Teller stond net voorbij 230.Robin schreef:224kmh echt kan best op momenten 232 zijn. hoe stond de teller? Mijn ex 120d met 163pk heeft een keer 240 aangetipt(of was 't 242?) op de teller, was wel op een vals plat ergens bij Saarbrücken oid.
Alles over de 1 serie (part I)
- Brava
- Berichten: 860
- Lid geworden op: 20 mar 2006, 22:05
- Locatie: Groß Utrecht, 2004 BMW120i
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Brava, een aantal dingen. Ik weet dat het moeilijk lezen is soms en dat je er net datgene uitpakt wat je niet wilt horen. In mijn posting zie je dat ik een bepaalde richting uitga. Eerst ontkennen, dan ongeloof en vervolgens concluderen dat BMW goede motoren bouwt.
ontkennen: dit kan niet
ongeloof: dit meen je niet
concluderen: verhaal van mijn broer
Kortom: uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat het inderdaad zou kunnen !
Als de fabrieksopgave 224 is, dan is een goed gereden exemplaar dus 8 km/h sneller en dat is inderdaad wel mogelijk. Die 224 km/h standaard vind ik al belachelijk snel. Mogelijk omdat ik diesel gewend ben.
Overigens is een 5-serie met dezelfde motor als de 1-serie altijd sneller op het rechte stuk. Daar kan ik ook niets aan doen, maar het is gewoon zo
ontkennen: dit kan niet
ongeloof: dit meen je niet
concluderen: verhaal van mijn broer
Kortom: uiteindelijk kom ik tot de conclusie dat het inderdaad zou kunnen !
Als de fabrieksopgave 224 is, dan is een goed gereden exemplaar dus 8 km/h sneller en dat is inderdaad wel mogelijk. Die 224 km/h standaard vind ik al belachelijk snel. Mogelijk omdat ik diesel gewend ben.
Overigens is een 5-serie met dezelfde motor als de 1-serie altijd sneller op het rechte stuk. Daar kan ik ook niets aan doen, maar het is gewoon zo
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:800:533]http://www.mwerks.com/gallery/albums/// ... pe/012.jpg[/img]
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Driven: BMW 135i
By Sam Smith
Get up from your computer, drive to your nearest BMW dealer, and put down a deposit on a 135i. Now. You won't regret it. In the years to come, you'll probably even look on this as the best purchase of your long and distinguished life, a moment that defined your personal idiom, a moment that caused the tide of your existence to turn away from meh and toward Eat Your Heart Out, John Q. Dull, I'm Awesome. In other words, when you drive out of the dealership in your sparkling new 1-series, it will be the Rip Taylor moment of your life, confetti shower and all. This car is that good.
It is everything that the 3-series was before that car grew up. It is also more fun than a caffeinated circus monkey.
So, break out the confetti, kids, and start warming up those checkbooks. If you hadn't guessed already, your lives are about to change.
By Sam Smith
Get up from your computer, drive to your nearest BMW dealer, and put down a deposit on a 135i. Now. You won't regret it. In the years to come, you'll probably even look on this as the best purchase of your long and distinguished life, a moment that defined your personal idiom, a moment that caused the tide of your existence to turn away from meh and toward Eat Your Heart Out, John Q. Dull, I'm Awesome. In other words, when you drive out of the dealership in your sparkling new 1-series, it will be the Rip Taylor moment of your life, confetti shower and all. This car is that good.
It is everything that the 3-series was before that car grew up. It is also more fun than a caffeinated circus monkey.
So, break out the confetti, kids, and start warming up those checkbooks. If you hadn't guessed already, your lives are about to change.
- romo
- Berichten: 27167
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre schreef:Driven: BMW 135i
By Sam Smith
Get up from your computer, drive to your nearest BMW dealer, and put down a deposit on a 135i. Now. You won't regret it. In the years to come, you'll probably even look on this as the best purchase of your long and distinguished life, a moment that defined your personal idiom, a moment that caused the tide of your existence to turn away from meh and toward Eat Your Heart Out, John Q. Dull, I'm Awesome. In other words, when you drive out of the dealership in your sparkling new 1-series, it will be the Rip Taylor moment of your life, confetti shower and all. This car is that good.
It is everything that the 3-series was before that car grew up. It is also more fun than a caffeinated circus monkey.
So, break out the confetti, kids, and start warming up those checkbooks. If you hadn't guessed already, your lives are about to change.
Zelf testen en oordelen was en is toch het devies.......................??
