Da's een kwestie van tijd
Bij "de buren" (gummen) rijden er inmiddels al vier rond
Da's een kwestie van tijd

Niet genoeg weelde voor een diesel station dat is maar voor weinige onder ons weggelegd
Hahaha ze moeten met e-auto's scherpe prijzen hanteren om niet te veel uit de pas te lopen met dealers in Aken en Dusseldorf. Qua vriendelijkheid en contact erg fijne dealer.
Dat komt wel goed. Ja dik (groot) is hij wel, op de snelweg heeft hij wel Überholprestige verwacht ik
Hij is vooral interessant omdat hij qua prijs op iX3 niveau zit maar wel ruimer is van binnen. De iX is wel iets duurder qua vaste lasten maar dat is te overzien.Martijn_bmw schreef: 17 apr 2026, 14:39 Veel plezier ermee lijkt mij absoluut een interessante grote gezinsauto’s met 2 kleine kinderen.
De mijne zijn nu 12, 3 en 1 en herken wat je zegt met die kinderstoeltjes dramatisch lomp zijn die dingen waardoor dochter van 12 aardig krap in het midden zit
Gaat goed komen
Zeker weten al was hij is phytonic blue nog iets gaver geweest. Maar kleuren op een iX zie je niet veel helaas.
Ja net onder de 2m zonder spiegels, zal in krappe parkeergarages wel een uitdaging zijn.JdBn schreef: 20 apr 2026, 13:52 Mooi zo’n iX, zelf ook overwogen maar wat is ie BREEDVrij smalle oprit hier dus daarom viel ie al bij voorbaat af. De iX3 past al maar net aan.
Nee daar heb je gelijk in, heel mooi is het niet perse al vind ik hem schuin van achteren wel goed. gelukkig maakt het rijden en interieur een hoop goed.Joël D. schreef: 20 apr 2026, 14:00 Dikke sjaak hoor! Ik vind het geen mooie auto, maar lijkt me wel een erg fijne auto. Veel plezier er mee!
Ja afschrijving is bizar verkoopfactuur was 107k ik weet niet wat de inruilwaarde is maar ik gok dat die minimaal 70% heeft afgeschreven.mark323ti schreef: 29 apr 2026, 10:47 Bizar veel auto voor rond 40k. Die dingen kostten 100k nieuw. Met wat meer opties tot 115k.
Het is gewoon een waanzinnig comfortabele, ruime, stille auto. De accu lijkt te klein. Echter diverse testen hebben laten zien dat je met de 40 versie net zo snel aankomt in Zuid Frankrijk als de 50 versie.
Ander belangrijk aspect van deze auto is veiligheid. Bij een aanrijding ben je bijna altijd de bovenliggende partij!
De leren stoelen moet je wel nog ff mat krijgen……
Geniet ervan!!!