PC Hooftstraat of Schiphol ofzo. Zat er al 'n tijdje op te azen toen 'n klant van me zo'n Atlantic Swatch FF droeg. Binnenkort de Atlantische Oceaan in met dat ding. Kijken hoe dat mormel 't uithoudt:)
- JP
- Berichten: 36167
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Horloge / Horloges topic
Die Blue Lagoon en de Pacific Ocean zijn ook wel leuke kleurtjes.
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
IRL ziet ie er meer pauper uit qua mat blauw/dial:)
Het is ook echt wel pauper qua kwaliteitsbeleving, de wijzers hebben bij het op tijd zetten enorme speling, de bezel draait triestig. Maar draagcomfort is top(lichtgewicht). Mooi luxe doosje:)
Een Icewatch in plastic lijkt/voelt robuuster en als ik zie wat je bij Seiko voor 4 meier hebt qua automaat in staal...

Deze zou hoogstens €200 moeten kosten imo, maar er staat Blancpain op:)
Maar hij is wel geinig en moet me er nog even qua movement etc in gaan verdiepen. Ook een ander bandje denk ik...
https://helvetus.com/products/rubber-st ... 5QQAvD_BwE
https://wristbuddys.com/products/rubber ... UYQAvD_BwE

Het is ook echt wel pauper qua kwaliteitsbeleving, de wijzers hebben bij het op tijd zetten enorme speling, de bezel draait triestig. Maar draagcomfort is top(lichtgewicht). Mooi luxe doosje:)
Een Icewatch in plastic lijkt/voelt robuuster en als ik zie wat je bij Seiko voor 4 meier hebt qua automaat in staal...

Deze zou hoogstens €200 moeten kosten imo, maar er staat Blancpain op:)
Maar hij is wel geinig en moet me er nog even qua movement etc in gaan verdiepen. Ook een ander bandje denk ik...
https://helvetus.com/products/rubber-st ... 5QQAvD_BwE
https://wristbuddys.com/products/rubber ... UYQAvD_BwE

- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Horloge / Horloges topic
De rage zoals rondom de Moonswatch was dus eenmalig.
-
Richardt.
- Berichten: 6932
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Horloge / Horloges topic
Toen de Moonswatch uit kwam wilde ik er een hebben, maar had geen haast.
In het begin waren ze ook amper/niet te krijgen. Dus rustig afgewacht totdat ik eens in de buurt van een verkopende winkel was om zo ook eens verschillende kleuren in het echt te zien.
Het gezegde "hoop is uitgestelde teleurstelling" was hier wel van toepassing. Toen ik hem voor het eerst in het echt zag twijfelde ik, maar die twijfel was gelijk weg toen ik er een in mijn handen had. Kwalitatief uitermate teleurstellend...
In het begin waren ze ook amper/niet te krijgen. Dus rustig afgewacht totdat ik eens in de buurt van een verkopende winkel was om zo ook eens verschillende kleuren in het echt te zien.
Het gezegde "hoop is uitgestelde teleurstelling" was hier wel van toepassing. Toen ik hem voor het eerst in het echt zag twijfelde ik, maar die twijfel was gelijk weg toen ik er een in mijn handen had. Kwalitatief uitermate teleurstellend...
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
^Idd Richard het is en blijft een Swatch, meer niet:)
De naam Blancpain zegt niemand wat. Omega wél. Da's ook 'n dingetje.
Wel geinig met 80-90 uur gangreserve, System 51 movement gerobotiseerd gemaakt met 51 onderdelen maar én de achterkant is saffierglas...
Ja/Tja/Weet niet. Er zijn nu een paar Moonswatches online leverbaar: En er komt weer wat uit qua Moonswatch(sprak maandag jl in Utreg met een Swatch store medewerker die iets 'wist')......
De naam Blancpain zegt niemand wat. Omega wél. Da's ook 'n dingetje.
Wel geinig met 80-90 uur gangreserve, System 51 movement gerobotiseerd gemaakt met 51 onderdelen maar én de achterkant is saffierglas...
-
BMWDennis
- Berichten: 212
- Lid geworden op: 05 jan 2014, 21:17
Re: Horloge / Horloges topic
Jammer, maar goed de ervaringen te lezen. Vind het leuke kleurrijke horloges en wel het geld wat een horloge voor mij mag zijn. Zat nog wel eens voor zo'n Moonswatch door Marktplaats te scrollen.
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
Gisteren een Wristbuddys bandje besteld, zojuist vanuit Stockholm binnen.
Draagt supercomfy en makkelijker om/af dan die NATO
Heel blij mee, want ook: In 24h dragen 0 afwijking! Voor zo'n simpel uurwerkje. Klasse!

https://www.facebook.com/share/18rTP11C ... tid=wwXIfr
Draagt supercomfy en makkelijker om/af dan die NATO
Heel blij mee, want ook: In 24h dragen 0 afwijking! Voor zo'n simpel uurwerkje. Klasse!

https://www.facebook.com/share/18rTP11C ... tid=wwXIfr
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
Swatch x AP? Ik lees/zie overal wel teasers in horlogeliefhebberland: een plastic RO? Pfff
https://www.horlogeforum.nl/t/swatch-x- ... /604658/24
https://www.horlogeforum.nl/t/swatch-x- ... /604658/24
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Horloge / Horloges topic
Een plastic RO. Nu zijn we aan het praten.
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
https://www.fratellowatches.com/audemar ... ation-yet/

Ik denk dat er nu al horlogebanden makers zijn die een inlay/kast+ band ontwikkelen om de RoPo om de pols te gaan dragen....

