+1Eric Z schreef: 19 sep 2025, 08:14 Algemene beschouwingen, moet dat niet gaan over Nederlandse zaken?
Over de problemen hier, de begroting van hier etc. Er gaat echt geen dag voorbij zonder statements of gedram over plekken hier vele kilometers vandaan.
Politici van hier besteed jullie tijd aan zaken van hier. Als we hier dan alle problemen aangepakt hebben, ga dan eens verder kijken. Of het nu gaat over geneuzel over de US, midden-oosten of weet ik veel waar.
Hele dagen gewouwel van belastinggeld over plaatsen waar ze geen enkele zeggenschap over hebben.
Nederland gaat naar de haaien
-
OnlineMartijn_bmw
Re: Nederland gaat naar de haaien
- JP
In feite gaan die APB over hoe je hier geld weg haalt en het elders uit kan geven….. 

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Hoe meer je het over andere dingen hebt, hoe kleiner de kans dat je de verkiezingscampagne boodschap voor volgende maand dwarsligt. (gok ik zo)
-
+1Eric Z schreef: 19 sep 2025, 08:14 Algemene beschouwingen, moet dat niet gaan over Nederlandse zaken?
Over de problemen hier, de begroting van hier etc. Er gaat echt geen dag voorbij zonder statements of gedram over plekken hier vele kilometers vandaan.
Politici van hier besteed jullie tijd aan zaken van hier. Als we hier dan alle problemen aangepakt hebben, ga dan eens verder kijken. Of het nu gaat over geneuzel over de US, midden-oosten of weet ik veel waar.
Hele dagen gewouwel van belastinggeld over plaatsen waar ze geen enkele zeggenschap over hebben.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
^Dat dus idd.
Flauw van Gaza en flauw van Ukraine. Stikstof daar gaat 't om!!11!!!
Flauw van Gaza en flauw van Ukraine. Stikstof daar gaat 't om!!11!!!

- MParallel
- Auto: BMW
Wat een smerige **** van Hamas.JP schreef: 18 sep 2025, 23:19 Ouwehand dierenpark met haar Gaza-blouse. Bosma had gelijk, uit dat ding.
De Vos meteen geïnterrumpeerd, 2 punten voor haar !
En dan tegen ritueel slachten zijn, naar dan opkomen voor een ideologie die alleen maar ritueel slacht. Dat terzijde.
Maar sowieso die hele APB's. Ik hoor alleen maar Gaza dit en Gaza dat. Hele regio daar haalt zijn schouder op en hier zijn het NL politici die zich om van alles druk maken, behalve de problemen die we hier hebben. Hoe dan?
Als alles hier A-OK is, dan kun je buiten de landsgrenzen gaan kijken,
-
Tja, beetje kortzichtig. Als de Canadezen en Amerikanen er in 1945 ook zo over dachten hadden we hier nu ‘Freudeamfahren.de’
(Hebben we ook soort-van hehe).
Maargoed, kortzichtig denken vind ik het wel, want de zaken in Nederland gaan dikwijls niet om leven of dood. En daar in het M-O wel.
(Hebben we ook soort-van hehe).
Maargoed, kortzichtig denken vind ik het wel, want de zaken in Nederland gaan dikwijls niet om leven of dood. En daar in het M-O wel.