-
Christoph
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Sorry maar hier kan je echt niks mee, een complete lofzang over een auto zonder ook maar 1 enkel ding echt te zeggen over het hok.Andre schreef:Driven: BMW 135i
By Sam Smith
Get up from your computer, drive to your nearest BMW dealer, and put down a deposit on a 135i. Now. You won't regret it. In the years to come, you'll probably even look on this as the best purchase of your long and distinguished life, a moment that defined your personal idiom, a moment that caused the tide of your existence to turn away from meh and toward Eat Your Heart Out, John Q. Dull, I'm Awesome. In other words, when you drive out of the dealership in your sparkling new 1-series, it will be the Rip Taylor moment of your life, confetti shower and all. This car is that good.
It is everything that the 3-series was before that car grew up. It is also more fun than a caffeinated circus monkey.
So, break out the confetti, kids, and start warming up those checkbooks. If you hadn't guessed already, your lives are about to change.
Beetje raar dat je je door zoiets laat beinvloeden.
-
Robin
- Berichten: 56307
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Christoph schreef:Sorry maar hier kan je echt niks mee, een complete lofzang over een auto zonder ook maar 1 enkel ding echt te zeggen over het hok.Andre schreef:Driven: BMW 135i
By Sam Smith
Get up from your computer, drive to your nearest BMW dealer, and put down a deposit on a 135i. Now. You won't regret it. In the years to come, you'll probably even look on this as the best purchase of your long and distinguished life, a moment that defined your personal idiom, a moment that caused the tide of your existence to turn away from meh and toward Eat Your Heart Out, John Q. Dull, I'm Awesome. In other words, when you drive out of the dealership in your sparkling new 1-series, it will be the Rip Taylor moment of your life, confetti shower and all. This car is that good.
It is everything that the 3-series was before that car grew up. It is also more fun than a caffeinated circus monkey.
So, break out the confetti, kids, and start warming up those checkbooks. If you hadn't guessed already, your lives are about to change.
Beetje raar dat je je door zoiets laat beinvloeden.
Ik denk dat het komt dat Andre al behoorlijk wat (POSITIEVE)1er ervaring heeft, ondergetekende heeft ook een beetje 1er ervaring en .35i motor ervaring dan is het niet zo moeilijk om het euforisch verhaal van die beste man aan te gaan hangen.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Tis een sperloos onderstuurd hok die 135i. Kijk naar het volgende filmpje en huiver. Op het laatst wil ie onder kermend geluid van de banden de bocht bijna helemaal niet meer door. De cameraman slaakt er al een zucht van verveling bij
http://www.mwerks.com/gallery/albums/Vi ... drive.html
Geintje
Nou ja, de beelden liegen niet.
http://www.mwerks.com/gallery/albums/Vi ... drive.html
Geintje
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Jullie zullen deze foto's vast al wel gezien hebben, maar voor mij is het nieuw: BMW Concept 1 Series tii
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13577
Erg gave details op die auto zeg.
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13577
Erg gave details op die auto zeg.
- Femme
- Berichten: 1595
- Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
- Locatie: Ruurlo
Die is vorige week uitgebreid aan bod gekomenDennis Cavallino schreef:Jullie zullen deze foto's vast al wel gezien hebben, maar voor mij is het nieuw: BMW Concept 1 Series tii
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13577
Erg gave details op die auto zeg.
- Hielke
- Berichten: 11650
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
- Locatie: Heerenveen
Is al oud nieuws. Was een teasertje van BMW met wat geruchtensaus van een zekere Scott die dacht dat er een 4 cylinder turbo in zou komen. Dat was echt heel lekker geweest maar nu blijkt het gewoon om een gechiptunede 135i met strepen en alcantara cupholders te gaan die rechtstreeks afkomstig is van de burelen van de marketingafdeling. Ze moeten analoog aan de jongetjes van Alfa gedacht hebben dat wat Alfa met de GTA badge kon doen, zij ook met de Tii badge kunnen.Dennis Cavallino schreef:Jullie zullen deze foto's vast al wel gezien hebben, maar voor mij is het nieuw: BMW Concept 1 Series tii
http://www.classicdriver.com/uk/magazin ... p?id=13577
Erg gave details op die auto zeg.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Omdat alles anders door elkaar gaat lopen: het Rico M3-135i draadje is niet bedoeld voor alle tii en 1-serie gepraat. Dat doen we gewoon hier, merk nu dat discussies anders naast elkaar lopen en das zonde.