Ik denk dat er nu al horlogebanden makers zijn die een inlay/kast+ band ontwikkelen om de RoPo om de pols te gaan dragen....
-
Wimo
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
Re: Horloge / Horloges topic
Geef mijn portie maar aan Fikkie.
-
OnlineBram
- Berichten: 17425
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Horloge / Horloges topic
Ik denk dat zo'n klokkie jou prima staat hoor Wimo
- MVB
- Berichten: 890
- Lid geworden op: 23 jan 2013, 14:09
- Locatie: Op een BMW
Re: Horloge / Horloges topic
Fijn klokje is het, heb zelf de zwarte uitvoering. Rubben strap is wel een upgrade qua draag gemak. Over het ''glas' heb ik wel een protector zitten die leek mij gevoelig voor beschadigingen. Voor dagelijks gebruik heerlijk licht en toch een beetje bijzonder.Robin schreef: 07 mei 2026, 11:59 Gisteren een Wristbuddys bandje besteld, zojuist vanuit Stockholm binnen.![]()
Draagt supercomfy en makkelijker om/af dan die NATO
Heel blij mee, want ook: In 24h dragen 0 afwijking! Voor zo'n simpel uurwerkje. Klasse!![]()
https://www.facebook.com/share/18rTP11C ... tid=wwXIfr

De Moonswatch heb ik ook maar merk dat ik die toch minder vaak draag. De AP variant gaat er bij mij niet komen die vind ik echt niet om aan te gluren, de echte vind ik ook niet echt mooi
-
Wimo
- Berichten: 2988
- Lid geworden op: 10 jul 2009, 00:31
-
OnlineBram
- Berichten: 17425
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Horloge / Horloges topic
Naast dan een bril met één glas aan een fraaie ketting toch?
-
OnlineBram
- Berichten: 17425
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Horloge / Horloges topic
Mooi ding zeg, kan niet anders zeggen!MVB schreef: 13 mei 2026, 09:26Fijn klokje is het, heb zelf de zwarte uitvoering. Rubben strap is wel een upgrade qua draag gemak. Over het ''glas' heb ik wel een protector zitten die leek mij gevoelig voor beschadigingen. Voor dagelijks gebruik heerlijk licht en toch een beetje bijzonder.Robin schreef: 07 mei 2026, 11:59 Gisteren een Wristbuddys bandje besteld, zojuist vanuit Stockholm binnen.![]()
Draagt supercomfy en makkelijker om/af dan die NATO
Heel blij mee, want ook: In 24h dragen 0 afwijking! Voor zo'n simpel uurwerkje. Klasse!![]()
https://www.facebook.com/share/18rTP11C ... tid=wwXIfr
De Moonswatch heb ik ook maar merk dat ik die toch minder vaak draag. De AP variant gaat er bij mij niet komen die vind ik echt niet om aan te gluren, de echte vind ik ook niet echt mooi![]()
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
Ik vind die RoPo ook drama, maar wil nog weer eens een RO(O)
Leuk MJ. Die zwarte zag ik maandag jl in de PC, lijkt 't meest op de real deal, maar ben blij met m'n blauwe FF, afwijking nul in 7 dagen!
Leuk MJ. Die zwarte zag ik maandag jl in de PC, lijkt 't meest op de real deal, maar ben blij met m'n blauwe FF, afwijking nul in 7 dagen!
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Horloge / Horloges topic
Fikiie haalt hier zijn neus voor op.
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
In één dag méér dan 34 mio hits:
Interessant hoop ik:

Interessant hoop ik:
Inderdaad: De Grandmasters of Marketing. Diepe Buiging!@Mitschbbb
1 dag geleden (bewerkt)
marketing on its finest. You want to be part of that history immediately.
1,8K
Beantwoorden
-
OnlineBram
- Berichten: 17425
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Horloge / Horloges topic
Wat ben ik blij dat ik maar weinig om Rolex geef.
Aangezien een beetje leuke Rolex kopen een kwestie van gegund krijgen, jaren wachten of premium betalen betekent.
Aangezien een beetje leuke Rolex kopen een kwestie van gegund krijgen, jaren wachten of premium betalen betekent.
- MParallel
- Berichten: 9254
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Horloge / Horloges topic
Sommige zijn een (beetje) premium grijs. Maar je bespaart factor 10 met het niet kopen van onzin klokken, juwelen en alles wat je nog meer niet wilt en je hebt het meteen. Tijd=geld.
De premium grijs verdien je driedubbel terug.
De premium grijs verdien je driedubbel terug.
-
Robin
- Berichten: 57861
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Ten zuiden van Stavanger
Re: Horloge / Horloges topic
Idd MParallel
En je hoeft er ‘nooit’ op te verliezen eigenlijk. Het is nog steeds een serieus investerinkje. En draagplezier/ bezitsgenot. Maar ieder het zijne natuurlijk
En je hoeft er ‘nooit’ op te verliezen eigenlijk. Het is nog steeds een serieus investerinkje. En draagplezier/ bezitsgenot. Maar ieder het zijne natuurlijk
-
OnlineBram
- Berichten: 17425
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: Horloge / Horloges topic
En natuurlijk ook gewoon een centenkwestie
Omega vraagt voor een servicebeurtje tegenwoordig iets minder dan een kwart waarvoor ik mijn Seamaster PO gekocht heb in 2015...Als ik die klok nu verkoop, is de kans groot dat ik die 11 jaar lang voor nop om de pols gedragen heb.
Dat slaat dus ook nergens op
Dat slaat dus ook nergens op
Laatst gewijzigd door Bram op 13 mei 2026, 23:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Erik-Jan en 0 gasten

