Tandwiel, lager story continu's zich,
Bak wordt nu weer opgebouwd.
Jos.
Tijdelijk project; Audi TTrs
- jos_br
-
Re: Tijdelijk project; Audi TTrs
Je hebt goede connecties als je het zo snel kunt laten slijpen.
- jos_br
Klopt, die jongen is ook uitlaatflenzen voor een "langlopend" Caddy project voor ons aan het maken. Ben altijd zuinig op dit soort contacten!
Jos.
-
Dat zijn inderdaad 'gouden adressen' die je moet koesteren.
- Niels
- Auto: Prius+
Prachtig
Die techneuten zijn idd goud waard. Heb gelukkig ook eentje in mijn kennissen kring. Gasten die al met de vingers voelen als de toleranties niet kloppen, sterke vermoedens aan de telefoon bevestigen in de werkplaats etc. Ben een Ducati blok aan het reviseren die dankzij zo iemand beter wordt dan af fabriek 

-
OnlineMartijn_bmw
Heel mooi Jos 

- jos_br
Na toch een "kleine" tegenslag te hebben gehad met de versnellingsbak van de TTrs is die nu echt goed en schakelt boterzacht. We kregen hem maar niet door de basisinstellingen, zag van een van de assen het toerental niet zodat die erg ruig schakelde. Stond me niet aan en heb hem weggezet tot we een ingeving en tijd hadden de bak er weer onder vandaan te halen. Bij het uit elkaar halen van de bak hebben we blijkbaar iets lulligs over het hoofd gezien, een sensorring om de as die de snelheid meet mistte een stukje. Toch een klein gevolg van de stukjes lager die door de bak waren gegaan. Nu nog de Wagner intercooler een een aanzuigdeel naar de turbo, afstellen en voorlopig een tijdje mee rijden. Daarna de bingo in, gaat me mijn rijbewijs kosten........
Jos.
Jos.