Alles over de 1 serie (part I)
-
Andre
- Berichten: 11445
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Dit is het zelfde verhaal als met de 45k van de sti.
Jij durft ook nog met 60 a 65 k rico. Voor een M motortje zou dat kunnen. Maar niet voor een grote productie turbo motor met een paar goodies en tii badge.
Als ik een coupe zou willen zou ik denk ik gewoon weer de 130i motor nemen als die er was. Even een kortere overbrenging in achterdiff dan gaat ie bijna net zo hard als een standaard 135i
Jij durft ook nog met 60 a 65 k rico. Voor een M motortje zou dat kunnen. Maar niet voor een grote productie turbo motor met een paar goodies en tii badge.
Als ik een coupe zou willen zou ik denk ik gewoon weer de 130i motor nemen als die er was. Even een kortere overbrenging in achterdiff dan gaat ie bijna net zo hard als een standaard 135i
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Ja Andre zo ga je dan weer snel rekenen. Bij een M is de motor nog het excuus om er voor te kiezen. Maar de hoofdprijs gaan betalen voor een standaard turboproduct
BMW zou zich op die manier zich er wel een beetje makkelijk van af maken.
Ik zie nog steeds liever een 240pk 4 cylinder voor een prijs van rond de 60000 euro dan een 340pk 6 cylinder met een prijs van rond de 80000 euro.
In 2 jaar tijd kan er nog veel veranderen. BMW zal de marketing (lees prijs/prestatie/kwaiteitverhouding) goed voor mekaar moeten boksen willen ze nieuwe auto's van de kaliber aan huidige BMW rijders willen verkopen.
BMW zou zich op die manier zich er wel een beetje makkelijk van af maken.
Ik zie nog steeds liever een 240pk 4 cylinder voor een prijs van rond de 60000 euro dan een 340pk 6 cylinder met een prijs van rond de 80000 euro.
In 2 jaar tijd kan er nog veel veranderen. BMW zal de marketing (lees prijs/prestatie/kwaiteitverhouding) goed voor mekaar moeten boksen willen ze nieuwe auto's van de kaliber aan huidige BMW rijders willen verkopen.
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Jelmer850i schreef:Maar stel je pakt een 130i en je zet er zelf een turbo op.
Weg garantie ?? (denk ik ?)
Waarom zou je dat doen Jelmer ? de 135i is al een 3 liter met turbomotor.
En voor pak em beet 55000 euro koop je een 135i.
Als dan een 135tii met dezelfde motor en 150 kilo lichter 80000 euro moet gaan kosten dan ligt de verhouding een beetje erg scheef.
- Jelmer850i
- Berichten: 5631
- Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
- Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
10 minuten geleden gedaan, en.... gelukkig was het alleen een plasluier!!Rico v Velzen schreef:Maik schreef:Sjonge, bijna honderd pagina's posts over het hangbuikzwijntje, waar gaat dat naar toe met autoland?
Moet jij geen poepluier verschonen
Maar laten we hier vooral niet teveel offtopic gaan
Dit is wel het eerste draadje dat naar 100+ pagina's gaat toch?
- Sander S.
- Berichten: 3013
- Lid geworden op: 18 dec 2006, 13:21
- Locatie: leerdam
- Bert ///M3
- Berichten: 9429
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: GRzep en 0 gasten
