Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Martijn_bmw » 19 sep 2025, 09:22

Eric Z schreef: 19 sep 2025, 08:14 Algemene beschouwingen, moet dat niet gaan over Nederlandse zaken?
Over de problemen hier, de begroting van hier etc. Er gaat echt geen dag voorbij zonder statements of gedram over plekken hier vele kilometers vandaan.

Politici van hier besteed jullie tijd aan zaken van hier. Als we hier dan alle problemen aangepakt hebben, ga dan eens verder kijken. Of het nu gaat over geneuzel over de US, midden-oosten of weet ik veel waar.
Hele dagen gewouwel van belastinggeld over plaatsen waar ze geen enkele zeggenschap over hebben.
+1

JP

Bericht door JP » 19 sep 2025, 09:28

In feite gaan die APB over hoe je hier geld weg haalt en het elders uit kan geven….. :whistle:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 19 sep 2025, 09:47

Hoe meer je het over andere dingen hebt, hoe kleiner de kans dat je de verkiezingscampagne boodschap voor volgende maand dwarsligt. (gok ik zo)

Tom

Bericht door Tom » 19 sep 2025, 10:01

Eric Z schreef: 19 sep 2025, 08:14 Algemene beschouwingen, moet dat niet gaan over Nederlandse zaken?
Over de problemen hier, de begroting van hier etc. Er gaat echt geen dag voorbij zonder statements of gedram over plekken hier vele kilometers vandaan.

Politici van hier besteed jullie tijd aan zaken van hier. Als we hier dan alle problemen aangepakt hebben, ga dan eens verder kijken. Of het nu gaat over geneuzel over de US, midden-oosten of weet ik veel waar.
Hele dagen gewouwel van belastinggeld over plaatsen waar ze geen enkele zeggenschap over hebben.
+1

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 sep 2025, 10:13

^Dat dus idd.

Flauw van Gaza en flauw van Ukraine. Stikstof daar gaat 't om!!11!!! :)

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 19 sep 2025, 11:13

JP schreef: 18 sep 2025, 23:19 Ouwehand dierenpark met haar Gaza-blouse. Bosma had gelijk, uit dat ding.
De Vos meteen geïnterrumpeerd, 2 punten voor haar !
Wat een smerige **** van Hamas.

En dan tegen ritueel slachten zijn, naar dan opkomen voor een ideologie die alleen maar ritueel slacht. Dat terzijde.

Maar sowieso die hele APB's. Ik hoor alleen maar Gaza dit en Gaza dat. Hele regio daar haalt zijn schouder op en hier zijn het NL politici die zich om van alles druk maken, behalve de problemen die we hier hebben. Hoe dan?

Als alles hier A-OK is, dan kun je buiten de landsgrenzen gaan kijken,

Enzo

Bericht door Enzo » 19 sep 2025, 13:37

Tja, beetje kortzichtig. Als de Canadezen en Amerikanen er in 1945 ook zo over dachten hadden we hier nu ‘Freudeamfahren.de’

(Hebben we ook soort-van hehe).

Maargoed, kortzichtig denken vind ik het wel, want de zaken in Nederland gaan dikwijls niet om leven of dood. En daar in het M-O wel.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 19 sep 2025, 15:11

Oekraine is dichter bij ons bed, daar gaat het ook lang zo veel niet over.
Massale hulp acties herinner ik mij daar wel van. Solidariteit ook, maar volgens mij stonden daar geen kamerleden met een vlag te paraderen onder het mom van dit is een jasje. Niveau van lik mijn vestje. :lol:

Het klopt wel wat je zegt dat het midden oosten last heeft van een dood en verderf probleem.
En ja, ontzettend klote als je daar geboren bent maar hoe lang is het daar al ellende? En waarom steekt het iedere keer weer de kop op?
Niet omdat wij hier beleid maken, handhaven of diplomatiek aanwezig zijn. Solidair zijn prima, het gedram, herhaling en slachtofferschap kotsbeu.

Plaats reactie