Ik denk niet dat ie onderstuurd is in dit filmpje, dat hangt natuurlijk van de rijder af, hoe ie de auto zet. Ik zie dat hij geen driftjes wil maken, omdat de auto tot twee keer toe onbedoeld uitbreekt, de achterkant, dus overstuur en géén onderstuur.
Maar gelukkig ben jij de kenner dus ik wacht mijn straf wel af
(zal wel uurtje interieurfappen in de Brava gaan worden hehe)
Ik denk dat 240pk meer dan zat is. 1300kilo meer moet het niet worden, veel minder zal het niet worden. Denk dat je dan echt geen peekaa's te kort gaat komen !
Jawel ! Alle stemmen bij elkaar zijn immers bepalend en jouw stem is één van die vele stemmen die het tot één resultaat zal doen leiden. Zo ook met gewichtsbesparing. 5 kilo brengt geen verschil, maar op 1000 verschillende plaatsen 100 gram besparen levert in totaal dus wel al 100 kilo op ! Het gaat dus om het geheel.
Die beelden liegen niet, maar je ogen welHielke schreef:http://www.mwerks.com/gallery/albums/Vi ... drive.html
Na het zien van deze video kom ik niet eens meer aan de proefrijfase toe denkOnderstuur tot in de gloria. Afgekeurd! Of toch eerst rijden? Nah, proefrijden is zo 2006
Die beelden liegen niet.
Ik denk niet dat ie onderstuurd is in dit filmpje, dat hangt natuurlijk van de rijder af, hoe ie de auto zet. Ik zie dat hij geen driftjes wil maken, omdat de auto tot twee keer toe onbedoeld uitbreekt, de achterkant, dus overstuur en géén onderstuur.
Maar gelukkig ben jij de kenner dus ik wacht mijn straf wel af
(zal wel uurtje interieurfappen in de Brava gaan worden hehe)
Helemaal mee eens. PK wedloop is niet bepalend meer, zeker ook niet voor BMW. Denk dus absoluut dat een kleinere motor in het vooronder zijn meerwaarde kan hebben tov de 135i. Zoals dat ook bij Audi het geval is (hoewel de S3 natuurlijk iets meer pk heeft, bij de 1-serie zal een 240pk versie natuurlijk 66 pk tekort komen).Rico v Velzen schreef:Kijk eens naar wat Audi deed.. een 3.2V6 in een A3 en een 2 liter turbo in de S3.. de 3.2V6 is comfort georienteerd en de 2 liter sportief. BMW gaat mischien wel dezelfde weg bewandelen met de 1 serie coupe. (aanname van mij kant)
Ik denk dat 240pk meer dan zat is. 1300kilo meer moet het niet worden, veel minder zal het niet worden. Denk dat je dan echt geen peekaa's te kort gaat komen !
Absoluut mee eens ! (ja moet dus wel 200-250pk hebben maar goed)Rico v Velzen schreef:Als ik dan die foto's zie, va ndat interieur, die stoelen, het carbon gebeuren, die remmen/velgen.. MOTHAFOCK .. al ligt er een 116i motor in dan is het nog gaaf
Gelukkig komt er af en toe onzin uit Rico's toetsenbord. Reden van de kleur rood heb ik in het andere draadje al gegeven. De M3 wordt ook in de minst mooi gevonden kleurencombo gepresenteerd: rood met lichtbruin interieur. Is dat saai ouwe lul of is de M3 toch een boy race?Rico v Velzen schreef:Heeft iedereen zich overigens al eens afgevraagd waarom BMW de 135i steeds in dat saaie ouwe lullen Sedonarood presenteerd ? Omdat ze de auto geen boy racer imago mee wil geven..
Het is net als het stemgedrag van Nederlanders: mijn individuele stem maakt toch niks uitBert ///M3 schreef:Die 5 KG minder op een auto van 1300 KG doet ook zo goed als niks, daarover zijn wel allemaal wel eens denk ik.
(...) Pak je nu aluminium dan voel je al een duidelijk verschil, maar nog boeit het niet veel.
(...) Maar goed laat het 10 KG verschil zijn, dan nog doet het bijna geen ruk op een auto van 1300 KG.
Jawel ! Alle stemmen bij elkaar zijn immers bepalend en jouw stem is één van die vele stemmen die het tot één resultaat zal doen leiden. Zo ook met gewichtsbesparing. 5 kilo brengt geen verschil, maar op 1000 verschillende plaatsen 100 gram besparen levert in totaal dus wel al 100 kilo op ! Het gaat dus om het geheel.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten
