Wielbasis en spoorbreedte wordt wel geregistreerd, lengte x breedte niet.
Maar goed, duurder zal het wel worden. En waarom moet ik nou weer extra gaan betalen voor de BPM. Die is al betaald voor mijn auto. Maar goed.
Wielbasis en spoorbreedte wordt wel geregistreerd, lengte x breedte niet.
To zot voor woorden, ik tankte vorige week bij een Shell in Spanje Euro 95 voor €1,19, gisteren ook al bier in 'n plastic 'glas' hier €3,70JP schreef: ↑26 apr 2025, 16:22Hadden ze maar een manier om te kunnen filteren tussen elektrisch en ice, waarbij je de laatste meer kan belasten naar gebruik......iets met brandstof (nog wat) extra belasten, onder de noemer, de gebruiker betaalt...... nee, dat zal vast te moeilijk zijn en de ANWB voorspelt dat zonder die maatregelen de brandstofprijs al naar €3 de liter gaat......![]()
![]()
Voor een Spanjaard is benzine gemiddeld dus duurder dan voor een NederlanderRobin schreef: ↑27 apr 2025, 09:41To zot voor woorden, ik tankte vorige week bij een Shell in Spanje Euro 95 voor €1,19, gisteren ook al bier in 'n plastic 'glas' hier €3,70JP schreef: ↑26 apr 2025, 16:22Hadden ze maar een manier om te kunnen filteren tussen elektrisch en ice, waarbij je de laatste meer kan belasten naar gebruik......iets met brandstof (nog wat) extra belasten, onder de noemer, de gebruiker betaalt...... nee, dat zal vast te moeilijk zijn en de ANWB voorspelt dat zonder die maatregelen de brandstofprijs al naar €3 de liter gaat......![]()
![]()
![]()
Nederlandse belasting druk (totaalplaatje) is 1 van dd hoogste van de wereld. De auto als vervoersmiddel en TCO is geloof ik alleen in Denemarken duurder. Energiebelasting... Nederland staat bovenaan.Martijn_bmw schreef: ↑27 apr 2025, 12:33 Ach goedpraten niet maar het zet wel in perspectief.
“De Nederlander” klaagt graag over de prijzen en vergelijkt met Spanje/Portugal of dichterbij huis Duitsland en België maar vergeet voor het gemak in dat vergelijk dat onze inkomsten ook (veel) hoger zijn dan in die landen
Andersom vinden wij Noorwegen of Zwitserland dure vakantie landen maar voor de locale bevolking zijn de hogere prijzen daar ook weer gecompenseerd met hogere lonen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten