Heb 'n collectietje mechanische klokjes waarvan 4 gewoon handopwind zijn, dus daar heb je met zo'n winder niks aan:)
Deze oudstrijder(werd 30 juli 2024 58 jaar oud) na maanden niet gedragen te hebben nu op deze zaterdag maar weer eens om:

Bovenstaande is te koop. €1150,00 incl aangetekende verzending in NL. Meer info/vragen mag per pm.Robin schreef: 20 mar 2024, 06:29 Gisteren verkregen, voor m'n humble Omega verzamelinkje, zo ongeveer de minst populaire ooit, maar daardoor ook erg weinig geproduceerd. Niemand vindt 't wat, dus daarom heb ik 'm nu erbij:)
1970(mijn geboortejaar, ja toen hadden ze al big watches blijkbaar) 'Baby Anakin Skywalker', maar niks Baby want zeker 49 mm lang en 45mm breed aldus mijn schuifmaat.
https://www.db1983.com/our-archive/omeg ... nakin-1971
De kast is dus van Tungsten gemaakt en in 99.9 nieuwstaat. Kastdeksel shows wear en is van staal....
Koffie!

Ik houd mijn gegeven mening ook ongewijzigdArthur schreef: 12 sep 2024, 10:18 Oef, da’s wel ff ‘wennen’ als ik dat zo mag zeggen
Oh, edit: ik had er al wat van gevonden
Maar overal zijn liefhebbers voor. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die zoiets willen vanwege de lage aantallen ofzo. Voor een verzameling bv.

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bandenman, bartje325i, Beros, Beut67, Bing [Bot], Bram, Chaert-RS, jos_br, Kasteel, MarcF, Peter-Paul en 22 gasten