http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen ... lmont.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik moet trouwens als ik aan Amerika denk steeds aan dit nummer denken tegenwoordig... Die tekstRoman schreef:Land of the free... :banaan:
Ja en dan gaan we drank verbieden=ongezond en hebben anderen ook last vanKnot schreef:Ik denk dat vroeg of laat roken in de auto ook verboden gaat worden (Stap 3). Van mij mogen ze, het vereist meer aandacht dan bellen (peuk en/of as gevallen, aansteker zoeken, noem maar op) en bijkomend worden filters brandend uit het raam gegooid al dan niet tegen je auto aan waar je zelf zo zuinig op bent!
Vind je? De meeste grote branden zomer's hier gebeuren doordat mensen peuken uit het raam gooien. Kost je 4 tot 6 van de 12 punten op je rijbewijs hier.luco hornsveld schreef:Ja en dan gaan we drank verbieden=ongezond en hebben anderen ook last vanKnot schreef:Ik denk dat vroeg of laat roken in de auto ook verboden gaat worden (Stap 3). Van mij mogen ze, het vereist meer aandacht dan bellen (peuk en/of as gevallen, aansteker zoeken, noem maar op) en bijkomend worden filters brandend uit het raam gegooid al dan niet tegen je auto aan waar je zelf zo zuinig op bent!
dan gaan we ongezond eten verbieden= ook gevaarlijk en kost de gezondheidszorg ook geld
enz
enz
enz
Jezus man wat kan jij uit je nek lullen![]()
![]()
![]()
![]()
luco hornsveld schreef:Ja en dan gaan we drank verbieden=ongezond en hebben anderen ook last vanKnot schreef:Ik denk dat vroeg of laat roken in de auto ook verboden gaat worden (Stap 3). Van mij mogen ze, het vereist meer aandacht dan bellen (peuk en/of as gevallen, aansteker zoeken, noem maar op) en bijkomend worden filters brandend uit het raam gegooid al dan niet tegen je auto aan waar je zelf zo zuinig op bent!
dan gaan we ongezond eten verbieden= ook gevaarlijk en kost de gezondheidszorg ook geld
enz
enz
enz
Jezus man wat kan jij uit je nek lullen![]()
![]()
![]()
![]()
bron: nu.nlBritse veroordeeld voor rokende peuter
Uitgegeven: 23 januari 2009 10:37
Laatst gewijzigd: 23 januari 2009 11:47
AMSTERDAM - Een 24-jarige vrouw uit Wales is tot veertig weken voorwaardelijke gevangenisstraf veroordeeld omdat zij haar zoontje van 3 sigaretten liet roken.
De rechter achtte bewezen dat de vrouw haar peuter zeker een keer heeft laten roken, maar ook dat het kind duidelijk gewend was om te roken.
De rokende peuter werd met een mobieltje op video vastgelegd door een vriendin van de vrouw. Het jongetje stak een sigaret op en deed dat duidelijk als een routinier, zei de vriendin. Ondertussen zat de moeder aan de telefoon en greep niet in.
De rechter sprak van een weerzinwekkende situatie.
Ja ik rook, en ik weet ook bij wie ik in de buurt moet gaan staan de volgende keer met een dikke sigaar :banaan: :banaan:Knot schreef:Dusss..... even lezen, staat nergens 100% etc etc... maargoed, je rookt zelf zeker ?
Eet smakelijk.
Bij Monica Lewinskyluco hornsveld schreef: Ja ik rook, en ik weet ook bij wie ik in de buurt moet gaan staan de volgende keer met een dikke sigaar :banaan: :banaan:
Bij jouw en KnotRico schreef:Bij Monica Lewinskyluco hornsveld schreef: Ja ik rook, en ik weet ook bij wie ik in de buurt moet gaan staan de volgende keer met een dikke sigaar :banaan: :banaan:
Hier anders word het zwaar genoeg bevonden om in sommige gevallen de helft van je punten weg te nemen...luco hornsveld schreef:Stom gelul Knot
Ik zie dagelijks mensen troep uit hun auto gooien die veel meer schade aan kunnen richten dan een peuk.
:
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Rnd, Semrush [Bot] en 3 gasten