Heb 'n collectietje mechanische klokjes waarvan 4 gewoon handopwind zijn, dus daar heb je met zo'n winder niks aan:)
Deze oudstrijder(werd 30 juli 2024 58 jaar oud) na maanden niet gedragen te hebben nu op deze zaterdag maar weer eens om:

Bovenstaande is te koop. €1150,00 incl aangetekende verzending in NL. Meer info/vragen mag per pm.Robin schreef: 20 mar 2024, 06:29 Gisteren verkregen, voor m'n humble Omega verzamelinkje, zo ongeveer de minst populaire ooit, maar daardoor ook erg weinig geproduceerd. Niemand vindt 't wat, dus daarom heb ik 'm nu erbij:)
1970(mijn geboortejaar, ja toen hadden ze al big watches blijkbaar) 'Baby Anakin Skywalker', maar niks Baby want zeker 49 mm lang en 45mm breed aldus mijn schuifmaat.
https://www.db1983.com/our-archive/omeg ... nakin-1971
De kast is dus van Tungsten gemaakt en in 99.9 nieuwstaat. Kastdeksel shows wear en is van staal....
Koffie!
Ik houd mijn gegeven mening ook ongewijzigdArthur schreef: 12 sep 2024, 10:18 Oef, da’s wel ff ‘wennen’ als ik dat zo mag zeggen
Oh, edit: ik had er al wat van gevonden![]()
Maar overal zijn liefhebbers voor. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zoiets willen vanwege de lage aantallen ofzo. Voor een verzameling bv.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot], WJ en 4 gasten