Precies, dat verkoopbare is oa wat mij altijd afduwt van het normale. Koop je een m4 en ga je die verkopen dan moet je ongeacht de staat een goede prijs hebben en is er veel concurrentie. Met echt gekke dingen is er simpelweg geen concurrentie en áls je dan iemand vind en de staat is top, dan is de deal ook snel rond.Richardt. schreef: 02 jan 2026, 14:32 Gaaf weer Roy!
Ook heerlijk om te lezen wat je er mee doet om het nog beter te maken en je gedachtespinsels.
Als ik al in de markt zou zijn voor iets dergelijks dan zou de verkoopbaarheid ook een van de nadelen zijn, maar daar heb jij dus een pluspunt van gemaakt. Doe je goed.
Ik heb nooit lang iets te koop, dit gaat tzt ook gewoon weer lukken.
Het kaliber auto’s dat ik (ver)koop (jaar of 6-10 oud, pure liefhebbers auto’s en super mooie staat), is voor een handelaar echt lastiger dan voor een particulier die precies weet wat een koper wil horen.
Ik heb straks ALLE details van binnen en buiten vermeld, zo heb ik bijv de caterham ongezien aan een fransoos verkocht, die bevestigde weer dat hij zag dat het gewoon een kloppend en compleet verhaal van een echte autogek was, dus durfde hij het blind te kopen.
Net als de 3-eleven, was toch een ton, ongezien verkocht. Atom 3.5 ook, bac niet veel anders voor zelfs 2 ton. Allemaal op goed vertrouwen.
Dat doen mensen niet bij handelaren, wantrouwen leeft dan hoogtij.