Elise schreef: 27 jan 2025, 16:23
Estoque wil graag uitdelen maar kan slecht incasseren.
Met alle liefde van de wereld, laat mij zien waar ik niet kan incasseren.
Zelfspot, reflectie, meningen bijstellen, aannames doen van kennis van anderen. Ik ben echt wel meegaand en kan ook echt wel toegeven dat ik ergens fout zit. Daarnaast, ik weet niet wat ik moet incasseren, want "jullie" zeggen niks.
Behalve mijn naam, dat wordt constant herhaald door Robin. Iets wat los van irritant, ook nog eens tot slechte niveau van grapjes lijdt. zoals:
JP schreef: 27 jan 2025, 16:25
350 Z schreef: 27 jan 2025, 14:39
Hele probleem is terug te brengen tot 1 hoofdoorzaak -> overbevolking van de mens (mag helaas in de media niet worden benoemd).
Voor iedereen een reproductieve gezondheid, met het recht om zich voort te planten.....
https://rutgers.nl
Ik waardeer de zoektocht naar een semi-kwetsend woordgrapje op basis van mijn naam met de beschrijving erbij, maar kom dan tenminste met harde grappen. En niet dit laffe gedoe.
Daarnaast werkt dat ook beter via Whatsapp. Heeft mijn voorkeur. Robin heeft mijn nummer wel.
Overigens ben ik het wel deels met hem eens, dat dan weer wel.
Hebben we een stikstof/milieu/klimaat probleeem, jazeker.
Moet er wat aan gedaan worden, jazeker.
Moeten we nu koste van kost het hele land op slot gooien omdat de rechter Greenpeace in het gelijk heeft gesteld? Zeker niet. Dan zijn er andere zaken op dit moment veel belangrijker om op te lossen.
Verder vind ik het een klein beetje hypocriet, zelf 2 dikke benzineslurper's rijden maar de tulpenkweker moet maar gewoon ophouden met kweken.
Overigens klopt het wel dat er bij lelies heel veel bestrijdingsmiddelen worden gebruikt.... daar maak ik mee veel meer zorgen over dan de stikstof uitstoot. Want bestrijdingsmiddelen zijn heel slecht voor de bijtjes..... en zonder bloemetjes en bijtjes worden de leefomstandigheden voor de mens ineens heel anders....
Niet helemaal logisch oorzaak/gevolg, maar goed. Je zou het als hypocriet kunnen ervaren dat een linkse rakker V8 rijdt.
Alleen dat is het grappige, ik ben helemaal niet zo links. Het is alleen onmogelijk volgens velen (nederland breed, niet enkel op dit forum) om van beide kanten de dingen te benoemen.
Ik zie in het eerder geplaatste grafiekje nergens de categorie; 33 jarige eigenwijze witte mannen met hoog BMI en Brandstofverbruik-staan, dus mijn aanname is dat mijn Stikstof-impact zeeeeeeeeeeeeeeeeer klein is.
Ik ben ook tegen de betutteling van Stikstofbeleid - we hebben urgentere problemen.
Ik vind dat het een collectief probleem is, dat we collectief moeten oplossen. Dus als hele brave jongetje alles stil leggen is zeker niet de oplossing terwijl ze destijds in China de ene na de andere kolenmijn open trokken. Daar vind ik ook wat van.
Ik heb ook sterk m'n twijfels over de stuurloosheid van Nederland & Europa
En ook ik zie de problemen van godsdienst in combinatie van menging van culturen wel.
Maar dat betekend niet dat we gewoon ronduit de problemen moeten gaan ontkennen.
En dat is wat mij zo verschrikkelijk hard stoort aan dit topic. Gewoon willekeurig en keihard valse dingen verspreiden, zonder context en als die gegeven wordt gewoon niet op in gaan.
Daarnaast heb ik het niet gehad over tulpentelers, maar Lelie-telers.
Het is een luxe-product, zonder functie met enkel financiëel motief. Dat bij lange na niet zo interessant is als wat je vooraf denkt.
Dus waarom zouden we dat in een landje als Nederland moeten telen? Daarop heeft nog niemand geantwoord hier. Waarom?