Zelf roeren ?

Zelf roeren ?
En dan heb je altijd een excuus naar je vrienden toefrank de jonge schreef: 14 okt 2024, 15:21 Gewoon handbak. Als je dan traag bent kan je puur en alleen jezelf de schuld geven.
Die kleur!!
Sorry dat ik dit weer even omder de aandacht breng en in standaard config ben ik de eerste die het ermee eens is (PDK >DCT) , máár....Tristan schreef: 22 okt 2024, 10:22 Heb ervaring met zowel DCT (F87 M2) en PDK (991 GT3) maar dit is lichtjaren verschil in het voordeel van de PDK. Vooral in automaat stand. In PDK sport (in automaat stand) schakelt hij 95% op het moment dat ik handmatig ook zou doen. Heel indrukwekkend.
Heb je ook een proefrit gemaakt? Zelf afgelopen zomer een proefrit in een T cabrio gemaakt en vond het tegenvallen. Dat uitlaatgeluid hoort gewoon niet bij zo'n auto. Daarna ook nog de 6 cilinder in GTS vorm uitgeprobeerd en dat is toch echt de variant die je wil.THE MUD schreef: 19 nov 2024, 04:48 Tijdje terug toevallig voor een dakloze 718 T wezen kijken en lijkt me een hele leuke en fraaie auto. Ze schrijven wel een stuk harder af dan de 6 cilinders al is dat relatief t.o.v. de nieuwprijs destijds maar zijn ze nieuw gewoon verschrikkelijk duur geworden. Ik klikte in de configurator dezelfde auto in elkaar als een Boxster T van een paar jaar oud die nieuw 85/90k op kenteken staat en kwam vandaag de dag op 140k uit.
Desalniettemin blijft het natuurlijk een geblazen 2.0T. Het zal nooit een atmosferische 6 cilinder worden. Jammer dat het aanbod 981 zo gering is + prijsniveau relatief hoog, de 987 blijft ook al jaren op een bepaald punt hangen en de 986 lijkt zelfs weer iets te stijgen.![]()
Hoe is het verschil bij verkoop? Ook belangrijk om mee te nemen bij aankoop. (Indien dat kan qua budget.)Enrico schreef: 21 nov 2024, 11:30 Gelukkig is geluid subjectief. Als je 50k meer wil betalen voor 2 xtra cylinders… prima. Aftermarket exhaust is wel een stuk goedkoper![]()
Nou, degene waar ik een proefrit in heb gemaakt, heb ik een bod op gedaan.
Gebruikers op dit forum: KoenM, Mark 320iS, Semrush [Bot] en 8 gasten