Uiteraard
Die 2 bier mag zelfs wettelijk, en zelfs dan ben je waarschijnlijk nog sneller met reactie dan half append Nederland.
Zonder gekheid, met mijn huidige rijstijl ben ik denk een veiligere bestuurder dan het merendeel van DF.
Uiteraard
Hier ben ik wel met knot. Vind die gedachte echt aso van Opa. Daarbij vind ik rokers aso, houden totaal geen rekening met niet rokers. Hup, opsteken dat ding en de rest stikt maar, letterlijk. Vaak genoeg meegemaakt op een terras, zomers. Zit je lekker te eten en is je ’buurman/vrouw’ net klaar en steekt er eentje op. Als je ze dan aanspreekt is het: ik mag hier roken dus dan doe ik dat! En dat klopt, maar een greintje rekening houden met anderen is er niet bij met rokers. En ik ben idd ook weleens opgestapt, met commentaar, om elders te gaan zitten omdat er iemand naast mij z’n stinkstokken moet aansteken en mij in de walm te zetten. Roken prima, maar houd ff rekening met een ander.Knot schreef: ↑08 dec 2023, 13:47Totaal oneens, hij start de overlast dus hij mag dat dan elders gaan doen waar het tot minder overlast zorgt.Opa schreef: ↑08 dec 2023, 13:45 Begint er iemand te ouwehoeren dat ie de rook vindt stinken en dat ie er dus last van heeft en dat ie dus z'n shaggie maar uit moet maken.....ga dan gvd zelf ff lekker ergens anders staan, leven en laten leven zeg ik altijd maar.
Als ik voor elk wissewassie dat ik last heb van een ander moet gaan lopen ouwehoeren dan kan ik wel aan de gang blijven.
Hier niet met knot, wat een zelfoverschatting. Maar ik lees ik vaker van hem. Rest zijn kneuzen
Als je zit te eten vind ik het ook smerig en dat vond ik ook al toen ik nog rookte, dus wat dat betreft heb ik meest wel rekening gehouden met anderen.....vroegâh mocht je ook gewoon binnen in een restaurant roken.Arthur schreef: ↑08 dec 2023, 14:47Hier ben ik wel met knot. Vind die gedachte echt aso van Opa. Daarbij vind ik rokers aso, houden totaal geen rekening met niet rokers. Hup, opsteken dat ding en de rest stikt maar, letterlijk. Vaak genoeg meegemaakt op een terras, zomers. Zit je lekker te eten en is je ’buurman/vrouw’ net klaar en steekt er eentje op. Als je ze dan aanspreekt is het: ik mag hier roken dus dan doe ik dat! En dat klopt, maar een greintje rekening houden met anderen is er niet bij met rokers. En ik ben idd ook weleens opgestapt, met commentaar, om elders te gaan zitten omdat er iemand naast mij z’n stinkstokken moet aansteken en mij in de walm te zetten. Roken prima, maar houd ff rekening met een ander.Knot schreef: ↑08 dec 2023, 13:47Totaal oneens, hij start de overlast dus hij mag dat dan elders gaan doen waar het tot minder overlast zorgt.Opa schreef: ↑08 dec 2023, 13:45 Begint er iemand te ouwehoeren dat ie de rook vindt stinken en dat ie er dus last van heeft en dat ie dus z'n shaggie maar uit moet maken.....ga dan gvd zelf ff lekker ergens anders staan, leven en laten leven zeg ik altijd maar.
Als ik voor elk wissewassie dat ik last heb van een ander moet gaan lopen ouwehoeren dan kan ik wel aan de gang blijven.
Oh jeetje, poll weg......ik bespeur enige censuur.Elise schreef: ↑08 dec 2023, 14:40Dit verdiend een poll zou ik zeggen
Poll viewtopic.php?t=42977#p1638308
Poll mag niet?Elise schreef: ↑08 dec 2023, 14:40Dit verdiend een poll zou ik zeggen
Poll viewtopic.php?t=42977#p1638308
FixedKan wel stellen dat ik met de auto thuis op de oprit minder risico op een klapper heb dan zeg iemand met 92 op de cruise.
Als ik mezelf dagelijks groen wil roken en blauw wil drinken, moet ik dat zelf weten. Of een keer naar de betaalde liefde wil gaan. Want als we roken uitbannen zullen die twee genotmiddelen wel als volgende aan de beurt zijn.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 1 gast