Hielke schreef:Die kilo's kunnen het verschil tussen een stuurmansauto en een simpele rechtelijnbrander juist wel maken. Dat weet ik, daar heb ik verstand van. Dat mag arrogant klinken, maar zo is het nu eenmaal. Romo, je doet het ware Motorsport hart van BMW ontwikkelaars en echte BMW stuurmannen te kort door je onwetendheid mbt sportief sturen zo kort na dit nieuws te willen bevestigen.
Als ik me in jouw denktrand verplaats dan is het pleit voor RS4 en nieuwe M3 reeds beslecht. Daar hoeven we niet meer over te discussiëren. De C 63 AMG kost minder en biedt meer pk's dan de bovengenoemde auto's.
Dat spreek ik ook helemaal niet tegen, maar dan moet er wel een substantieel verschil zijn in KG. Feit; tussen een huidige 135i en een 335i vind ik dat verschil dus niet overtuigend genoeg, das mijn punt.
Verder heb ik alle vertrouwen in de ingenieurs bij ///Motorsport ( wie ben ik, om daar geen vertrouwen in te hebben?)
Als een 320i, standaard 4 cilinder al 1335 kg weegt, dan zal een een 4 cilinder bi turbo echt niet minder wegen, kan wel, maar dan zullen de kosten de pan uit rijzen. Maar goed, we moeten nog even afwachten wat er komt.
Mercedes vind ik ik geen alternatief ( ik heb er niets mee, vandaar), dit even terzijde.