Wellicht hebben we een andere mening of invulling van wat rechts is. Of heb jij een patent op de waarheid? Ik ben zowel sociaal als economisch rechts naar mijn mening, maar zie ook wel dat het niet alleen ikke ikke ikke en rest kan stikke is in deze wereld. Het is heel makkelijk om alleen aan jezelf te denken of ook heel makkelijk om een linkse nimby te zijn.Elise schreef: 09 feb 2026, 15:17Je weet het verschil tussen links en rechts?tomgtr schreef: 09 feb 2026, 12:43Wacht ff, om rechts te zijn moet je voorstander van ICE zijn? Zoals je zelf al toegaf is Wilders economisch links en je stemt ervoor? Zoals ik al eerder aangaf ben ik ontzettend rechts. Alleen niet op een Wilders of Trump manier. Maar maakt het jou links omdat je wel pro Wilders bent?
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
Onlinetomgtr
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Estoque
Mijn god Elise, wat heb jij een bizar beeld van deze wereld.
- Elise
Oh, waar staat mijn wereldbeeld beschreven dan?
Doe ff een linkje
- Elise
We hebben het hier niet over sociaal rechts of economisch rechts, we hebben het hier over het handhaven van wetten en regels, over orde, gezag en veiligheid in dit geval uitgevoerd door ICE.tomgtr schreef: 09 feb 2026, 18:22Wellicht hebben we een andere mening of invulling van wat rechts is. Of heb jij een patent op de waarheid? Ik ben zowel sociaal als economisch rechts naar mijn mening, maar zie ook wel dat het niet alleen ikke ikke ikke en rest kan stikke is in deze wereld. Het is heel makkelijk om alleen aan jezelf te denken of ook heel makkelijk om een linkse nimby te zijn.Elise schreef: 09 feb 2026, 15:17Je weet het verschil tussen links en rechts?tomgtr schreef: 09 feb 2026, 12:43
Wacht ff, om rechts te zijn moet je voorstander van ICE zijn? Zoals je zelf al toegaf is Wilders economisch links en je stemt ervoor? Zoals ik al eerder aangaf ben ik ontzettend rechts. Alleen niet op een Wilders of Trump manier. Maar maakt het jou links omdat je wel pro Wilders bent?
En dan zit jij, naar mijn bescheiden mening, gewoon in de linkse hoek.
En ik heb inderdaad geen enkel probleem met het optreden van ICE. Mevrouw die over een agent heen probeert te rijden en dat met de dood moet bekopen, dat is toch echt eigen schuld. En meneer die medewerkers van ICE probeert lastig te vallen (wat hij al eerder had gedaan) met een pistool op zak is gewoon niet erg handig en vragen om problemen. Ja hij mocht een wapen dragen, beetje vergelijkbaar dat je ook de afgelopen dagen gewoon 100 op de snelweg in het noorden van het land mocht rijden tijdens de ijzel. Maar verstandig om 100 te rijden, nah ik vind van niet.
Het beeld wat de linkse kliek probeert te schetsen is dat ICE medewerkers 's morgens hun bed uitstappen met de gedachte, wie zal ik vandaag eens even naar de eeuwige jachtvelden sturen, lijkt mij niet helemaal te kloppen.
Ik zou graag zien dat de overheidsinstanties hier in Nederland ook eens wat fermer optreden, en als daar een dode meer of minder bij valt zul je mij niet over horen. Ik denk dat meer past bij rechts, betreffende dit onderwerp.
Maar 1 ding is zeker, daar gaan wij het nooit eens over worden.
-
OnlineWJ
Dit past meer bij extreem rechts.Elise schreef: 09 feb 2026, 19:24 en als daar een dode meer of minder bij valt zul je mij niet over horen