Roy's Shelby GT350 (procharged)

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
Roy RS

Re: Roy's Shelby GT350 (procharged)

Bericht door Roy RS » 02 jan 2026, 18:03

Richardt. schreef: 02 jan 2026, 14:32 Gaaf weer Roy!
Ook heerlijk om te lezen wat je er mee doet om het nog beter te maken en je gedachtespinsels.

Als ik al in de markt zou zijn voor iets dergelijks dan zou de verkoopbaarheid ook een van de nadelen zijn, maar daar heb jij dus een pluspunt van gemaakt. Doe je goed.
Precies, dat verkoopbare is oa wat mij altijd afduwt van het normale. Koop je een m4 en ga je die verkopen dan moet je ongeacht de staat een goede prijs hebben en is er veel concurrentie. Met echt gekke dingen is er simpelweg geen concurrentie en áls je dan iemand vind en de staat is top, dan is de deal ook snel rond.
Ik heb nooit lang iets te koop, dit gaat tzt ook gewoon weer lukken.
Het kaliber auto’s dat ik (ver)koop (jaar of 6-10 oud, pure liefhebbers auto’s en super mooie staat), is voor een handelaar echt lastiger dan voor een particulier die precies weet wat een koper wil horen.
Ik heb straks ALLE details van binnen en buiten vermeld, zo heb ik bijv de caterham ongezien aan een fransoos verkocht, die bevestigde weer dat hij zag dat het gewoon een kloppend en compleet verhaal van een echte autogek was, dus durfde hij het blind te kopen.
Net als de 3-eleven, was toch een ton, ongezien verkocht. Atom 3.5 ook, bac niet veel anders voor zelfs 2 ton. Allemaal op goed vertrouwen.
Dat doen mensen niet bij handelaren, wantrouwen leeft dan hoogtij.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 02 jan 2026, 19:56

RS-Ron schreef: 02 jan 2026, 10:19 Je omschrijft het mooi Roy, ik lees altijd met veel plezier je draadjes en kan het altijd wel waarderen dat jij iets in je kop hebt en het dan ook gewoon doet zoals jij dat wilt. Daarbij komt ook nog het gegeven dat de auto’s die je iedere keer koopt vrijwel altijd bijzonder zijn. Dit is ook weer een bijzonder apparaat. Dat geluid moet echt geweldig zijn.

Gr Ron
Bedankt! Bij mn vrienden en bekenden wordt ik vaak koning incourant genoemd, elke keer koop ik weer iets dat ik leuk vind en ogenschijnlijk niemand anders. Nu ook weer natuurlijk, staat 2 jaar te koop, dus niemand lijkt het te willen. Wie doet dat nou, nou ik dus.

Elke keer denk ik weer “laat ik eens gewoon een gt3 kopen of een m3” dit keer écht bijna gelukt!
Weliswaar was het dan een 1 serie met v8 uit de m3 met supercharger geworden…of een gpower e92, maar beide was te gewoontjes voor me en dan kan ik de drang naar iets afwijkends niet bedwingen, volgt een korte maar slopende zoektocht om dat brandende geld van mn rekening af te krijgen en loop ik na een budgetverdubbelaar toch weer tegen iets onmogelijks aan…ik kom er altijd toch weer vanaf, dus ik heb die angst in het geheel niet en heb hem zonder twijfel of angst direct gekocht.
Ik denk dan ook, mocht de verkoop tzt niet zo vlot gaan, dan is het enige risico dat ik langer mag/moet genieten van een leuke koets. Ik heb het geld nooit nodig voor een ander doel, dus laat maar even staan als het moet.

Hoofdzaak vind ik gewoon, het moet echt bijzonder zijn, maar vooral voelen. Dit zie je echt nooit en als je het al ziet dan zit er zeker geen charger op.
Als je erin stapt voelt het al bijzonder, maar als je hem start en de ramen van de buren trillen, dan weet je weer waar je voor gewerkt hebt en dat voelt top.

BartMS
Auto: E87 LCI 130i & E30 325i

Bericht door BartMS » 02 jan 2026, 22:02

Hele gave auto roy! Die Voodoo V8 zou ik in het echt wel eens willen beleven schijnt zoals ik lees en jij ook beschrijft erg uniek in zijn karakter te zijn voor een amerikaanse V8. Dit gaat vast niet snel vervelen.

Roy RS

Bericht door Roy RS » 02 jan 2026, 22:15

BartMS schreef: 02 jan 2026, 22:02 Hele gave auto roy! Die Voodoo V8 zou ik in het echt wel eens willen beleven schijnt zoals ik lees en jij ook beschrijft erg uniek in zijn karakter te zijn voor een amerikaanse V8. Dit gaat vast niet snel vervelen.
Kom van de zomer maar een keer langs, kun je het beleven👍

sitechris
Auto: Audi A5 Avant e-hybrid 270 kW

Bericht door sitechris » 02 jan 2026, 22:15

Gave auto en superleuk om je posts te volgen!

BartMS
Auto: E87 LCI 130i & E30 325i

Bericht door BartMS » 02 jan 2026, 22:34

Roy RS schreef: 02 jan 2026, 22:15
BartMS schreef: 02 jan 2026, 22:02 Hele gave auto roy! Die Voodoo V8 zou ik in het echt wel eens willen beleven schijnt zoals ik lees en jij ook beschrijft erg uniek in zijn karakter te zijn voor een amerikaanse V8. Dit gaat vast niet snel vervelen.
Kom van de zomer maar een keer langs, kun je het beleven👍
Daar hou ik je aan :whistle:

Plaats reactie